logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Nun II 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی راهبه 2 با کیفیت عالی

دانلود فیلم راهبه 2 دوبله فارسی The Nun II 2023
دانلود فیلم راهبه 2 دوبله فارسی The Nun II 2023

 

راهبه دوم یک فیلم ترسناک و ماوراء الطبیعه گوتیک آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی مایکل چاوز، با فیلمنامه ای توسط ایان گلدبرگ، ریچارد ناینگ و آکلا کوپر بر اساس داستانی از کوپر است. این فیلم که دنباله‌ای بر راهبه (2018) و قسمت نهم مجموعه The Conjuring Universe است، با بازی تایسا فارمیگا، جوناس بلوکت و بانی آرونز، از اولین فیلم بازگشته و استورم رید و آنا پاپلول به بازیگران آن پیوستند. پیتر سافران و جیمز وان به عنوان تهیه کننده بازگشته اند.

در سال 2017، وان درباره احتمال ساخت دنباله راهبه صحبت کرد و تا سال 2019، سافران فاش کرد که فیلم در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. کوپر ابتدا به عنوان تنها نویسنده استخدام شد، قبل از اینکه گلدبرگ و ناینگ به عنوان فیلمنامه نویس در فیلمنامه نهایی همکاری کنند. چاوز که دو فیلم قبلی در The Conjuring Universe، The Curse of La Llorona (2019) و The Conjuring: The Devil Made Me Do It (2021) را بر عهده داشت، به عنوان کارگردان معرفی شد. عکاسی اصلی در اکتبر 2022 در فرانسه آغاز شد.

The Nun II توسط Warner Bros. Pictures در 8 سپتامبر 2023 در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم 97.3 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است و در حالی که نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرده است، به طور کلی نسبت به نسخه قبلی خود بهبود یافته است.

در سال 1956، پدر نوآره و ژاک کارهای روزمره خود را در کلیسای خود در تاراسکون فرانسه انجام می دهند. در حین بررسی یک اختلال، نوآرت به هوا بلند می شود، آتش زده می شود و در مقابل ژاک وحشت زده می سوزد.

به دنبال وقایع صومعه سنت کارتا، خواهر ایرنه اکنون در صومعه ای در ایتالیا خدمت می کند. موریس در یک مدرسه شبانه روزی در فرانسه کار می کند و در آنجا با یک دانش آموز جوان ایرلندی به نام سوفی و ​​معلم و مادرش کیت دوست شده است. آیرین در رویایی از موریس می بیند که از او می خواهد او را نجات دهد. او توسط کاردینال اعزام می شود تا به دلیل تجربه قبلی او با شیطان، یک سری مرگ و میر در سراسر اروپا را که به دیو والاک نسبت داده می شود، بررسی کند. او با خواهر دبرا، یک تازه کار جوان که مشکل خود را در پذیرش معجزات، مانند حضور واقعی مسیح در مراسم عشای ربانی، بیان می کند، به تاراسکون سفر می کند. در همین حال، یک دختر زایمان شاهد صحبت والاک با موریس تسخیر شده قبل از اینکه والاک او را بکشد، می شود.

در تاراسکون، ایرنه توسط والاک تسخیر شده است و دید عجیبی دارد. دبرا به ایرن می گوید که تسبیح نوآره را از ژاک دریافت کرده است. در مدرسه، سوفی توسط همکلاسی‌هایش مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد و در کلیسای کوچک محبوس شده محبوس می‌شود. قلدر به بز روی پنجره موزائیک اشاره می کند و ادعا می کند که شیطان وقتی ظاهر می شود که خورشید می تابد و چشمان بز را قرمز می کند. یک شب، مدیر مدرسه با موریس تسخیر شده روبرو می شود و توسط والاک کشته می شود.

ایرن و دبرا به کاخ پاپ می روند و با یک کتابدار ملاقات می کنند. او توضیح می دهد که والاک فرشته ای بود که توسط خدا طرد شده بود و نشان روی تسبیح نوآرت نشان خانوادگی سنت لوسی است که توسط یک بت پرست به شهادت رسید. اگرچه او به آتش کشیده شد، اما به طور معجزه آسایی نسوخت. چشمان او بیرون آمده بود اما خانواده اش آنها را پیدا کردند. کتابدار پیشنهاد می‌کند که دیو در حال کشتن نوادگان سنت لوسی است، زیرا می‌خواهد این یادگار قدرتمند، آخرین بار در صومعه‌ای که قبلاً به شراب‌سازی تبدیل شده، ذخیره شود. کارخانه شراب سازی سپس به مدرسه شبانه روزی امروزی تبدیل شد.

در مدرسه، ایرن و دبرا با موریس کاملاً تسخیر شده روبرو می شوند. سوفی بز موزاییکی را در نمازخانه به زنان نشان می دهد و آنها از چراغ قوه برای قرمز شدن چشمانش استفاده می کنند. نور قرمز به عنوان یک لیزر عمل می کند و به جایی اشاره می کند که چشمان سنت لوسی در آن دفن شده است. ایرنه یادگار را می یابد و بز موزاییکی ناپدید می شود و در زندگی واقعی به عنوان موجودی اهریمنی دوباره ظاهر می شود.

در حالی که بز به دانش آموزان حمله می کند، موریس به ایرنه حمله می کند، سوفی را تعقیب می کند و باعث می شود که برج ناقوس فرو بریزد. دبرا به ایرن اعتراف می کند که اکنون ایمان دارد. ایرنه از یادگار بر علیه موریس استفاده می کند اما او آن را می گیرد و باعث می شود والاک ظاهر شود. مانند پدر نوآرت، والاک ایرنه را در هوا بلند می کند و او را به آتش می کشد. ایرنه در کمال تعجب نمی سوزد و متعاقباً متوجه می شود که از نوادگان سنت لوسی است و می تواند همان قدرت مربوط به یادگار را مهار کند.

ایرنه و دبرا کلمات نهادی را که در جشن های مسیحی عشای ربانی استفاده می شود دعا می کنند و بشکه های قدیمی شراب در اتاق از اعتقاد آنها به خون مسیح تبدیل می شود. همانطور که خون والک را خیس می کند، شیطان به جهنم برمی گردد.

صبح روز بعد، آیرین با موریس ملاقات می کند که ظاهراً درمان شده است. با این حال، ایرنه با رفتن موریس به همراه سوفی و ​​کیت نگران است.

در یک صحنه پس از اعتبار، اد و لورین وارن به تماس تلفنی خود در مورد یک تسخیر شده پاسخ می دهند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم راهبه 2 دوبله فارسی The Nun II 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!