logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Babylon 5: The Road Home 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن خارجی بابیلون 5: راه خانه با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن بابیلون 5 دوبله فارسی Babylon 5: The Road Home 2023
دانلود انیمیشن بابیلون 5 دوبله فارسی Babylon 5: The Road Home 2023

 

 

بابیلون 5 : راه خانه (به انگلیسی: Babylon 5: The Road Home) یک فیلم انیمیشن آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ است که توسط کمپانی برادران وارنر انیمیشن ساخته شده است که توسط استودیو میر انیمیشن ساخته شده و توسط کمپانی Warner Bros. Discovery Home Entertainment توزیع شده است. کارگردانی این فیلم را مت پیترز برعهده داشت و فیلمنامه ای از خالق فرنچایز بابیلون 5، جی. مایکل استرازینسکی بر عهده داشت. این فیلم هفتمین فیلم بلند سری Babylon 5 است و دومین قسمتی است که مستقیماً به صورت ویدیویی منتشر می شود (اولین مینی سریال Babylon 5: The Lost Tales) اگرچه اولین فیلمی است که با فرمت 4K UHD منتشر شد. و همچنین قسمت اول انیمیشن. این فیلم از انیمیشن CGI استفاده می کند. این فیلم در 14 آگوست 2023 منتشر شد.

پس از پایان جنگ سایه (اما قبل از وقایع بابیلون 5: داستان های گمشده)، رئیس جمهور جان شریدان و دلن بابیلون 5 را به مقصد Minbar ترک می کنند تا اتحاد بین ستاره ای را بیشتر توسعه دهند. جان هنگام شرکت در افتتاح یک نیروگاه پیشرفته، احساس بدی پیدا می کند و یاد می گیرد که نیروگاه از تاکیون ها استفاده می کند. همانطور که در “جنگ بدون پایان”، جان در زمان و مکان گیر نمی کند.

جان 23 سال به آینده می پرد تا دکتر استیون فرانکلین مسن تر را ببیند. جان سه سال قبل درگذشت، اما استفان دلش نمی خواهد به او بگوید، و در عوض ادعا می کند که جان در آینده 18 ساله است. آزمایش‌های استفن ثابت می‌کند که شریدان از نظر زمان خارج از فاز است و می‌تواند در واقعیت‌های متناوب به پایان برسد. استفان طرحی را تدوین می کند: زتراس را پیدا کنید و یک تثبیت کننده زمان به دست آورید. قبل از اینکه کاری انجام شود، جان به گذشته می پرد.

جان خود را در سالی که B5 را بر عهده گرفت، در مزرعه پدر و مادرش به همراه پدرش روی زمین می‌یابد. در حالی که او از مناظر لذت می برد، در سال 2256 در جریان سفر ناگوار ایکاروس و بیداری سایه ها به زهادوم می پرد. جان سعی می کند به اکسپدیشن هشدار دهد که بیگانگان در خواب زمستانی را دستکاری نکنند، اما خیلی دیر شده است. سایه ها بیدار می شوند و به خدمه اکسپدیشن حمله می کنند.

جان به یک جدول زمانی جایگزین می‌پرد که در آن هرگز به B5 فرمان نمی‌داد. Shadows در حال غلبه بر B5 هستند و جان با فرمانده جفری سینکلر ملاقات می کند و به سرعت توضیح می دهد که چه اتفاقی برای او می افتد. جفری پیش نویس جان را می خواهد تا آخرین موضع خود را در برابر سایه ها داشته باشد. جان و جفری هر دو موافق هستند که B5 گم شده است و تنها راه نجات جمعیت در حال تخلیه ایستگاه، متوقف کردن Shadows با از بین بردن B5 است. همانطور که جان تلاش می کند تا هسته قدرت B5 را منفجر کند، با Lyta و G’Kar روبرو می شود. جان قبل از اینکه بتواند ایستگاه را نابود کند می پرد، اما Lyta و G’Kar این روند را کامل می کنند. انفجار ایستگاه نیروی تهاجم را از بین می برد و شاتل های فرار را نجات می دهد.

جان خود را سوار بر B5 در زمان مناسب خود در اتاق خواب کاپیتان الیزابت لاچلی می یابد. جان الیزابت را متقاعد می کند که جان را به اپسیلون 3 بفرستد تا با زتراس صحبت کند. زتراس تعیین می کند که جابجایی جان در زمان و مکان خطر ایجاد یک رویداد فروپاشی بعدی را به همراه دارد، جایی که همه خطوط زمانی بر یکدیگر قرار می گیرند. قبل از اینکه زتراس بتواند جان را تثبیت کند، دوباره می پرد.

جان خود را در شهری روی زمین در واقعیتی می یابد که سایه ها پیروز هستند. جان متوجه می شود که سوزان ایوانووا و لوندو مولاری از نابودی زمین تسلیم شده اند. پس از شکست در جنگ سایه ها، ورلون ها نمی خواهند سایه ها زمین داشته باشند و قصد دارند با هل دادن ماه به سیاره، آن را نابود کنند. با پایین آمدن ماه، جان یک بار دیگر می پرد و خود را در The Rim، لبه فضا، زمان و واقعیت می بیند. او با موجودی ملاقات می کند که شکل G’Kar را به خود می گیرد و تهدید جان را برای واقعیت توضیح می دهد. جان اگر اینقدر خطرناک است، نقطه وجودش را زیر سوال می برد، اما موجود توضیح می دهد که نابود کردن جان، آزمایش بزرگ آگاهی را شکست می دهد. موجودیت به جان می گوید که امکان مبتنی بر عشق است و عظمت آن را نمی توان به این راحتی از بین برد. جان می خواهد سؤالات بیشتری بپرسد، اما دوباره می پرد.

جان خود را در واقعیتی می‌بیند که در آن اکسپدیشن ایکاروس هرگز اتفاق نیفتاده است و جوان‌ترش به‌طور مسالمت‌آمیز B5 را فرماندهی کرده است. جان با جوانتر خود صحبت می کند و سعی می کند وضعیت خود را توضیح دهد. پس از اینکه لیتا از طریق تله پاتی داستان خود را تایید کرد، زتراس برای کمک به جان می رسد. وقتی جان دوباره شروع به پریدن می‌کند، زتراس به او یادآوری می‌کند که بر اساس احساساتش روی جایی که می‌پرد تأثیر دارد و به دلن فکر می‌کند. پورتالی باز می شود که نشان می دهد دلن در تمام این مدت به دنبال جان بوده است. جان با دلن دست می دهد و به خانه برمی گردد.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن بابیلون 5 دوبله فارسی Babylon 5: The Road Home 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!