logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
60
72%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Kompromat 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی کمپرومات با کیفیت عالی

دانلود فیلم کمپرومات دوبله فارسی Kompromat 2022
دانلود فیلم کمپرومات دوبله فارسی Kompromat 2022

 

ماتیو روسل، مدیر Alliance française در ایرکوتسک، برای ترویج زبان فرانسوی و فرهنگ فرانسوی زبان در این منطقه تلاش می کند. راسل به طور غیرمنتظره ای به زور از خانه اش بیرون می شود و توسط FSB به انتشار پورنوگرافی کودکان در اینترنت و آزار دخترش متهم می شود. وی با توجه به ماده 242 قانون جزایی روسیه در انتظار تحقیقات بیشتر در بازداشت به سر می برد. عناصری که قصد دارند با نشان دادن او به عنوان یک منحرف جنسی، شهرت راسل را بی اعتبار کنند، به عنوان یک فرد انحرافی در کنار هم جمع می شوند، مانند پورنوگرافی کودکان که در رایانه او کار گذاشته شده است و اجرای رقصی که او ارائه کرده است که حاوی رقصی پرشور بین دو مرد است. زندانیان دیگر از اتهامات مطلع شده و او را بی رحمانه مورد ضرب و شتم قرار دادند.

وکیل روسل انتقال روسل به حبس خانگی را زیر نظر تسهیل می کند. روسل از سوتلانا، زنی که به بی گناهی او اعتقاد دارد و از پدرشوهرش روستوف، رئیس FSB متنفر است، سیم کارت های ممنوعه دریافت می کند. اینها او را قادر می سازد تا پیام های متنی برای او ارسال کند و بدون شناسایی از اینترنت استفاده کند. وکیل روسل تشخیص می دهد که روسل مجرم شناخته می شود و به 10 تا 15 سال محکوم می شود، بنابراین به روسل توصیه می کند که فرار کند. روسل دستبند مچ پای خود را با فویل آلومینیومی می پوشاند تا از ردیابی آن جلوگیری کند و به سمت ایستگاه اتوبوس می رود. وقتی FSB متوجه شد که دستبند مچ پا او مخابره نمی کند، سوتلانا شماره تلفن سیم کارتی را که به روسل داده بود به شوهرش می دهد و او آن را به FSB می دهد. FSB شماره تلفنی را ردیابی می کند که در اتوبوس به اولان باتور رها شده است. در همین حین، سوتلانا روسل را در ماشینش سوار کرده و او را نزد مخاطب دیگری برده است که او را به یک آپارتمان مخفی می برد.

Spetsnaz Sagarine سابق برای یافتن فرد فراری فراخوانده می شود. او بلافاصله به سوتلانا مشکوک می شود که به او کمک می کند اما نمی تواند هیچ مدرکی پیدا کند. عکس روسل در تلویزیون نشان داده می شود و همسایگانش او را گزارش می دهند، بنابراین او با کمک کشیشی که ادعا می کند اسقف پدرسالار مسکو است فرار می کند و به مسکو می گریزد تا جلوی جستجو را بگیرد و از پیدا شدن روسل در منطقه جلوگیری کند. صندوق عقب ماشینش روسل به سفارت فرانسه می رسد اما FSB به سرعت مکان او را مشخص می کند. روسل در میان جشنی پر سر و صدا که در سفارت برگزار می شود، تلاش می کند فرار کند، اما ساگارین او را دید. او موفق می شود با کمک سوتلانا که او را به مرز استونی می برد، فرار کند. آنها رابطه جنسی دارند و روسل سعی می کند او را متقاعد کند که با او بیاید اما او می گوید که هنوز شوهرش را دوست دارد و در روسیه خواهد ماند. قول می دهد که به او زنگ می زند اما او می گوید جواب نمی دهد، سپس به سمت مرز به راه می افتد. ساشا شوهر سوتلانا پس از سرزنش پدرش به خاطر اعمالش خود را حلق آویز کرد. سوتلانا به خانه زنگ می زند اما پدرشوهرش به او می گوید که دیگر نیازی به ماندن در روسیه ندارد. ساگارین چراغ قوه راسل را می بیند و او و افرادش راسل را در جنگل تعقیب می کنند. ساگارین روسل را در مرداب پیدا می کند و نزدیک بود او را غرق کند، اما روسل بر ساگارین غلبه می کند و در عوض او را غرق می کند، سپس از مرز به استونی فرار می کند. سوتلانا در اخبار می خواند که روسل به فرانسه بازگشته است، اما وقتی او تماس می گیرد، او تلفن را پاسخ نمی دهد.

این فیلم قرار بود فیلمی در مورد پرونده واقعی کمپرومات مربوط به یوآن باربرو باشد. تولید نتوانست حقوق داستان باربرو را به دست آورد، بنابراین داستانی تخیلی بر اساس پرونده باربرو ساخته شد. برخی از شباهت ها همچنان باقی مانده است، به عنوان مثال، باربرو نیز مدیر اتحادیه فرانسه در ایرکوتسک بود و به همین ترتیب به انتشار پورنوگرافی کودکان و سوء استفاده از دختر خود متهم شد تا از زندان فرار کند.

ژروم سال در مصاحبه ای اظهار داشت: “ما در لیتوانی فیلمبرداری کردیم زیرا با توجه به موضوع، فیلمبرداری در روسیه بسیار خطرناک بود. در هر صورت ما نمی خواستیم ریسک کنیم. فیلمبرداری در یک دوره زمانی دشوار بود. به شدت تحت تأثیر کووید قرار گرفتیم، که همه ما آن را به‌عنوان بسیار محدودکننده تجربه کرده‌ایم. ما مانند راهبان گوشه‌نشین زندگی می‌کردیم. وقتی روز را به پایان رساندیم، بدون اینکه بتوانیم برای بحث در مورد چیزها، نوشیدنی یا اشتراک غذا با هم ملاقات کنیم، به هتل برگشتیم. ژیل للوش که مردم و مهمانی ها را دوست دارد، آن را کاملاً یک مصیبت دید، اما در نهایت، فکر می کنم در خدمت شخصیت و فیلم او بود. او خود را دور از خانواده، دور از دوستان، از رفتارهایش، کاملاً منزوی دید: مثل متیو در داستان.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کمپرومات دوبله فارسی Kompromat 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!