logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Power of the Dog 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم قدرت سگ 2021 با کیفیت عالی

دانلود فیلم قدرت سگ The Power of the Dog 2021
دانلود فیلم قدرت سگ The Power of the Dog 2021

 وسترن یک ژانر داستانی و فیلم است که عمدتاً در نیمه دوم قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در غرب ایالات متحده اتفاق می‌افتد که سبک آن را «غرب قدیم» یا «غرب وحشی» می‌نامند.

قدرت سگ (به انگلیسی: The Power of the Dog) یک فیلم وسترن درام روان‌شناختی محصول ۲۰۲۱ است[۶][۷][۸] به نویسندگی و کارگردانی جین کمپیون، بر اساس رمانی به همین نام از توماس ساویج در سال ۱۹۶۷. در این فیلم بندیکت کامبربچ، کرستن دانست، جسی پلمونز و کودی اسمیت-مک فی به ایفای نقش می پردازند. The Power of the Dog که بیشتر در مناطق روستایی اوتاگو، نیوزیلند فیلمبرداری شده است، محصول مشترک بین‌المللی نیوزلند، استرالیا، بریتانیا، ایالات متحده و کانادا است. این فیلم به موضوعاتی مانند عشق، غم، رنجش، حسادت و تمایلات جنسی می پردازد.

The Power of the Dog اولین نمایش جهانی خود را در هفتاد و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 2 سپتامبر 2021 انجام داد، جایی که کمپیون برنده شیر نقره ای بهترین کارگردانی شد. این فیلم در 11 نوامبر 2021 در استرالیا و نیوزلند اکران محدودی داشت و در 17 نوامبر در بریتانیا و ایالات متحده در 17 نوامبر اکران شد و برای پخش جهانی در نتفلیکس در 1 دسامبر 2021 منتشر شد.

The Power of the Dog مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و کارگردانی و فیلمنامه کمپیون، فیلمبرداری، موسیقی متن و بازی بازیگران (به ویژه کامبربچ، دانست و اسمیت مک فی) را تحسین کردند. این فیلم از سوی موسسه فیلم آمریکا به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ معرفی شد. همچنین هفت نامزدی در هفتاد و نهمین جوایز گلدن گلوب دریافت کرد که برنده بهترین فیلم درام، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد – فیلم سینمایی برای اسمیت-مک فی و بهترین کارگردانی برای کمپیون و ده نامزدی در بیست و هفتمین جایزه انتخاب منتقدان از جمله بهترین فیلم شد.

در سال 1925، مونتانا، برادران ثروتمند صاحب مزرعه، فیل و جورج بربنک، با رز گوردون، بیوه و صاحب مسافرخانه، در حین رانندگی با گاو ملاقات می کنند. جورج مهربان به سرعت با رز همراه می شود، در حالی که فیل متزلزل، که بسیار تحت تأثیر مربی فقید خود «برونکو» هنری است، پسر رز، پیتر، را به خاطر لجبازی و رفتار زنانه اش مسخره می کند.

جورج و رز به زودی ازدواج می کنند. رز از پول جورج استفاده می کند تا پسرش را برای تحصیل در رشته پزشکی و جراحی به کالج بفرستد در حالی که او به خانه مزرعه باربانک نقل مکان می کند. فیل نسبت به او بیزاری می کند و معتقد است که او به خاطر پول با جورج ازدواج کرده است. روش‌های خشن و طعنه‌آمیز او را عصبی می‌کند. جورج یک مهمانی شام با والدینش و فرماندار ترتیب می دهد تا آنها بتوانند رز را ملاقات کنند و صدای نواختن پیانوی جدیدشان را بشنوند. رز نمی تواند بیش از چند نت از «مارش رادتسکی» را بنوازد و وقتی فیل او را تحقیر می کند بیشتر تحقیر می شود. او شروع به نوشیدن الکل می کند، چیزی که قبلاً با آن مخالف بود.

