logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود رایگان فیلم Money Heist The Phenomenon 2020 با لینک مستقیم

 

 

دانلود رایگان فیلم Money Heist The Phenomenon 2020 با دوبله فارسی ( بزودی )

 

دانلود فیلم Money Heist The Phenomenon 2020
دانلود فیلم Money Heist The Phenomenon 2020

نام فارسی : پدیده سرقت پول

[codein_imdb]

 

 

یكی از خوشحالی های تمام شده یك DVD خوب از ریختن آن در دیسک دوم و كشف كلی از ویژگی های جالب توجه ناشی شد. از مصاحبه های کارگردان و آهنگ های تفسیر گرفته تا صحنه های حذف شده و ویژگی های حذف شده در چشم ، وقتی به طور صحیح انجام شود ، این اضافی های DVD قطعاً می توانند تجربه فیلم را افزایش دهند. در این عصر جریان ، Money Heist: The Phenomenon مانند یک ویژگی DVD گسترده است که به عنوان یک قطعه همراه برای فصل 4 La Casa De Papel بازی می کند.

نتفلیکس با معرفی این سریال و رتبه بندی ناچیز آن در اسپانیا ، این سریال را برای افزودن به فهرست بین المللی خود ، به این مجموعه اجاره جدیدی بخشید. از اینجا ، فیلم مستند مواد تشکیل دهنده مواد مخدر را که باعث می شود تریلر جنایت به این سادگی ادامه یابد ، تجزیه می کند ، با روایت همراه ، قطعاتی از عکس های سریال و مصاحبه با بازیگران و خدمه را برای کمک به خالی کردن ساعت اجرا می کند.

نکته جالب اینجاست که شنیدن در مورد مشکلات تولید و اینکه چه اندازه قطعات مختلف باعث ایجاد خدمه در خدمه شده است. چه کسی می داند که میلیون ها یورو از آسمان رها می شود باعث سردردهای این چنین برای خدمه دوربین می شود یا حتی ممکن است جمعیت عظیم پس از تولید مجموعه ای از مسائل لجستیکی خود را مطرح کنند. این لحظات به همراه سؤالات بازیگران صادقانه درمورد هزینه شهرت است که به عنوان مبحثی جذاب برای کشف و ایجاد این اجباری مشاهده برای هر طرفدار نمایش استفاده می شود.

اکیداً توصیه می شود قبل از فصل 4 به این موضوع پرش نکنید ، به خصوص با توجه به اینکه این آشکارا چند لحظه بزرگ را در این نمایش خراب می کند. خیلی بهتر است که بعد از اتمام فصل 4 به این موضوع بپردازیم اما از قضا جالب است که این امر با توجه به افت کیفیت امسال ، لحن تلخی خاصی به شما می دهد. با این حال ، خاص خود به هدف خود می پردازد و مطمئناً اشتها را برای رسیدن به آینده بیشتر می کند.

این نوع خاص در واقع چیزی است که Netflix می تواند از انجام آن بیشتر سود ببرد. کیفیت ویژه ای برای این ویژه وجود دارد که واقعاً کمک می کند تا بینشی در مورد چگونگی تلاش و دشوار بودن مراحل فیلمبرداری برای نمایش هایی مانند این داشته باشید ، و به ویژه فشار چقدر باورنکردنی باید فشار داشته باشد تا بتواند مطابق انتظار طرفداران و تحریک یک هیجان انگیز باشد. دزد دوم این واقعیت که ماهها به سازندگان فرصت بازگشت تا به یک Netflix مشتاق اطراف یک فصل سوم بازگردد ، این موضوع را تقویت می کند.

با این همه گفتن ، Money Heist: The Phenomenon یک مستند مشهور است که به موفقیت جهانی وحشی این نمایش می پردازد و این کار را با لحنی واقعاً عجیب و جالب انجام می دهد. اگرچه بعضی اوقات برخی از معاینات کاراکتر مشکلات جدیدترین سریال ها را تضعیف می کنند ، اما هیچ منفی نیست که La Casa De Papel موفقیت جهانی بوده است و بخشی از این به لطف سیستم عامل های مواجهه ای مانند نتفلیکس است.

سیستم عامل های جریان برای ماندن در اینجا هستند و شاید در پشت این موارد اضافی DVD فوق الذکر ممکن است خانه خود را در این دوره جدید تماشای دیجیتال پیدا کنند.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پدیده سرقت پول Money Heist The Phenomenon 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!