logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
82% (33 رای)

توضیحات سریال

دانلود سریال Caliphate 2020 با لینک مستقیم

 

فصل اول کامل اضافه شد

دانلود سریال Caliphate 2020
دانلود سریال Caliphate 2020

نام فارسی : خلافت

 

 

سریال سوئدی “خلافت” در سوریه آغاز می شود که پروین و سایر زنان در یک میدان به هم پیوسته اند. یک مرد به یک میز کشیده می شود ، سپس بازوی او در سراسر آن کشیده می شود. به زنان گفته می شود که دور نگاه کنند. سپس مردی که در کنار میز ایستاده است یک گوشت گوشت تولید می کند ، آن را بالا می برد و بازوی پایین مرد را خرد می کند.

این سریال به یک حمله تروریستی در سوئد تبدیل می شود ، این سریال به بخشی روی Pervin تبدیل می شود اما همچنین به عنوان The Traveler ، یک دستیار جذاب دانشجویان در سوئد ، که تیمی را با تهیه نسخه پشتیبان از IS در سوریه ، از جمله دو دانشجو ، 15 ساله جذب می کند. سالول و دوست کریم.

دانلود سریال Caliphate 2020
دانلود سریال Caliphate 2020

پروین که ازدواج کرده با عضو داعش مستقر در رقه است ، هاسوم ، یک سوئدی مسلمان ، و از آنجا که پروین از این حمله خشم می رود ، توسط فاطیما مامور جاسوسی سرویس اطلاعات سوئد گفته است که وی در ازای عبور امن از سوریه باید اطلاعات بیشتری کسب کند. همانطور که او به شدت در تلاش برای انجام این کار ، به خطر انداختن کشف ، زندگی پروین تبدیل به کابوس می شود.

تولید شده توسط Filmlance (“The Bridge”) برای پخش کننده سوئدی SVT ، که توسط Endemol Shine International فروخته می شود و 12 ژانویه در SVT رکوع می کند ، “خلافت” براساس ایده ای از ویلهلم بهرمن است که این سریال را با نیکولاس راکستروم ساخت. به کارگردانی گورن کاپتانوویچ (کارگردان خاله من در سارایوو) به کارگردانی گلدباگ ، (“عمه من در سارایوو”) ، این سریال دنباله بهرمن و راکستروم را دنبال می کند که یک تریلر جرایم زیرزمینی “قبل از مرگ ما” ، یک ضربه بزرگ در SVT بدست آورد.

دانلود سریال خلافت Caliphate 2020

این است که در استکهلم و اردن شلیک شده است ، این هیجان انگیز هشت قسمتی تنش حاشیه ای را حفظ می کند ، زیرا به نظر می رسد حوادث برای حمله تروریستی در سوئد اهمیت می دهند و به نظر می رسد که گرفتاری های پروین در سوریه در معرض خطر قرار گرفته است. واریت درست قبل از نمایش “خلافت” در تاریخ 12 ژانویه با بهرمن صحبت کرد.

پس از “قبل از مرگ ما” ، می توانستید انواع مختلفی از سریال ها را با SVT ایجاد کنید ، پس چرا “خلافت”؟

فقط به این دلیل که این ایده برای ما پیش آمد ، و ما آن را دوست داشتیم. این کار با یک عکس در مطبوعات بین المللی سه دختر نوجوان انگلیسی که در حال فرار از خانواده های خود برای پیوستن به داعش بودند ، آغاز شد. من از این خیلی ناراحت شدم ، شاید به این دلیل که من یک دختر را دقیقا در همان سن دارم ، بنابراین فهمیدم که باید در مورد آن چیزی بنویسم. و نیکلاس موافقت کرد بنابراین ما “خلافت” را ایجاد کردیم.

“خلافت” توصیف می شود که نشان می دهد چگونه بنیادگرایی مذهبی می تواند افراد را اغوا کند و زندگی را نابود کند. به نظر می رسد یک ساختار مناسب برای آمیختن هر دو درام روانشناختی و یک لبه هیجان با سری در Eps است. 1-3 کمتر در مورد تدارکات این حمله به عنوان اغوای عاملان زن بالقوه این حمله است.

دانلود سریال خلافت Caliphate 2020

درست است. ما می خواستیم که مخاطبان با شروع یک نقشه تروریستی کلاسیک ، وارد داستان شوند و بعد بگذارند که درام درباره دخترها بیشتر و بیشتر غالب شود زیرا بینندگان بیشتر و بیشتر درگیر احساسات می شوند. اگر ما به داستان رادیکال اجازه می دادیم بر قسمت اول حاکم شود ، شاید بخش هایی از مخاطبان علاقه خود را از دست بدهند.

این سریال شامل پنج زن است. آنها یک چیز مشترک دارند: فرصت های زندگی محدود: سول در یک رفیق نادرست در سوریه ربوده می شود. فاطمه از ارتقاء در محل کار منع شده است. سول فکر می کند که هنگامی که بهترین شغل شریف مسلمانانی که می توانند در سوئد فرود بیایند به عنوان تمیزکننده ، یک فریبگاه مدرسه است. میریام که او نیز برای حمله به خدمت گرفته است ، نمی تواند فرزندان داشته باشد. آیا این احساس محدودیت صرفاً تصادفی است؟

خوب ، ما واقعاً زیاد در مورد آن فکر نکرده ایم. بنابراین فکر می کنم این تصادفی است. و محدودیت Sulle بیش از واقعیت است ، او یک دانش آموز روشن است و دارای دو پدر و مادر دوست داشتنی است و هنوز هم خود را قربانی می داند. اما شاید یک نویسنده بخواهد بطور غریزی بخواهد زندگی را برای شخصیتهای شما سخت کند زیرا تمایل دارد که نقطه شروع خوبی برای داستان پردازی باشد.

دانلود سریال خلافت Caliphate 2020

چگونه به عنوان رادیکال شدن جوانان امروز ، از این موضوع ظریف تحقیق کردید؟

مطالعات علمی ، كتاب ها و مقالات زیادی وجود دارد كه به آن پدیده می پردازند و خوانش زیادی نیز انجام داده ایم. تعداد کمی از مستندها نیز ساخته شده اند. اما در پایان می نویسید که در مورد افراد ساختگی است و باید انگیزه های فردی خود را برای آنها فراهم کنید. در مورد همدلی چیزهای زیادی است.

عوامل سریال

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال خلافت Caliphate 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!