زمانی که پیتر برای تعطیلات تابستانی در مزرعه می‌آید، رز الکلی شده است. فیل و افرادش پیتر را مسخره می کنند و او خود را در اتاقش می بندد و حیوانات را تشریح می کند و بیماری ها را مطالعه می کند. در یک خلوت خلوت، فیل با دستمال برونکو هنری خودارضایی می کند. پیتر وارد محوطه می شود و مجموعه ای از مجلات با نام برونکو هنری را می یابد که مردان برهنه را به تصویر می کشد. او فیل را در حال حمام کردن در حوض با دستمال دور گردنش مشاهده می کند. فیل متوجه او می شود و او را بدرقه می کند.

برای اینکه رز را بیشتر عذاب دهد، فیل شروع به نشان دادن نجابت به پیتر می کند و به او پیشنهاد می دهد که یک کمند از پوست خام به او ببافد و به او یاد دهد که چگونه اسب سواری کند. پیتر یک روز به تنهایی بیرون می رود و یک گاو مرده را می یابد که احتمالاً از عفونت سیاه زخم مرده است. دستکش می پوشد و تکه های پوست گاو را می برید. در یک کار شمشیربازی، پیتر و فیل خرگوش را می کشند و فیل یک زخم باز روی دستش می گیرد. پس از آن، پیتر به فیل می گوید که جسد پدر الکلی اش را که خود را حلق آویز کرده بود، پیدا کرده و او را به قتل رسانده است.

با دیدن مدت زمانی که پسرش با فیل می گذراند، اعتیاد رز بدتر می شود. رز پس از اطلاع از سیاست فیل برای سوزاندن پوست هایی که برای خود نیازی ندارد، آنها را به تجار محلی بومی آمریکا می دهد که با یک جفت دستکش از او تشکر می کنند. او سپس به دلیل مصرف سریع الکل خود از بین می رود و جورج به او تمایل دارد.

فیل بدون هیچ پنهانی برای پایان دادن به کمند پیتر، مأیوس است و سعی می کند قبل از اینکه توسط جورج متوقف شود، به رز حمله کند. پیتر با ارائه پوستی که از گاو مرده بریده بود او را آرام می کند، اما او به بیماری حیوان اشاره نمی کند. فیل تحت تأثیر قرار می گیرد و به پیتر قول می دهد که از این به بعد رابطه بسیار بهتری با هم داشته باشند. آنها شب را در انبار می گذرانند تا طناب را تمام کنند، زخم فیل و پوست با آب مخلوط می شود که پوست را نرم می کند.

فیل به پیتر می گوید که چگونه برونکو هنری با دراز کشیدن تن به تن با او در تختخواب در هوای سرد، جان او را نجات داد. وقتی پیتر می پرسد که آیا آنها برهنه هستند، فیل پاسخی نمی دهد. آنها سپس یک سیگار به اشتراک می گذارند. وقتی فیل روز بعد برای صبحانه حاضر نمی شود، جورج او را در رختخواب بیمار می بیند و زخمش به شدت عفونی شده است. فیل هذیان به دنبال پیتر می گردد تا کمند تمام شده را به او بدهد، اما جورج فیل را قبل از اینکه بتواند آن را تحویل دهد، نزد دکتر می برد. جورج بعداً در حال برداشتن تابوت در حالی که جسد فیل برای دفن آماده می شود دیده می شود.

در مراسم تشییع جنازه، دکتر به جورج می گوید که فیل به احتمال زیاد بر اثر سیاه زخم مرده است و او را متحیر می کند، زیرا فیل همیشه مراقب بود تا از گاوهای بیمار جلوگیری کند. پیتر پس از اینکه به تشییع جنازه نرفته بود، کتاب دعای مشترک را برای مراسم خاکسپاری باز می کند و سپس مزمور 22:20 را می خواند: “جانم را از شمشیر رهایی بخش، عزیزم را از قدرت سگ.” بعداً او کمند تمام شده خود را با دستانش زیر تختش می گذارد. در حالی که در راهرو قدم می زند، پشت یک پنجره می ایستد و جورج و یک رز هوشیار را تماشا می کند که به خانه برگشته و در آغوش می گیرند. برمی گردد و لبخند می زند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم قدرت سگ The Power of the Dog 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!