logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
77%

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Minions The Rise Of Gru 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان انیمیشن خارجی مینیون‌ ها 2: ظهور گرو 2022 با کیفیت عالی

 

دانلود انیمیشن مینیون‌ ها 2 دوبله فارسی Minions: The Rise Of Gru 2022

دانلود انیمیشن مینیون‌ ها 2 دوبله فارسی Minions: The Rise Of Gru 2022

Minions: The Rise of Gru یک انیمیشن کمدی کامپیوتری آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ است که توسط ایلومینیشن تولید و توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شده است. این فیلم دنباله ای بر پیش درآمد اسپین آف مینیون‌ و پنجمین ورودی کلی در فرنچایز Despicable Me است. این فیلم به کارگردانی کایل بالدا و براد آبلسون و جاناتان دل وال به عنوان کارگردانان مشترک، استیو کارل را در نقش گرو و پیر کافن در نقش مینیون ها و تاراجی پی. لوسی لاولس، دولف لاندگرن، دنی ترجو، راسل برند، جولی اندروز و آلن آرکین نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

Minions: The Rise of Gru پس از دو سال تأخیر به دلیل همه‌گیری COVID-19، اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی در 13 ژوئن 2022 داشت و در تاریخ 1 ژوئیه 2022 در ایالات متحده اکران شد. توسط Universal Pictures، در سینماهای استاندارد و انتخابی IMAX. به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد، که تعداد موسیقایی و ارزش سرگرمی آن را برای کودکان ستودند، اگرچه انتقاداتی متوجه طرح فیلم شد. این فیلم 420 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است و ششمین فیلم پرفروش سال 2022 است.

در سال 1976، گرو 11 ساله قصد دارد به یک ابرشرور تبدیل شود، به کمک مینیون ها که او آنها را استخدام کرده تا برای او کار کنند. گرو وقتی دعوتنامه آزمایشی از سوی Vicious 6 دریافت می کند، یک تیم فوق شرور به رهبری بل باتم، که امیدوارند پس از خیانت و مرگ احتمالی ناکلز در طول یک مسابقه، عضو جدیدی برای جایگزینی بنیانگذار خود، ابرشرور وحشی، پیدا کنند، به وجد می آید. heist to steal the Zodiac Stone، سنگی که به زودیاک چینی متصل است. مصاحبه گرو بد پیش می رود، زیرا او به دلیل سن کمش مورد تمسخر قرار می گیرد. با این حال، با خشم Vicious 6، او موفق می شود سنگ را بدزدد و با مینیون های کوین، استوارت و باب فرار کند و سنگ را برای نگهداری به مینیون دیگری، اتو، تحویل دهد.

گرو پس از فرار به زیرزمین خود، متوجه می‌شود که اتو سنگ را با یک صخره حیوان خانگی عوض کرده است، که باعث شد مینیون‌ ها را قبل از اینکه به تنهایی برای یافتن سنگ برود، با عصبانیت اخراج کند. با این حال، ناکلز که معلوم می شود زنده است، گرو را قبل از بردن او به سانفرانسیسکو می رباید و به مینیون ها اطلاع می دهد که اگر سنگ را در عرض 48 ساعت به او ندهند، گرو کشته خواهد شد.

کوین، استوارت و باب با تلاش و شکست در یافتن سنگ، برای نجات گرو به سانفرانسیسکو می روند، در حالی که اتو در تعقیب دوچرخه سواری که متوجه می شود سنگ را به عنوان گردنبند دارد، ترک می کند. وقتی به خانه ناکلز می‌رسند، توسط بدجنس‌های او تعقیب می‌شوند تا اینکه استاد چاو، معلم سابق کونگ فو که اکنون در یک کلینیک طب سوزنی امرار معاش می‌کند، با شکست دادن غول‌ها آنها را نجات می‌دهد. چاو بعد از التماس کردن از او تصمیم می گیرد به آنها کونگ فو بیاموزد، اما این سه ثابت می کنند که شاگردان بی کفایتی هستند. این سه نفر که زودتر از موعد به آموزش خود پایان می دهند، به خانه ناکلز برمی گردند تا گرو را نجات دهند. در همین حال، اتو موفق می شود به دوچرخه سوار در دره مرگ برسد، که سنگ را پس می دهد و او را به سانفرانسیسکو می برد.

گرو شروع به پیوند با ناکلز می‌کند، بعد از اینکه ناکلز از او دست کشیدند، و او بعداً ناکلز را از خوردن زنده توسط کروکودیل‌ها نجات می‌دهد. با آموزش به Gru چگونه یک شرور باشد، این دو تصمیم می گیرند تا بانک شر را سرقت کنند و موفق می شوند مونالیزا را بدزدند. همانطور که آنها در حال سرقت هستند، شش شرور که متوجه شدند ناکلز زنده است، خانه او را در تلاش برای پیدا کردن او ویران می کنند. اگر موفق به انجام این کار نشدند، به سمت محله چینی ها حرکت می کنند و کوین، استوارت و باب در تعقیب هستند. با رسیدن به خانه ویران شده خود، ناکلز متزلزل از خیانت دوستانش ابراز تاسف می کند و تصمیم می گیرد از شرارت دست بکشد و گرو را فراری دهد.

در یک رژه سال نو چینی در محله چینی ها، اتو و گرو یکدیگر را با سنگ پیدا می کنند اما توسط Vicious 6 که به نوبه خود با عوامل لیگ ضد شرور مواجه می شوند، در گوشه ای قرار می گیرند. با این حال، پس از اینکه ساعت به نیمه شب رسید، Vicious 6 از این سنگ استفاده می‌کند تا خود را به نسخه‌های فوق‌العاده‌ای از حیوانات زودیاک تبدیل کنند و گرو را ربودند و قصد دارند او را با بستن به برج ساعت بکشند تا او را از هم جدا کنند. کوین، استوارت و باب موفق می شوند گرو را پیدا کنند، اما به ترتیب تبدیل به خرگوش، خروس و بز می شوند. با این حال، ناکلز برمی گردد و با مینیون ها با ویسیوس 6 مبارزه می کند.

کوین، استوارت و باب با تشویق به آموزش چاو، هیولای درونی خود را پیدا می‌کنند و موفق می‌شوند بیشتر Vicious 6 را شکست دهند، اما ناکلز هنگام تلاش برای پس گرفتن سنگ به شدت توسط Bottom می‌سوزد. اتو موفق می شود گرو را که از سنگ برای تبدیل ویسیوس 6 به موش استفاده می کند، نجات دهد. Vicious 6 دستگیر می شوند، از جمله ناکلز، که به بیمارستان منتقل می شود و ظاهراً تسلیم جراحاتش می شود. در تشییع جنازه ناکلز، گرو یک مداحی صمیمانه انجام می دهد، اما وقتی فاش می شود که ناکلز مرگ خود را جعل کرده، بسیار خوشحال می شود. بعداً، او و گرو با مینیون‌ها رانندگی می‌کنند.

در یک صحنه میان اعتبار، گرو تلاش می‌کند تا دکتر نفریو را برای قدردانی از اختراعی که به او در سرقت سنگ کمک کرد، استخدام کند. نفاریو در اصل رد می‌کند، اما پس از التماس گرو و مینیون‌ ها، نظرش را تغییر می‌دهد و آنها را سوار کشتی هوایی می‌کند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن مینیون‌ ها 2 دوبله فارسی Minions: The Rise Of Gru 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!