logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
85

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Killer 2024 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی آدمکش با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم آدمکش دوبله فارسی The Killer 2024
دانلود فیلم آدمکش دوبله فارسی The Killer 2024

 

 

 

قاتل (به انگلیسی: The Killer) یک فیلم اکشن و مهیج آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی جان وو است. این بازسازی فیلمی به همین نام محصول 1989 وو است. در این فیلم ناتالی امانوئل، عمر سی، سام ورتینگتون، دایانا سیلورز، اریک کانتونا و سعید تغمائوی ایفای نقش می‌کنند.

در 23 آگوست 2024 توسط سرویس استریم Peacock در ایالات متحده منتشر شد.

زی یک زن کتک خورده حرفه ای است که در پاریس زندگی می کند و به طور منظم توسط فین، یک ایرلندی که برای ارباب جنایت ژول گوبر کار می کند، استخدام می شود تا رقبای گوبرت را در تجارت مواد مخدر حذف کند. سبک زندگی خشونت آمیز او چیزهای کمی برای لذت بردن از او باقی نگذاشته است، از جمله دوستی یک خیاط باکلاس قدیمی به نام تسیر، که برای او لباس های مبدل برای کارهایش، نگهداری ماهی قرمز و حل جدول کلمات متقاطع فراهم می کند. در دنیای اموات، او به عنوان ملکه مردگان بدنام شده است.

فین با زی قرارداد می بندد تا اعضای یک باند مواد مخدر از مارسی را که در حال مهمانی در یک کلوپ شبانه محلی هستند، بکشد. زی گانگسترها را از بین می برد، اما یک خواننده جوان آمریکایی به نام جن کلارک که درگیر قتل عام می شود، در اثر سقوط به پشت سرش برخورد می کند و باعث کور شدن او می شود. اگرچه زی موظف به کشتن همه حاضران است، به جن رحم می کند و از او چشم پوشی می کند. فین پس از اطلاع از این موضوع، او را به بیمارستانی می فرستد که جن در آن نگهداری می شود تا کار را تمام کند. تقریباً در همان زمان، یک بازرس پلیس به نام سی و شریکش جکس سعی در دستگیری “کوکو” دوست پسر قاچاقچی جن دارند، اما کوکو فرار می کند، جکس را مجروح می کند و یک گروگان را می گیرد و سی را مجبور می کند او را بکشد. در زمان مرگ، کوکو در حال گوش دادن به ضبط دمو یکی از آهنگ‌های جن بود که سی را به دنبال او می‌برد.

زی که به عنوان معاون کنسول سفارت ایالات متحده ظاهر می شود، به اتاق جن دسترسی پیدا می کند و آماده کشتن او می شود. درست در همان لحظه سی وارد می شود تا اظهارات جن را در مورد ترور بگیرد، اما به دلیل شوک آسیب زا، جن چیز کمی به یاد می آورد. زی اقدام به ترور خود را سقط می کند، اما سی به او مشکوک می شود. او همچنین گلبرت را به سرقت اخیر یک محموله بزرگ هروئین از شاهزاده عرب مجب بن فهیم که با گلبرت سر و کار دارد مرتبط می کند. با این حال، تحقیقات او توسط مافوق‌هایش متوقف می‌شود، که می‌ترسند تأثیر آن بر حرفه‌هایشان تأثیر بگذارد، به‌ویژه که برخی از گانگسترهایی که در هر دو جنایت دخیل بودند، پلیس‌های کثیفی بودند که برای گلبرت کار می‌کردند. علاوه بر این، فاش می شود که فین مسئول سرقت هروئین است زیرا او قصد دارد بازار مواد مخدر پاریس را برای خود گوشه کند.

قبل از اینکه اراذل و اوباش فین بتوانند جن را در بیمارستان ترور کنند، زی از راه می رسد تا او را به محل امنی برساند. در طول تیراندازی حاصل، زی و سی، که در حال بازدید از جکس بود، قبل از اینکه زی فرار کند و جن را به آپارتمانش ببرد، برای مدت کوتاهی رو در رو ملاقات می کنند. پس از اینکه جن زی را به عنوان قاتل کلوپ شبانه شناسایی می کند، اعتراف می کند که او و کوکو محموله هروئین بن فهیم را از دزدان اصلی آن دزدیده و به مخفیگاهی در پاریس برده اند. زی با فین در محل ملاقات معمول آنها، یک کلیسای متروک، ملاقات می کند و به او دروغ می گوید که جن را حذف کرده است، اما فین بعداً حقیقت را می فهمد. سی زی را تعقیب می‌کند و او را دستگیر می‌کند، و در حین بازجویی از او، متوجه می‌شود که او در یکی از پرونده‌های قبلی‌اش علیه فروشنده مواد مخدر دیگر نقش داشته و از این طریق جان او را نجات می‌دهد. زی از بازداشت فرار می کند، اما متوجه می شود که جن توسط مردان فین ربوده شده است، و از تسیر می آموزد که وقتی زی با او تماس می گیرد توسط پلیس مجبور شده است به او اطلاع دهد.

گلبرت از فین می‌خواهد که زی بن فهیم را به خاطر ناتوانی‌اش ترور کند، اما فین به جای آن، گلبرت را به قتل رساند. سپس ترتیبی می دهد که سی قاب شود، او را مجبور به مخفی کردن می کند، و زی را موظف می کند که او را از بین ببرد و در ازای آن به او و جن قول آزادی بدهد. با این حال، وقتی زی می‌بیند که سی در محل تعیین شده با جکس ملاقات می‌کند و یکی از قاتلان فین در انتظار کشتن او پس از ضربه اوست، متوجه می‌شود که قاتل را می‌کشد، جکس را به‌عنوان طرفدار فین فاش می‌کند و با سی همکاری می‌کند. فین را پایین بیاور آنها هروئین دزدیده شده را پس می گیرند و ترتیب تبادل مواد مخدر را برای جن در کلیسا می دهند.

این ملاقات منجر به درگیری خشونت‌آمیز بین زی، سی و فین و قاتلانش می‌شود که در طی آن مواد مخدر با یک بمب انفجاری توسط سی از بین می‌رود و جن بینایی خود را بازیابی می‌کند. همانطور که فین برای کشتن زی آماده می شود، او با یک سوال احمقانه حواس او را پرت می کند و به سی اجازه می دهد تا اسلحه ای را که او برای شلیک به فین استفاده می کند، به او ببرد. او پس از تماشای مخفیانه‌ای که جن با مادرش ملاقات می‌کند، با سی تماس می‌گیرد و به او می‌گوید که قصد دارد زندگی‌اش را تغییر دهد، و آنها با هم خداحافظی ساده‌ای را با هم دارند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آدمکش دوبله فارسی The Killer 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!