logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Secret Headquarters 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی مقر مخفی 2022 با کیفیت عالی

دانلود فیلم مقر مخفی دوبله فارسی Secret Headquarters 2022
دانلود فیلم مقر مخفی دوبله فارسی Secret Headquarters 2022

مقر مخفی یک فیلم کمدی ابرقهرمانی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی هنری جوست و آریل شولمن است که با همکاری کریستوفر ال. یوست و جاش کونیگزبرگ فیلم را بر اساس داستانی از یوست نوشته اند. با بازی اوون ویلسون، واکر اسکوبل، جسی ویلیامز، کیت ال. ویلیامز، مومونا تامادا، چارلز ملتتون و مایکل پنا، داستان یک کودک (اسکوبل) و دوستانش (کی. ) ممکن است پس از کشف یک مقر مخفی در زیرزمین خود یک ابرقهرمان باشد.

مقر مخفی در 8 آگوست 2022 در سینمای سیگنچر در آرلینگتون ویرجینیا به نمایش درآمد و در 12 آگوست 2022 در پارامونت پلاس در ایالات متحده اکران شد. این فیلم به طور کلی نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد.

جک کینکید گارد است، یک ابرقهرمان که توسط یک موجود بیگانه برای به ارث بردن قدرت آن و نجات جهان انتخاب شده است، اما وظایف قهرمانی او باعث می شود که او از وظایف والدین خود در قبال پسرش چارلی غفلت کند و بین آنها شکاف ایجاد کند. وقتی چارلی برای تولد جک در خانه می ماند، دوستانش برگر، لیزی و مایا را به آنجا دعوت می کند، جایی که آنها لانه زیرزمینی جک را پیدا می کنند و به هویت مخفی او پی می برند. در همین حال، یک مدیر عامل تسلیحات به نام انسل آرگون می خواهد از منبع انرژی گارد برای نقشه های شوم خود استفاده کند.

بعد از اینکه بچه ها از وسایل جک استفاده می کنند، مزدور سر آرگون، شان آیرونز، تیمش را برای ردیابی منبع برق می آورد. بچه‌ها می‌جنگند، و جک درست به موقع می‌رسد، اما وقتی برگر منبع را از طریق پورتالی که به کمدش در مدرسه متصل است می‌فرستد، آرگون از یکی از ابزارهای جک برای تهیه کت و شلوار خود استفاده می‌کند و برگر را می‌دزدد تا منبع را پیدا کند. چارلی دوستانش و آیرونز را هدایت می کند تا ابزارهای خودشان را برای مقابله با آن ها تهیه کنند. مسابقه در طول رقص مدرسه اتفاق می افتد و با ارسال آرگون توسط چارلی از طریق یک پورتال به بعد دیگری با نارنجک به پایان می رسد. او در نهایت با مایا می رقصد و او را می بوسد.

چارلی در نهایت به جک می پیوندد تا با هم با جنایت مبارزه کنند.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم مقر مخفی دوبله فارسی Secret Headquarters 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!