logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Saw X 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی اره 10 با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم اره 10 دوبله فارسی Saw X 2023
دانلود فیلم اره 10 دوبله فارسی Saw X 2023

 

اره 10 یک فیلم ترسناک آمریکایی محصول 2023 و دهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های Saw است که هم به‌عنوان دنباله مستقیم برای Saw (2004) و هم به‌عنوان پیش درآمد برای Saw II (2005) عمل می‌کند. کارگردانی و تدوین کوین گروترت و نویسندگی پیتر گلدفینگر و جاش استولبرگ است. توبین بل و شاونی اسمیت در این فیلم نقش های خود را از فیلم های قبلی با سینوو مکودی لاند، استیون برند، رناتا واکا و مایکل بیچ بازی می کنند. بین وقایع دو فیلم اول، جان کرامر (بل) به مکزیک سفر می کند به این امید که یک روش آزمایشی بتواند او را درمان کند و بعداً یک کلاهبرداری را در عملیات کشف می کند. به عنوان انتقام، او افراد مسئول را می رباید و آنها را در دام مرگ علامت تجاری خود قرار می دهد.

در ابتدا قرار بود قسمت نهم این مجموعه باشد، داستان فیلم به نفع یک اسپین آف با عنوان Spiral، از داستانی که توسط کریس راک مطرح شده بود، به تعویق افتاد. گزارش شد که قسمت دهم با Twisted Pictures در آوریل 2021 در حال ساخت است. استولبرگ و گلدفینگر، نویسندگان دو اثر قبلی این مجموعه، اعلام کردند که فیلمنامه را در دسامبر 2021 به پایان رسانده اند. گروترت، که دو قسمت دیگر از این مجموعه را کارگردانی کرده بود. سری و ویرایش شش، نیز به عنوان کارگردان فیلم تایید شد. چارلی کلوزر که آهنگسازی تمام فیلم‌های قبلی Saw را بر عهده داشت، برای آهنگسازی موسیقی بازگشت. فیلمبرداری از اکتبر 2022 تا فوریه 2023 در مکزیکو سیتی انجام شد.

اره ایکس در 29 سپتامبر 2023 توسط Lionsgate اکران شد. منتقدان عموماً نقدهای مثبتی دریافت کردند. بسیاری آن را قوی‌ترین اثر از زمان فیلم اول توصیف کردند و از بازی بل برای ستایش استفاده کردند.

به جان کرامر گفته می‌شود که به دلیل سرطان مغز پیشرفته‌اش، تنها چند ماه دیگر زنده است. پس از سی تی اسکن، او شاهد دزدی متولی از یک بیمار در اتاق بعدی است و او را در تله ای تصور می کند که باید یک صفحه را بچرخاند تا هر پنج انگشتش را بشکند، یا هر دو چشمش توسط لوله های خلاء از سرش مکیده شود. متولی که به موقع این کار را انجام ندهد. بعد از اینکه متولی جان را در پنجره اتاق بیمار می بیند، وسایلی را که در ابتدا قصد داشت با بیمار پس بگیرد قرار می دهد.

پس از این، جان در یک جلسه حمایت از سرطان شرکت می‌کند و در آنجا با هنری کسلر ملاقات می‌کند، کسی که ادعا می‌کند تشخیص نهایی را نیز دریافت کرده است. جان فقیر جسمی بعداً با هنری به ظاهر سالم روبرو می شود که ادعا می کند با یک درمان آزمایشی سرطان نروژی که توسط گروهی به سرپرستی دکتر پدرسون انجام شده است، درمان شده است. جان ناامید با دختر دکتر، سیسیلیا پدرسون، تماس می گیرد که او را به کلینیک خود در مکزیکوسیتی ارجاع می دهد.

