logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی

لحظه شمار انتشار

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

توضیحات

بازیگر نقش الی در سریال The Last Of Us شبکه‌ی HBO در مصاحبه‌ی اخیرش اظهار داشت که اقتباس تلویزیونی مجموعه به بازی‌های آن وفادار خواهد بود.

بلا رمزی، بازیگر نقش الی در سریال The Last Of Us (آخرین بازمانده از ما) شبکه‌ی HBO در گفت‌وگو با رسانه‌ی SheKnows اعلام کرد که این اقتباس تلویزیونی بسیار به بازی‌های مجموعه وفادار خواهد بود؛ اگرچه از نگرانی‌ طرفدارها کاملا آگاه است: «گمان می‌کنم مردم این [اقتباس] را دوست خواهند داشت. البته می‌دانم که نگرانی‌هایی در مورد آن وجود دارد. وقتی چیزی از محبوبیت زیادی نزد بیننده یا گیمر برخوردار باشد، بی‌تردید نگرانش می‌شوند».

بلا رمزی در این‌باره توضیح داد: «اما صادقانه بگویم، فکر می‌کنم مردم آن را دوست خواهند داشت. این سریال بسیار به بازی‌های مجموعه وفادار است و رویدادهای احساسی آن را دنبال می‌کند. اما [این اقتباس تلویزیونی لایو-اکشن] روح تازه‌ای به کالبد آن می‌دمد. این سریال به بررسی مسیرهای مختلفی می‌پردازد که در بازی‌ها چندان مورد کندوکاو قرار نگرفتند. گمان می‌کنم مردم آن را دوست داشته باشند. امیدوارم که این‌طور باشد».

 تأکید بازیگر نقش الی روی وفاداری سریال The Last Of Us به بازی های مجموعه

تأکید بازیگر نقش الی روی وفاداری سریال The Last Of Us به بازی های مجموعه

بلا رمز در پایان اظهار داشت: «خلق چنین تجربه‌ی خارق‌العاده‌ای بسیار لذت‌بخش بود. امیدوارم زمانی‌که [مخاطبان] در این ماجراجویی با ما همراه می‌شوند، در تجربه‌ی این لذت با ما سهیم شوند». سریال The Last Of Us برای پخش در اوایل سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است، اما هنوز تاریخ دقیق آغاز فصل اول آن مشخص نیست. استودیو ناتی داگ نیز درحال‌حاضر مشغول توسعه‌ی نسخه‌ی ریمیک لست آو آس پارت ۱ برای کامپیوتر و پلی استیشن 5 است.

در خلاصه‌ی داستان اقتباس تلویزیونی The Last of Us (لست آو آس) می‌خوانیم: «داستان سریال ۲۰ سال پس از نابودی تمدن نوین رخ می‌دهد. جول، یک بازمانده‌ی سرسخت برای خارج کردن دختری ۱۴ ساله با نام الی از یک منطقه‌ی قرنطینه‌ی آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری متأثرکننده و خشونت‌آمیز تبدیل می‌شود و آن‌ها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا به یکدیگر تکیه کنند».

پدرو پاسکال، بازیگر سریال The Mandalorian (مندلورین) و بلا رمزی، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) نقش جول و الی را در سریال The Last of Us بازی می‌کنند. گابریل لونا، بازیگر سریال True Detective (کارآگاه واقعی) در نقش تامی، مرل دندریج، صداپیشه‌ی بازی‌های The Last of Us در نقش مارلین، نیکو پارکر، بازیگر سریال The Third Day (روز سوم) در نقش سارا، نیک آفرمن، بازیگر سریال Devs (توسعه‌دهندگان) در نقش بیل و استورم رید، بازیگر سریال Euphoria (سرخوشی) در نقش رایلی ظاهر می‌شوند.

نیل دراکمن، کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا ژبانیچ سکان هدایت قسمت‌های مختلف سریال لست آو آس را در دست داشتند و گوستاوو سانتائولایا برای ساخت موسیقی متن سریال بازگشت. نظر به اینکه داستان سریال The Last of Us در اپیزودهایی یک ساعته روایت می‌شود، طرفدارها می‌توانند انتظار داشته باشند که نخستین فصل آن چیزی در حدود ۱۰ ساعت به‌طول بیانجامد.

 تأکید بازیگر نقش الی روی وفاداری سریال The Last Of Us به بازی های مجموعه

تأکید بازیگر نقش الی روی وفاداری سریال The Last Of Us به بازی های مجموعه

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس تأکید بازیگر نقش الی روی وفاداری سریال The Last Of Us به بازی های مجموعه

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!