logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات

دانلود فیلم شیوع Rampant 2018 دوبله فارسی و کیفیت عالی

 

دوبله فارسی فیلم Rampant شیوع سال 2018

دانلود فیلم شیوع Rampant 2018 با دوبله فارسی
دانلود فیلم شیوع Rampant 2018 با دوبله فارسی

 

نام فارسی : شیوع

[codein_imdb]

 

در سلسله ژوزون ، پادشاه آن لی Jo به عنوان بسیار متفاوت از سلسله چینگ چین نزدیک است. پسرش ، ولیعهد لی جوان ، درگیر نقشه ای برای خرید آرکوبوس های اروپایی برای فرار از چینگ می شود. این نقشه توسط وزیر جنگ ، کیم جون جون ، که تحت تأثیر پادشاه است ، قرار دارد و آن را به عنوان یک شورش قاب می دهد. کیم با اروپایی ها ملاقات می کند و می آموزد که آنها زامبی ها آورده اند (به نام “شیاطین شب”). ولیعهد به عنوان توبه خودکشی می کند تا زیردستان وی از بین بروند. نیروهای ژوزون کشتی اروپا را نابود می کنند و کرک های اتوبوس را بازیابی می کنند ، اما یک سرباز ژوزون توسط یک انسان زنده گزیده می شود. سرباز به روستای خود باز می گردد ، جایی که می چرخد ​​و عفونت را گسترش می دهد. زامبی ها از گوشت و خون انسان هوس می کنند ، با صداها جذب می شوند ، در اثر تابش نور خورشید دفع می شوند و با سرخوردگی و سوراخ کردن قلب متوقف می شوند.

ولیعهد درخواستی را برای همسرش گیونگ بن و فرزند متولد نشده به همراه داشت تا برادر کوچکترش لی چانگ به خاطر امنیت آنها به چین بیایند. لی چانگ قبلاً از دستور جانشین ژوزون خارج شده بود و در چینگ مرفه در خارج از کشور بزرگ شده بود. لی چونگ با همراه خود Hak-Su برمی گردد ، در Jemulpo فرود می آید ، اما توسط قاتلان Joseon ارسال شده توسط وزیر Kim و سایر وزرا ، که در حال طرح کودتا هستند ، حمله می شود. سر و صدای نبرد حمله روستاییان زامبی را جلب می کند. لی چانگ و هاک سو توسط پارتیزانهای محلی از جمله پارک اویل ریونگ ، ستوان سابق ولیعهد و کماندار دئو هی فعالیت می کنند. پارتیزان های جملوپو از لی چانگ می خواهند که ولیعهد شود ، اما او این ایده را رد می کند و می خواهد به چین بازگردد. لی چونگ با Deok-he به طرز ناخوشایندی معاشقه می کند.

تنها بازمانده قاتلان احتمالی توسط اسیر کیم اسیر می شود زیرا وی آلوده است. وزرا ترتیب می دهند که یک صیغه آلوده شود. او بعداً پادشاه را چرخانده و آلوده می کند. لی چونگ وارد دربار پادشاه می شود و در آنجا از ارتش درخواست می كند كه زامبی ها را خرد كند. پادشاه در ابتدا موافق است ، اما وزرا او را تحریک می كنند كه دستور را لغو كند و ادعا می كند كه هیچ شیوع زامبی وجود ندارد ، فقط یك شورش مدنی است. پارتیزان های جملوپو دستگیر می شوند ، در حالی که لی چونگ و گیونگ بن دستور دارند در یک ضیافت برای یک هیئت بازدید کننده چینگ شرکت کنند.

در ضیافت ، پادشاه کاملاً به یک انسان زنده تبدیل می شود و توسط کیم کشته می شود ، که در تلاش برای کشتن اعضای کاخ و هیئت کینگ ، زامبی ها را در آنجا رها می کند ، سپس با تمام مخالفت های احتمالی ، حکومت کند. با این حال ، کیم توسط یک زامبی گاز گرفته و منجر به این می شود که وزرا با یک پیشنهاد دیوانه کننده قدرت ، یکدیگر را روشن کنند. فقط کیم زنده مانده است. او دست خود را خرد می کند تا عفونت را کندتر کند ، سپس خود را پادشاه اعلام می کند.

گیونگ بن لی را متقاعد می کند که فرار نکند بلکه از مردم محافظت کند ، بنابراین لی چونگ ، نگهبان سلطنتی و همپیمانانش جاموپلو که از زندان آزاد شده اند به مبارزه می پردازند تا از فرار زامبی ها به کاخ و حمله به پایتخت جلوگیری کنند. لی چونگ و متحدانش برنامه ای را برای جلب زامبی ها در یک انفجار آتشین غول پیکر در کاخ ایجاد می کنند. کیم با جلوگیری از انفجار ، هاک سو و یک پارک آلوده را به قتل می رساند. لی چونگ با همان طرحی ادامه می دهد ، با انبوهی از زامبی ها و کیم نیمه آلوده مبارزه می کند ، در نهایت با استفاده از یک فلش شعله ور از Deok-hee موفق می شود.

کیم در یک دوئل توسط لی چانگ کشته می شود. تقویت سربازان و افراد عادی به نابودی بقیه زامبی ها می رسد. لی چانگ می داند که با قدرت مردم ، ژوزه ویران شده وعده داده است و از این رو ، به جای ترک کینگ ، ماندن را انتخاب می کند.

 

دو زبانه : فایل این فیلم بصورت دو زبانه بوده و هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید . امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم شیوع Rampant 2018 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!