جان توسط راننده تاکسی دیگو به کلینیک هدایت می شود و با سیسیلیا و تیمش – متئو، والنتینا و دکتر کورتز – و همچنین با زن جوانی به نام گابریلا که ادعا می کند توسط سیسیلیا درمان شده است و بیمار دیگری به نام پارکر سیرز ملاقات می کند. ، که به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته است. جان همچنین با کارلوس، پسر جوانی که در همان نزدیکی زندگی می‌کند، ملاقات می‌کند و زمانی که جان دوچرخه‌اش را تعمیر می‌کند، این دو با هم پیوند می‌خورند. جان تحت عمل جراحی قرار می گیرد و با سیسیلیا از خواب بیدار می شود و به او اطلاع می دهد که اکنون از سرطان رهایی یافته است. جان با یافتن فرصتی جدید برای گابریلا هدیه ای می خرد. با این حال، پس از بازگشت به کلینیک، آن را رها شده می یابد و متوجه می شود که کل عملیات کلاهبرداری بوده است.

با استنباط “دکتر کورتز” دیگو در لباس مبدل بود، جان او را می رباید و بازجویی می کند. سپس او دیگو را در تله ای قرار می دهد که در آنجا باید مواد منفجره متصل به بازوهایش را با بریدن گوشتش خارج کند، که دیگو با موفقیت انجام می دهد. آماندا یانگ، شاگرد جیگساو، سیسیلیا و تیمش را می رباید. این چهار نفر در کلینیک از خواب بیدار می شوند، جایی که جان و آماندا به عنوان سوژه های آخرین بازی Jigsaw از آنها استقبال می کنند.

والنتینا وظیفه دارد پای خود را با اره جیگلی قطع کند و مغز استخوان کافی را استخراج کند تا کلیدی را آزاد کند و خودش را آزاد کند. اگرچه او موفق به برداشتن پای خود می شود، اما زمان او تمام می شود و سرش را از بدن جدا می کنند. سیسیلیا می تواند برای کمک تماس بگیرد، اما آماندا او را شوکه می کند تا تسلیم شود و تلفن را مصادره می کند. پارکر به کلینیک نفوذ می کند و ادعا می کند که پولش را پس می خواهد. آماندا پارکر را مهار می‌کند در حالی که متئو مجبور می‌شود جمجمه‌اش را سوراخ کند و بخشی از بافت مغزش را بردارد تا کلید دیگری به دست آورد. بعد از طولانی شدن مدت، یک ماسک داغ روی صورتش بسته می شود و آن را ذوب می کند و او را می کشد. گابریلا نفر بعدی است و در حالی که در معرض تشعشعات یونیزان قرار می گیرد از غل و زنجیر دور مچ و مچ پا آویزان می شود و باید از یک پتک برای شکستن اندام های غل و زنجیر شده خود استفاده کند و فرار کند. او موفق می شود و جان به آماندا دستور می دهد که او را به بیمارستان ببرد. با این حال، قبل از اینکه بتواند، پارکر که اکنون آزاد شده است، آنها را با اسلحه مجبور می کند تا سیسیلیا را آزاد کنند.

سیسیلیا گردن گابریلا را می شکند و فاش می کند که با پارکر که بخشی از کلاهبرداری است تماس گرفته تا او را آزاد کند. او جان را مجبور می کند تا خود را در دام او زنجیر کند. او صدای کارلوس را در خارج از مرکز می شنود و با مشاهده دوستی جان با پسر، او را در مقابل جان روی یک تله الاکلنگ مانند زنجیر می کند که آنها را با خون پر می کند. پارکر و سیسیلیا برای بازیابی کیف پول نقد دزدیده شده از اتاق کنترل جان می روند. با این حال، یک سیم اتصال فعال می شود که پارکر و سیسیلیا را در اتاق مهر و موم می کند و جان و کارلوس را آزاد می کند. جان فاش می کند که دیگو پارکر را به عنوان یکی از کلاهبرداران رها کرد و او سیسیلیا را فریب داد تا او را به مرکز جذب کند. یک گاز شیمیایی مرگبار شروع به پر کردن اتاق می کند و تنها چاره آن یک سوراخ تهویه به اندازه کافی بزرگ برای سر یک نفر است. سیسیلیا پارکر را با چاقو می کشد اما فقط می تواند تماشا کند که جان، آماندا و کارلوس (که جان به آنها پول داده است) در حالی که او در زندان مانده است، از مرکز خارج می شوند.

مدتی بعد، هنری در حمام ویران [a] با یک تله جدید که به شکمش بسته شده است، بیدار می شود که توسط جان و مارک هافمن نظارت می شود.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم اره 10 دوبله فارسی Saw X 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!