logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
67% (3 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Beekeeper 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی زنبوردار با کیفیت عالی

دانلود فیلم The Beekeeper 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی زنبوردار با کیفیت عالی
دانلود فیلم The Beekeeper 2024 با لینک مستقیم دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی زنبوردار با کیفیت عالی

 

 

زنبوردار (به انگلیسی: Beekeeper) یک فیلم اکشن و هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی دیوید آیر و نویسندگی کرت ویمر است. در این فیلم جیسون استاتهام، امی راور-لمپمن، جاش هاچرسون، بابی نادری، فیلیسیا رشاد و جرمی آیرونز ایفای نقش می کنند. هنگامی که رئیس خوش قلب او پس از از دست دادن سرمایه خیریه اش به دلیل کلاهبرداری، خودکشی می کند، آدام کلی، عامل سابق “زنبوردار” برای انتقام از افراد مسئول، دست به یک کمپین بی رحمانه می زند.

The Beekeeper در ایالات متحده توسط آمازون MGM Studios تحت برچسب Metro-Goldwyn-Mayer Pictures در 12 ژانویه 2024 اکران شد. این فیلم در سراسر جهان 104 میلیون دلار فروش داشته است.

الویز پارکر، معلم بازنشسته مدرسه، به تنهایی در حومه ماساچوست زندگی می کند، اما در انبار خود مستاجری به نام آدام کلی دارد که به عنوان زنبوردار زندگی آرامی دارد. یک روز، الویس گرفتار یک کلاهبرداری فیشینگ می شود و بیش از 2 میلیون دلار از او دزدیده می شود که اکثریت آن متعلق به یک موسسه خیریه است که او مدیریت می کند. او که ویران شده است، خودکشی می کند. کلی جسد او را پیدا می کند و بلافاصله توسط مامور اف بی آی ورونا پارکر، دختر الویس دستگیر می شود. پس از اینکه مرگ الویز به عنوان خودکشی اعلام شد، کلی آزاد می شود. ورونا به او می گوید که گروهی که الویس را سرقت کرده اند مدتی در رادار اف بی آی بوده اند اما ردیابی آن دشوار است. او بدبین است که حتی اگر آنها را پیدا کنند هرگز به دست عدالت سپرده خواهند شد. کلِی که برای الویز عدالت می خواهد، با Beekeepers، یک گروه مرموز، تماس می گیرد تا کلاهبرداران را مسئول پیدا کند.

کلی آدرسی برای کلاهبرداران دریافت می کند: یک مرکز تماس که توسط میکی گارنت اداره می شود. خاک رس کارمندان را می ترساند و ساختمان را ویران می کند. گارنت به رئیس خود، مدیر فناوری درک دانفورث، اطلاع می دهد که گارنت را برای کشتن کلی می فرستد. درگیری شدیدی رخ می دهد که در آن کلی، مردان گارنت را می کشد و انگشتان گارنت را قطع می کند. گارنت در حالی که در یک پل توقف کرده بود با دانفورث تماس می گیرد و به او اطلاع می دهد که کلی یک زنبوردار است. پس از تعقیب گارنت، کلی او را با یک کامیون از روی پل به سمت مرگ می کشاند و به دانفورث هشدار می دهد که او به دنبال او می آید.

دانفورث، رئیس سابق سیا، والاس وست ویلد، که در حال حاضر به درخواست جسیکا مادر درک، امنیت را برای Danforth Enterprises اداره می کند، در مورد کلی مطلع می کند. والاس که نگران است، با مدیر فعلی سیا تماس می گیرد تا بتواند کلی را متوقف کند. کارگردان با زنبورداران تماس می گیرد و متوجه می شود که کلی از سازمان بازنشسته شده است. زنبورداران متعاقباً پس از کشتن زنبوردار فرستاده شده برای کشتن او، بی طرفی خود را اعلام می کنند. در همین حال، ورونا و شریک او، مت ویلی، پیش بینی می کنند که کلی به مرکز Nine Points در بوستون، که بر تمامی مراکز تماس کلاهبرداری جهانی درک نظارت دارد، حمله کند. پس از اطلاع دادن به معاون FBI به Prigg که Clay یک زنبوردار است، آنها بودجه کامل دریافت می کنند.

والاس گروهی از پرسنل نیروهای ویژه سابق را هماهنگ می کند و به آنها فاش می کند که Beekeepers یک سازمان مخفی بسیار ماهر و خطرناک هستند که وظیفه حفاظت از ایالات متحده را دارند و فراتر از صلاحیت دولتی فعالیت می کنند. والاس برای اینکه فرصتی برای توقف کلی داشته باشد، به گروه دستور می دهد تا از داخل ساختمان Nine Points محافظت کنند، در حالی که FBI تیم SWAT خود را در اطراف قرار می دهد. تصمیم دانفورث برای تخلیه نکردن کارمندان، کلی را قادر می‌سازد تا به سرعت تیم FBI SWAT را شکست دهد و به ساختمان نفوذ کند، مدیری را که به کلی و اف‌بی‌آی فاش می‌کند که دانفورث رئیس او است را از کار بیاندازد.

ورونا به پریگ معاون FBI اطلاع می دهد که دانفورث هر دو شرکت را اداره می کند که چندین سازمان دولتی ایالات متحده از آنها استفاده می کنند. ورونا همچنین این نکته را مطرح می کند که نه تنها کلی تلاش می کند تا درک را بکشد، بلکه ممکن است جسیکا، رئیس جمهور ایالات متحده را نیز به دلیل ارتباط او با این کلاهبرداری بکشد. در حالی که کلی از دستگیری فرار می کند، والاس به درک توصیه می کند که با مادرش تحت حفاظت سرویس مخفی بماند. در حالی که در عمارت ساحلی رئیس جمهور، والاس گروهی از مزدوران را استخدام می کند، که یکی از آنها قبلا با یک زنبوردار برخورد کرده و پای خود را از دست داده است.

در نزدیکی ورودی عمارت رئیس جمهور، کلی از زیر یک کامیون بالا می رود و با یک مامور سرویس مخفی جاهای خود را عوض می کند تا در مهمانی که در آنجا برگزار می شود شرکت کند. ورونا متوجه کلای می شود، اما زمانی که او در شرف دستگیری است، کلی بمب هایی را که روی کامیون های سرویس مخفی قرار داده بود به عنوان عاملی برای ورود به عمارت فعال می کند.

در همین حال، در داخل عمارت، جسیکا از پریگ حقیقت را در مورد بهره برداری درک از یک برنامه سیا در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری خود می آموزد. جسیکا تصمیم می گیرد که وقتی کلی نزدیک می شود، حقیقت استفاده درک از این برنامه را به او و جهان بگوید. درک، خشمگین، پریگ را می کشد و مادرش را گروگان می گیرد. کلی راه خود را به دفتر رئیس جمهور می زند. والاس با کلی صحبت می کند تا او را متقاعد کند که در آخرین لحظه دور شود اما موفق نمی شود. کلای در نهایت به دفتر خود می رسد و ورونا و بقیه ماموران اف بی آی به سرعت به او می پیوندند.

ورونا تلاش می کند تا کلی را از کشتن جسیکا و درک منصرف کند. درک تلاش می کند مادرش را بکشد، اما کلی ابتدا او را می کشد و از پنجره ای نزدیک به ساحل فرار می کند. علیرغم اینکه ورونا شوت واضحی دارد، تصمیم می گیرد به کلی شلیک نکند. او با کمک وسایل غواصی که در ساحل پنهان کرده بود فرار می کند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم زنبوردار دوبله فارسی The Beekeeper 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!