logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Spy 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی جاسوس با کیفیت عالی

دانلود فیلم جاسوس دوبله فارسی Spy 2023
دانلود فیلم جاسوس دوبله فارسی Spy 2023

 

 

جاسوس یک فیلم اکشن جاسوسی به زبان تلوگوی هندی محصول 2023 به کارگردانی و تدوین گری بی اچ (در اولین کارگردانی او) از داستانی نوشته کی. در این فیلم نیکیل سیذارتا، ایسواریا منون، آبیناو گوماتام، آریان راجش، راوی وارما و ساچین خدکار به ایفای نقش می پردازند.

Spy در 29 ژوئن 2023 در سراسر جهان اکران شد و نقدهای متفاوت تا منفی را از سوی منتقدان دریافت کرد، جایی که در باکس آفیس به عنوان یک فاجعه ظاهر شد.

ماموران RAW، Jai Vardhan، کمال و مامور NIA Vaishnavi مأموریتی را برای یافتن مسئول مرگ برادر بزرگ Jai و همکار عامل RAW Subhash Vardhan آغاز می کنند. همچنین به آنها ماموریت داده می شود تا تروریست بدنام، خدیر خان را که به همراه یک دانشمند پاکستانی عبدالرحمن قصد دارند نقشه ای مرگبار را برای خدشه دار کردن شهرت هند به اجرا بگذارند، ردیابی کنند.

Neeshita Nyayapati از The Times of India به آن 2.5 ستاره از 5 ستاره داد و نوشت: “فیلم گاری قلبش را در جای درستی قرار داده است، اما فاقد شجاعت برای برجسته شدن است.” Latha Srinivasan از India Today به آن 2.5 ستاره از 5 ستاره داد و نوشت: “جاسوس یک فیلم هیجان انگیز است که سعی می کند یک دیسی جیسون بورن باشد اما به شدت از دست می دهد.”

Sangeetha Devi Dundoo از The Hindu نقدی نوشت و اظهار داشت: “جاسوس سعی می کند احساسات ملی گرایانه را دنبال کند، اما در نهایت به عنوان یک آدم خسته کننده بدون داستان محکم در می آید.” و نوشت: «جاسوس نیکیل سیذارتا» ناموفق است که بیشتر به دلیل نوشتن بد و جدی نبودن در ارائه داستان است.

ابیلاشا چروکوری از The New Indian Express به آن 1 از 5 ستاره داد و نوشت: ” جاسوس فیلمی خام و از نظر بصری ضعیف است که نتاجی سابهاش چاندرا بوز را به یک طعمه تقلیل می دهد.” از 5 ستاره بود و نوشت: ” جاسوس تمام کلیشه های مربوط به ژانر جاسوسی را تیک می زند و آنها را در فیلمنامه ای با اکشن بی وقفه ارائه می کند. فقط در اینجا “اکشن” نه هیجان انگیز است و نه ترسناک.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم جاسوس دوبله فارسی Spy 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!