logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود رایگان انیمیشن سینمایی ماسلی Mosley 2019

دانلود انیمیشن ماسلی Mosley 2019 با دوبله فارسی ( به زودی )

دانلود انیمیشن ماسلی Mosley 2019
دانلود انیمیشن ماسلی Mosley 2019

موسلی یک فیلم انیمیشن رایانه ای 2019 است که توسط شرکت انیمیشن نیوزلند Huhu Studios تولید شده است. این فیلم توسط کربی اتکینز نوشته شده و کارگردانی شده است که در نقش عنوان به همراه دختر خردسالش لی بازی می کنند و شخصیت Rue را بازی می کنند. این فیلم همچنین دارای استعدادهای لوسی لاول ، جان رایس دیویس ، تمورا موریسون و ریس داربی است. این فیلم در 10 اکتبر 2019 در نیوزلند توسط Rialto Distribution منتشر شد. این اولین تولید رسمی رسمی نیوزیلند – چینی و اولین فیلم انیمیشن نیوزیلند است

موسلی از سال 1997 تحت عنوان کربی اتکینز تحت عنوان Beast of Burden در حال توسعه بود. جان A. دیویس و کیت آلکورن از تولیدات DNA ابتدا به عنوان تهیه کننده فیلم معرفی شدند. اتکینز این فیلم را به مربی خود انیماتور هالیوود Pres Romanillos اختصاص داد. این دو در حالی که مشغول کار بر روی فیلم انیمیشن برادران وارنر 2004 مورچه بودند. اتکینز و رومانیلوس برای شروع توسعه در “جانور بار” به اسپانیا سفر کردند ، اما متأسفانه در حالی که در سالامانکا بود ، با ابتلا به بیماری لوکمی مبتلا به لوسمی شد و به نبرد طولانی با این بیماری منجر شد. وی سرانجام پس از چندین پیوند مغز استخوان در 17 ژوئیه 2010 درگذشت. ویرانگر ، اتكین ادامه داد در حالی كه به عنوان فیلمنامه نویس در یك شهر كوچك تنسی به همراه همسرش ، پریسیلا و دو كودك خردسال كار می كرد ، به طور خصوصی به داستان خود ادامه داد.

اتکینز طی مصاحبه ای با کارل پوشنمن ، نویسنده ارشد سرگرمی نیوزلند هرالد ، اظهار داشت که او هر لحظه اضافی را برای کار روی این فیلم می گذراند ، افزود: “من عاشق دنیا و شخصیت ها و ایده آنقدر هستم که نتوانستم کنار بگذارم. بازی با آن در آن زمان که دختر اتکینز لی هفت ساله شد ، او آماده شد تا پیش تولید را آغاز کند ، و یک فیلمنامه کامل را برای فیلمنامه و گفتگو به پایان رساند. اتکینز گفت ، با توجه به دخالت لی در توسعه داستان ، گفت:

“لی به من دیده بود که این شخصیت ها را می نویسم و نقاشی می کردم و سال ها داستان را روی زمین بازی می کردم. من [ما] را ضبط کردم و شما واقعاً آن عملکرد را در فیلم می شنوید. بازیگران کودک تمایل دارند که بیش از حد از آن لذت ببرند ، می توانید به آنها بگویید.” دوباره بازیگر بود ، اما لی فقط بازی می کرد.این یک نمایش زیبا و بدون مانع بود.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن ماسلی Mosley 2019 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!