logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (1 رای)

توضیحات

دانلود جهان با من برقص

دانلود جهان با من برقص با لینک مستقیم

معرفی و بررسی فیلم جهان با من برقص:

فیلم سینمایی جهان با من برقص به‌کارگردانی سروش صحت در 1 سال پیش یعنی سال 1397 در گونه پویانمایی و کمدی تولید شده است. محمدرضا تخت‌کشیان تهیه‌کننده جهان با من برقص این فیلم را، به‌عنوان محصول کشور ایران تهیه کرده است. جهان با من برقص در تاریخ 1398/10/11 پخش خود را توسط پخش‌کننده رسانه نمایش گستران در سینما آغاز کرد.

داستان فیلم جهان با من برقص

از محتوا و داستان فیلم جهان با من برقص چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه جهان با من برقص توسط سروش صحت و ایمان صفایی نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان جهان با من برقص منتشر شده است، می‌خوانیم: «دوستان جهانگیز برای آخرین تولد او دورهم جمع شده‌اند. این موقعیت موجب می‌شود آن‌ها درباره زندگی و خودشان فکر کنند.»

فیلم جهان با من برقص و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم جهان با من برقص نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم جهان با من برقص به طور متوسط فعالیت 18ام بازیگران این اثر است.


1 تن از بازیگران جهان با من برقص، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده است، در واقع در جهان با من برقص 1 فیلم اولی بوده است: مهیار پوربابایی.


همچنین سروش صحت کارگردان جهان با من برقص اولین همکاری خود با بازیگرانی چون علی مصفا، جواد عزتی، مهراب قاسم‌خانی، هانیه توسلی، بهار کاتوزی، رامین صدیقیان، پاوان افسر و شیوا بلوچی را در این اثر تجربه کرده است.

در میان بازیگران جهان با من برقص نیز 55 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 12 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 55 همکاری برای اولین‌مرتبه در جهان با من برقص رخ داده است. مانند: علی مصفا و پژمان جمشیدی، جواد عزتی و کاظم سیاحی، سیاوش چراغی‌پور و مهراب قاسم‌خانی، هانیه توسلی و بهار کاتوزی، رامین صدیقیان و پاوان افسر.


عوامل تولید و بازیگران جهان با من برقص در اینستاگرام نیز فعال هستند و مجموع میزان فالوئرهای اینستاگرام 11 نفر از این هنرمندان به بیش از 6،934،746 نفر می‌رسد.

عوامل فیلم جهان با من برقص

اگر از تصویربرداری فیلم جهان با من برقص خوشتان آمده و یا دوستش ندارید، بهتر است بدانید مدیر فیلمبرداری آن سینا کرمانی‌زاده بوده است. نظرتان درباره ضرباهنگ و تدوین فیلم جهان با من برقص چیست؟ تدوین جهان با من برقص را خشایار موحدیان انجام داده است.

اگر صدای جهان با من برقص به‌گوشتان نشسته و یا از آن ناراضی هستید، شما را با صدابردار فیلم جهان با من برقص یعنی امین میرشکاری آشنا می‌کنیم. مهدی موسوی طراحی صحنه فیلم جهان با من برقص را انجام نموده و رعنا امینی طراحی لباس فیلم جهان با من برقص را انجام داده است. موسیقی متن فیلم جهان با من برقص اثر مازیار یونسی است.
از دیگر عوامل اثر می‌توان به سیاوش تصاعدیان طراح پوستر فیلم جهان با من برقص، اشاره کرد. در مجموع بیش از 29 نفر در تولید فیلم جهان با من برقص نقش داشته‌اند و هر یک از آنها در منظوم یک صفحه اختصاصی دارند.

اطلاعات فیلم جهان با من برقص

کاربران نیز در 1 لیست از فیلم جهان با من برقص یاد کرده‌اند. همچنین در بخش بررسی فیلم جهان با من برقص 8 نفر از میان مردم به نقد و تحلیل خود از جهان با من برقص پرداخته‌اند.
تاکنون در صفحه اختصاصی فیلم جهان با من برقص در منظوم اطلاعات بسیاری توسط پژوهشگران و مردم ثبت شده است؛ در بخش گالری عکس و پوستر فیلم جهان با من برقص 24 عدد، گردآوری و درج شده است.

همچنین تاکنون در بخش‌های ویدئو و تیزر فیلم جهان با من برقص، حواشی فیلم جهان با من برقص، دیالوگ برتر فیلم جهان با من برقص، سوتی فیلم جهان با من برقص و نقد فیلم جهان با من برقص هنوز موردی ثبت نشده است. قطعا ما و شما به این حد قانع نیستیم؛ باید به‌کمک علاقمندان فیلم، سریال و تئاتر، این دایرة‌المعارف آنلاین و بانک اطلاعات هنرمندان و آثار سینما، تلویزیون و تئاتر را کامل و کامل‌تر کنیم.

تیزر

لینک دانلود بزودی

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود جهان با من برقص با لینک مستقیم

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!