logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم IB 71 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی آی بی 71 با کیفیت عالی

دانلود فیلم آی بی 71 دوبله فارسی IB 71 2023
دانلود فیلم آی بی 71 دوبله فارسی IB 71 2023

 

 

IB71 یک فیلم مهیج جاسوسی هندی زبان محصول 2023 است که بر اساس هواپیماربایی خطوط هوایی هند در سال 1971 به نویسندگی و کارگردانی سانکالپ ردی ساخته شده است. در این فیلم Vidyut Jammwal، Vishal Jethwa و Faizan Khan، در کنار Anupam Kher، Ashwath Bhatt، Danny Sura و Suvrat Joshi بازی می‌کنند.[4][5] IB71 اولین فیلم Jammwal به عنوان تهیه کننده است و در 12 مه 2023 اکران شد و بازخوردهای مثبت زیادی دریافت کرد.

در سال 1971، اداره اطلاعات هند اطلاعات مهمی را در مورد حملات قریب الوقوع پاکستان و چین به هند در مدت 10 روز دریافت می کند. با زمان و منابع محدود، مامور IB Dev Jammwal به مافوق خود N.S. آواستی تنها طرح مقابله با این تهدید را محاصره حریم هوایی دانست که دسترسی حریم هوایی هند به پاکستان را مسدود کرد و تلاش کرد نقض توافقنامه تاشکند را که شامل سازماندهی ربوده شدن هواپیمای هندی توسط جدایی طلبان کشمیری و اطمینان از فرود آن است، نشان دهد. در خاک پاکستان در ابتدا به عنوان یک طرح غیرقابل قبول توسط دولت رد شد، آنها در نهایت به پتانسیل آن پی بردند و با اجرای عملیات با ساختار مناسب موافقت کردند. زمانی که کل تیم مسافران، متشکل از افسران اطلاعاتی، خود را در هتلی در لاهور می‌بینند، پیچیدگی‌ها به وجود می‌آید، جایی که وقایع در شرایطی پیش‌بینی‌نشده رخ می‌دهد و بنابراین از برنامه اولیه منحرف می‌شود.

آبیشک سریواستاوا از تایمز آو ایندیا 3.5 از 5 ستاره را به خود اختصاص داد و نوشت: “IB71 یک ساعت جذاب است که فصل قابل توجهی از تاریخ را روشن می کند و حس غرور را در شبکه اطلاعاتی ما القا می کند. با مدت زمان اجرای نزدیک به دو ساعت، فیلمنامه‌ای را حفظ می‌کند که تماشاگر را در تمام مدت مجذوب خود نگه می‌دارد و تضمین می‌کند که هرگز لحظه‌ای کسل‌کننده وجود نخواهد داشت.” شاهین ایرانی از OTTplay 3.5 از 5 ستاره را داد و نوشت: “IB 71 معامله خوبی است اگر می‌خواهید یک ساعت آخر هفته سرگرم‌کننده داشته باشید. اینطور نیست. بهترین فیلم موجود است، اما برای بیشتر قسمت‌ها، شما را با لبخند رها می‌کند.”

مونیکا راوال کوکرجا از هندوستان تایمز نوشت: “داستان آدیتیا شاستری جذاب است و پتانسیل زیادی دارد که شما را درگیر نگه دارد. چیزی که واقعا کار نمی کند فیلمنامه ای است که شش نفر برای آن اعتبار دارند — سانکالپ ردی، آرجون وارما، ای. واسودوا. ردی، آرون بهیواراپو، گارگی سینگ و ابیمانیو سریواستاوا. برای طولانی‌ترین زمان، آنها مانند قطعات از هم گسیخته و پراکنده یک پازل به نظر می‌رسند. حتی زمانی که داستان در حال افزایش است، ارتباط بسیار کمی با نحوه بازگشایی آن برای مخاطبان وجود دارد که درک کنند. “Vinamra Mathur از Firstpost 2.25 از 5 ستاره را به خود اختصاص داد و نوشت: “Vidyut Jammwal به مغز خود استراحت می دهد و به مغزش اجازه می دهد در این تریلر خفیف جذاب اما پیش پا افتاده صحبت کند.” Saibal Chatterjee از NDTV 2.5 از 5 ستاره را به خود اختصاص داد. نوشت: “IB71 احساس آزاردهنده‌ای به آدم دست می‌دهد که می‌توانست فیلم بسیار بهتری باشد، اگر نوشته‌های آن کمتر از حد معمول باشد. اما حتی به‌عنوان یک درام جاسوسی متوسط، لحظه‌ها خالی از لطف نیست.”

Zinia Bandyopadhyay از India Today 2.5 از 5 ستاره را به خود اختصاص داد و نوشت: “IB 71 Vidyut Jammwal، که بر اساس وقایع واقعی است، روایتی از اتفاقات جنگ هند و پاکستان در سال 1971 است. با نیمه اول کند و به دنبال آن یک نیمه دوم هیجان انگیز، فیلم یک مهیج مناسب است.” [16] شوبهرا گوپتا از Indian Express 1.5 از 5 ستاره را به خود اختصاص داد و نوشت: “این فیلم Vidyut Jammwal IB71 ادعا می کند که از رویدادهای واقعی ساخته شده است، اما اعدام هر دو است. کتاب مصور ساده و پیچیده.”

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آی بی 71 دوبله فارسی IB 71 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!