logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
77%

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن The Croods: A New Age 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان انیمیشن غارنشینان 2: عصر جدید 2020 با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن غارنشینان 2 The Croods: A New Age 2020
دانلود انیمیشن غارنشینان 2 The Croods: A New Age 2020

غارنشینان (همچنین به عنوان غارنشینان 2 شناخته می شود) یک فیلم کمدی ماجراجویی رایانه ای انیمیشن آمریکایی در سال 2020 است که توسط DreamWorks Animation تولید و توسط Universal Pictures توزیع شده است. دنباله فیلم غارنشینان 2013 ، این فیلم به کارگردانی جوئل کرافورد (در اولین کارگردانی بلند خود) با فیلمنامه ای از دن هاگمن ، کوین هاگمن ، پل فیشر و باب لوگان از داستانی از کارگردانان اصلی ، کرک دمیکو و کریس سندرز در آن صدای برگشتی نیکلاس کیج ، اما استون ، رایان رینولدز ، کاترین کینر ، کلارک دوک و کلوریس لیچمن به همراه اعضای جدید بازیگران پیتر دینکلج ، لسلی مان و کلی ماری تران حضور دارند.

سالها پیش ، والدین گای در تار گرفتار می شوند. همانطور که در آن فرو می روند ، به او می گویند جایی را پیدا کند که فردا نامیده می شود. او به یک سفر طولانی می رود و قبل از اینکه سرانجام به Eep برود ، با کمربند جوانی آشنا می شود و منجر به وقایع غارنشینان اول می شود.

Croods به همراه گای و حیوانات خانگی شان چونکی و داگلاس هنوز در جستجوی مکانی برای اسکان هستند ، در حالی که گرگ از عاشقانه شکوفا شدن Eep و Guy آزار می دهد. یک شب ، گروگ با دیواری غول پیکر روبرو می شود و کل بسته را به سمت خود هدایت می کند. آنها به زودی در یک شبکه گرفتار می شوند و توسط صاحبان زمین ، یک زوج به نام های Phil و Hope Betterman آزاد می شوند و به زودی مشخص می شود که آنها دوست والدین گای هستند و بنابراین ، گای را می شناسند. Bettermans از Croods به عنوان مهمان خانه در خانه غول پیکر خود استقبال می کنند ، جایی که آنها با دختر و دوست قدیمی گای داون که بلافاصله دوست Eep است آشنا می شوند. زندگی با Bettermans به دلیل پیشرفت بهتر Bettermans برای Grug تحقیرآمیز می شود. به طور همزمان ، مشخص می شود که Bettermans نسبت به مردم غار تعصب دارند و معتقدند که گای به دلیل تکامل بیشتر با آنها بهتر است ، بنابراین آنها طرحی را دنبال می کنند که گای با Dawn ارتباط برقرار کند و Croods را ترک کند. فیل سرانجام گرگ را به غار مخفی خود ، مکانی شبیه سونا در پشت آبشارها می برد ، جایی که او را دستکاری می کند و معتقد است که گای باید بسته خود را ترک کند ، و هوپ با تحقیر طبیعت خانواده اش به عنوان مردم غار ، در کنار اوگا قرار می گیرد. در این زمان ، گای بلافاصله به زندگی با Bettermans عادت می کند ، و خود را با روشهای خود سازگار می کند اما ناخواسته از Eep دور می شود.

