logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات سریال

دانلود سریال یاغی با لینک مستقیم

دانلود سریال yaghi با کیفیت عالی 1080p

دانلود سریال یاغی
دانلود سریال یاغی

محمد کارت، بعد از تجربه‌ی ساخت شنای پروانه، نخستین فیلم بلند سینمایی‌اش، حالا پای به شبکه‌ی نمایش خانگی گذاشته است تا راویِ داستان جوانی باشد که باید برای زندگی و هویت‌ش بجنگد. با معرفی سریال یاغی همراه

بعد از شنای پروانه، فیلمی که محمد کارت در سال ۱۳۹۸ ساخت، یاغی تازه‌ترین اثری از اوست که با آن روبه‌روییم. داستانِ جوانی به‌اسم جاوید (با بازی علی شادمان) که دارد در ابعاد و مقیاس‌های مختلفی در زندگی‌اش می‌جنگد. جنگیدن برای پول درآوردن، جنگیدن در میدانِ خاکی محله، جنگیدن برای به‌دست‌آوردن شناسنامه و در آخر، جنگیدن برای ازدست‌ندادن دختر دلخواه‌ش. فیلم‌نامه‌ی یاغی را کارت، پدرام پورامیری و حسین دوماری به‌همراهِ هم به‌نگارش درآورده‌اند و براساس تیتراژ، در نگارش آن نگاهی به رمان سالتو، اثر مهدی افروزمنش، نیز داشته‌اند. رمانی که پیش‌تر از طرف نشر چشمه روانه‌ی بازار کتاب شده بود. بعد از زخمِ کاری (محمدحسین مهدویان، ۱۴۰۰)، این دومین سریال در شبکه‌ی نمایش خانگی است که براساس یک رمان ساخته می‌شود. اتفاقی که می‌تواند فی‌نفسه خجسته باشد. زیرا وضعیت اقتباس در سینمای ایران وضعیت مطلوبی نیست و این تلاش‌ها می‌تواند به ترمیم این وضعیتِ ویران کمک کند.

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، نیکی کریمی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، الیکا ناصری، جواد خواجوی و عباس جمشیدی‌فر از جمله‌ی بازیگرانِ پرتعدادی‌اند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریالی که پنج‌شنبه‌ی هر هفته از فیلیمو پخش می‌شود.

 

سریال یاغی
سریال یاغی

جاوید جوانی است که در یکی از محله‌های جنوب‌شهر به‌همراه خواهر ناتنی‌اش زندگی می‌کند. او برای گذران زندگی، دست به کارهای مختلفی می‌زند. دزدی آهن‌آلات یکی از آن‌هاست و اصلی‌ترین و مهم‌ترین‌شان نیز کُشتی گرفتن است. او، و بسیاری از جوانان دیگر محل، در میدانکی خاکی و کوچک در دل محله با یک‌دیگر کشتی می‌گیرند و براساسِ همین مسابقه‌ها و شرط‌بندی‌هایی که بر سر نتایج انجام می‌شود، پول‌هایی به جیب می‌زنند. در همین اثنا، جاوید دنبال گرفتن شناسنامه‌اش نیز است (مضمونی که کارت در مستند بختک نیز به آن پرداخته بود).

شناسنامه‌ای که از زمان کودکی، به‌دلایل مختلف، از او سلب شده است و او حالا به‌دنبال این بخشی از هویت خودش است که از او گفته شده بود و می‌خواهد بعد از کسبِ این مدرک، دست به زندگی‌ای دیگرگون بزند. زندگی تازه‌ای که احتمالن با یک ازدواج آغاز و بعد به‌ کنارکشیدنِ او از دنیای کشتی خاکی منجر شود و به مسیر تعمیرات موبایل بیفتد. اما همه‌چیز آن‌طور که جاوید پیش‌بینی کرده‌بود پیش نمی‌رود. قسمت اول سریال با تمرکز روی تلاش جاوید برای کسب شناسنامه آغاز می‌شود. شناسنامه‌ای که به‌نوعی جواز او برای ازدواج با دختری است که دوست می‌دارد (با بازی خوبِ الیکا ناصری در اولین تجربه‌ی بازیگری‌اش). اما موانعی دراین‌میان پیش می‌آید. موانعی که این مسیرِ از پیش تصمیم‌گرفته‌شده را دست‌‌خوش تغییراتی می‌کند.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال یاغی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!