logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Cabin Girl 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی دختر کلبه نشین با کیفیت عالی

دانلود فیلم دختر کلبه نشین Cabin Girl 2023
دانلود فیلم دختر کلبه نشین Cabin Girl 2023

 

دختر کلبه نشین یک فیلم ترسناک جدید با مدت زمان حدودا یک ساعت و نیم است. این طرح دارای یک راز است که شما خواهید دید. یک شخصیت اصلی جذاب که ممکن است شما را کمی دیوانه کند، اما در عین حال واقع بینانه است.

دختر کلبه نشین یک فیلم ترسناک جدید TUBI است که برای تماشای رایگان در پلتفرم پخش در دسترس است. و شما می خواهید این یکی را امتحان کنید. این یک معمای ترسناک است که بخشی از آن تراژدی و بخشی دیگر داستان ارواح است. با یک تخته Ouija کامل کنید، که حتی کاراکترها به طور نیمه شوخی انجام می دهند.

شخصاً احساس کردم که سرعت و داستان این فیلم ترسناک به طرز شگفت انگیزی خوب کار شده است. همچنین، هم کیفیت تولید و هم بازیگری واقعاً خوب است. در واقع، من کاملاً توصیه می کنم که این فیلم ترسناک را تماشا کنید.

در ادامه بررسی فیلم دختر کلبه نشین ما را در ادامه بخوانید. این فیلم ترسناک در TUBI در 12 ژوئیه 2023 منتشر شد.

دانلود فیلم دختر کلبه نشین Cabin Girl 2023

دانلود فیلم دختر کلبه نشین Cabin Girl 2023

 

از دختر ون تا دختر کابین
شخصیت عنوان در واقع آوا نام دارد و بنا به شرایطی در نهایت یک ون قدیمی می خرد و در سراسر ایالات متحده رانندگی می کند. البته او تمام تجربیات خود را مستند می کند و تبدیل به یک اینفلوئنسر می شود. وقتی فیلم باز می شود، می بینیم که چگونه تعداد فالوورهای او به آرامی افزایش می یابد و سپس منفجر می شود.

خیلی زود، او یک اینفلوئنسر واقعی است که با ون خود به عنوان “Van Girl” سفر می کند، که نام کانال یوتیوب او نیز هست. او بخشی از جامعه ای از جوانان دیگر می شود که همین کار را انجام می دهند. همه از اینکه شغل مناسبی وجود ندارد و یافتن خانه بیش از هر شغلی هزینه دارد، ناامید هستند.

با این حال، خرید ون و رانندگی در اطراف، ارزان است. به خصوص اگر بتوانید تجربیات خود را مستند کنید و به عنوان یک تأثیرگذار پول در بیاورید. آیا این فقط آرزوی خیلی ها نیست؟!

نگاهی واقع بینانه به زندگی اینفلوئنسر
در یک چرخش خوب، Cabin Girl همچنین “طرف دیگر” بودن یک تأثیرگذار رسانه های اجتماعی را نشان می دهد. یک بخش کل «پشت صحنه» است، جایی که آوا را می‌بینیم که دوربین را تنظیم می‌کند و اساساً خودش را در صحنه‌ها کارگردانی می‌کند. این برای شما “واقعیت” در رسانه های اجتماعی است!

یکی دیگر از بخش های تأثیرگذار بودن، خطر یک طوفان طوفانی یا واکنش متقابل است. آوا باید تا زمانی که هنوز در جامعه ون هستند، افرادی را که از سوییچ او برای تبدیل شدن به یک “وبلاگر کابین” متنفر هستند، تحمل کند.

رز لین سانفیلیپو (بدنام) در نقش آوا با نام مستعار “Van Girl” بازی می کند که سپس تبدیل به “دختر کابین” می شود و او کار درخشانی انجام می دهد. مطمئناً، او در طول راه آزاردهنده می‌شود، زمانی که به شدت در ایده‌های خودش قرار دارد و به هیچ‌کس دیگری گوش نمی‌دهد. با این حال، او همچنین تنها کسی است که ارواح را می بیند و در حال بهبودی از یک آسیب جدی به سر است.

در کنار رز لین سانفیلیپو، آستین اسکات (آنها جهنم را پیدا کردند)، لی ترگسن (اُز، پرنده سیاه) و مایکل ریسپولی (سوپرانوها) را نیز داریم. همچنین در این فیلم ترسناک در TUBI جس ویکسلر است که در فیلم کمدی ترسناک وحشیانه دندان ها (2007) بازی کرد. حتما آن را بررسی کنید!

فیلم Cabin Girl توسط Jon D. Wagner کارگردانی شد که بیش از کارگردانی فیلم های ترسناک تولید کرده است. او در حال حاضر تعداد زیادی فیلم کوتاه و تولیدات دیگر را در رزومه کارگردان خود دارد.

جان دی واگنر به عنوان تهیه کننده، فیلم های ترسناک زیادی را ساخته است که با آنها آشنا خواهید شد. از جمله این فیلم‌ها می‌توان به The Strangers: Prey at Night (2018)، فیلم ترسناک هالووین Haunt (2019) و جدیدترین چرخش اشتباه (2021) اشاره کرد. خوب، من آن آخری را دوست نداشتم، اما قطعا از دو مورد دیگر لذت بردم. و این تنها تعدادی از تولیدات اوست.

فیلمنامه نویسان فیلم Cabin Girl Leslie Beaumont و Rory James Wood هستند که توانستند داستانی جذاب در سطوح مختلف خلق کنند. هم تراژدی واقعی و هم عنصر داستان ارواح برای من کارساز بود. به خصوص که زمان اجرا تقریباً کمتر از 90 دقیقه است. اکنون آن را در TUBI بررسی کنید!

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم دختر کلبه نشین Cabin Girl 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!