در همین حال ، ایپ متوجه می شود که سحر هرگز خارج از دیوار نبوده است و با اتصال این موضوع به خلوتی که در غار خود با آن روبرو شده است ، از Chunky برای فرار از سرزمین با سحر استفاده می کند و دیوار آنها را برای یک تیراندازی پر می کند که با یک زنبور عسل سوزش و داشتن دستش ورم کرده هنگامی که ایپ او را به خانه بازگرداند ، گای ، پس از فهمیدن ، او را به خاطر بی احتیاطی خود غافل می کند و پایان می یابد که او بی احساس او را “یک دختر غار” صدا می کند. هنگام شام ، تنش بین والدین ، ​​گای و ایپ افزایش می یابد ، به ویژه هنگامی که تورم سحر آشکار می شود. Croods با داشتن مقدار کافی ، تصمیم به ترک می گیرند ، و Guy و Eep یک سقوط بزرگ دارند ، که منجر به تصمیم گای برای ماندن در کنار Bettermans می شود. گروگ نشان می دهد که او و اوگا کل موزهای احتکار شده در اطراف زمین Bettermans را که فیل او را از مصرف آن منع کرده بود ، خورده اند. این باعث می شود که این سرزمین توسط ‘میمون های پانچ’ ، میمون هایی با قدرت انسانی مانند ، که فیل هر روز موزها را برای آنها فرستاده بود ، مورد حمله قرار گیرد تا خانواده اش را تنها بگذارند. ناراحت از کمبود موز ، پانچ-میمون ها گروگ ، فیل و گای را می ربایند و آنها را به وطن خود می برند.

با بردن مردان ، زنان ، تانک و چانکی تلاش می کنند تا آنها را نجات دهند. در طول زندگی مشترک ، هاوپ ناامیدی خود را از Croods از بین می برد اما پس از اینکه در جزیره ای پر از عنکبوت های گرگ مارون شد ، رشد می کند و Croods را می پذیرد و خانواده با آنها صلح می کنند. آنها سرانجام تیمی به نام Thundersisters را تشکیل دادند ، که یک گروه دختر قدیمی بود که گران در سن جوانی در آن حضور داشت ، تا بتواند نجات دهد. در خانه پانچ-میمون ، گروگ ، گای و فیل خیلی زود دریافتند که فیل ناخواسته از پانچ میمون ها از منابع آبی محروم است و میمون های پانچ نه تنها برای خوردن خود بلکه برای پیشنهاد به یک مانریلا اسپینی مستبد به موز احتیاج دارند به امید تسکین اشتهایش. میمون ها باعث می شوند که گروگ و فیل به سبک گلادیاتور بجنگند تا ببینند چه کسی فدای آن خواهد شد و وقتی یکدیگر را فرسوده می کنند ، احساسات تلخ خود را با یکدیگر رد و بدل می کنند ، و باعث می شود گای از تأثیرات سخنان خود بر Eep پی ببرد و از آنها پشیمان شود.

به زودی ، میمون ها هر سه مرد را به عنوان موز پوشیدند تا قربانی Spiny Mandrilla غول پیکر شوند. گروگ و فیل به دلیل رفتار نامناسب و فشار آوردن به گای عذرخواهی می کنند ، اما درست زمانی که قصد خوردن آنها را دارند ، Thundersisters برای نجات آنها حاضر می شوند. نبردی طولانی و خطرناک به زودی با گای و ایپ بر روی یک لوستر جمجمه غول پیکر به پایان می رسد و آنها آشتی می کنند و به زودی از آن برای شکست دادن Spiny Mandrilla با استفاده از آتش برای بریدن طناب ها و سقوط آن به ورطه زیر هنگام بیرون کشیدن Eep استفاده می کنند ” انگشت انگشت بادام زمینی “، که وی به عنوان اندام مصنوعی از آن استفاده کرد و به خانواده ها اجازه فرار داد. پس از آن ، ایپ و گای اولین بوسه خود را به اشتراک می گذارند.

با پایان یافتن اختلافات ، بترمان ها اجازه دادند كرودها در سرزمین خود به عنوان همسایه به همراه میمون هایی كه از انسان برای كشتن ماندریلا قدردان هستند زندگی كنند و دیوار اطراف زمین آنها را خراب كنند. گای اعلام کرد که ایپ “فردا” او است و او و ایپ به زودی با هم به یکی از اتاق های خواب Betterman نقل مکان می کنند ، در نهایت گروگ پذیرفت که دخترش می خواهد به گای نزدیکتر شود. خانواده ها همچنان به هم نزدیکتر می شوند و موافقت خود را با شعار قبلی Grug برای نگه داشتن “بسته” اعلام می کنند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن غارنشینان 2 دوبله فارسی The Croods: A New Age 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!