logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم هندی Birbal Trilogy 2019 دوبله فارسی ( به زودی )

دانلود فیلم هندی Birbal Trilogy 2019
دانلود فیلم هندی Birbal Trilogy 2019

 

 

 

در یک شب بارانی در بنگالورو ، یک راننده کابین با چاقو خنجر می شود. قاتل و قربانی در ماشین هستند و دوربین فقط مبارزات دوم را نشان می دهد. ما نمی دانیم که قاتل کیست. این مهم نیست ، پس از این ، چه فایده ای دارد برای شناسایی هویت قاتل در دقیقه های آغازین؟

Birbal Trilogy – Case No. 1: پیدا کردن Vajramuni ، اولین فیلم در سریال سه قسمت ، در تنظیم داستان خود وقت تلف نمی کند. مردی که خبر قتل را می دهد قاب می شود – پیچ و تاب و ناخوشایند از سرنوشت ، اگر بخواهید – اما چگونه همه شواهد و مدارک علیه او جمع می شوند؟ راگاوان (مادحسودان رائو) ، مأمور پلیس که به صحنه جنایت می رسد ، چاقویی را در دوچرخه ویشنو (وینت کومار) پیدا می کند و نتیجه می گیرد که وی راننده را به قتل رسانده و به کلانتری فراخوانده است تا سوء ظن ایجاد نکند.

رائو در بیش از ده فیلم فیلم به عنوان شرور بازی کرده است. از این رو ، حضور او یک شاه ماهی قرمز نیست. او تخم مرغ ناخوشایندی در اداره پلیس است ، و ویشنو در زمان اشتباه در مکان اشتباه بود.

تریلرها ، در سینمای هند ، خیلی روی کیفیت گلهای قرمز استفاده نمی کنند. اهمیت گمراه کردن مخاطب یا خود شخصیت ها ایده ای است که از روی صفحه بزرگ نادیده گرفته شده است ، اما Birbal از آن به خوبی استفاده می کند و هر شخصیت اصلی راز نگه می دارد. درست هنگامی که ماهش (M. G. Srinivas ، همچنین کارگردان) نقاط ضعف پرونده ویشنو را کشف می کند و سعی می کند پیشرفت کند ، می آموزد که آن مرد بی گناه که به مدت هشت سال در زندان به سر می برد ، به دادگاه محکوم شده است. آیا چیز دیگری وجود دارد که او ممکن است پنهان شود؟

این فیلم به غیر از کشف ماهیت شیطانی راغوان در نیم ساعت اول ، ما را با فصل های جدیدتری آشنا نمی کند. ماهش و شستری (Sujay Shastry) تمام وقت دنیا را دارند تا شوخی های احمقانه را برطرف کنند و این تنها باعث می شود که دوست دختر سابق ، جانهوی (رکمینی وینشاه) سرخ شود. این صحنه ها انرژی را از Birbal خارج نمی کنند ، اما با این وجود ، آنها تمرکز را از نقشه مرکزی تغییر می دهند. یک داستان فرعی نیز وجود دارد ، در مورد راحتی های مادی گرا که Janhavi آرزو می کند ، و در حدود پانزده دقیقه خوب برای توسعه این موضوع صرف شده است. این دلهره های غیر ضروری ، همراه با آهنگ “راگینی خانم” ، سرعت روایت را کاهش می دهد.

Srinivas ، که داستان و فیلمنامه را نیز نوشت ، به ما اجازه می دهد واقعه اصلی را از چشمان ویشنو ببینیم. اثر راشومون ، حتی اگر در حد اکثر استفاده از آن نباشد ، باعث می شود که قتل از زوایای مختلف بررسی شود. این فیلمی است که شخصیت اصلی و نزدیکان وی – Janhavi و Shastry – وکلا جنایی بازی می کنند ، اما خارج از خانه است. اما برای صحنه ای که ماهش برای اثبات بی گناهی ویشننو زمان بیشتری می خواهد ، “عمل” بیشتر در چهار دیوار انجام می شود.

یک صحنه خاص وجود دارد که من کاملاً از آن لذت بردم. وقتی ماهش ، جانهاوی و شستری در مورد روشهای پایین آوردن تعداد شاهد از سه رقم به تک رقمی در پیاده رو بحث می کنند ، یک غریبه در گفتگوها گوش می دهد و یک راه حل ساده ارائه می دهد. این نوعی طنز است که در این فیلم کار می کند. نه اظهارات Shastry در مورد هر آنچه که او می بیند و احساس می کند.

فکر نمی کنم اگر ماهش یک پلیس بازی کرده باشد ، هیچ فرقی نکرده است. او هنوز می توانست پرونده های قدیمی را غبارآلود کند و پرونده را مجدداً باز کند. با این حال ، او نمی توانست با گفتن اینکه طرفداران یک برش بالاتر از افسران پلیس هستند ، شرم کنند که راغوان را شرم کند. به هر حال ، دیواری مملو از تصاویر و جزئیات مربوط به این پرونده ، یک بیانیه ای که در میانه راه کشته می شود ، ناکارآمدی اداره پلیس و پایان دادن به آن سزاوار سوت است همه با ظرافت داخل این هیجان زده می شوند.

Birbal اولین نسخه بزرگ کانادایی در سال 2019 است و می توانم بگویم که این سال با توجه به مثبت شروع شده است. جویدن از یافته های ماهش واقعاً جالب بود!

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم هندی Birbal Trilogy 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!