logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Remember Member 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی به یاد داشته باش با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم به یاد داشته باش دوبله فارسی Remember Member 2022
دانلود فیلم به یاد داشته باش دوبله فارسی Remember Member 2022



در این فیلم داستان آشوکا و دوستانش را می بینید. این افراد بچه های دبیرستانی هستند و گروه آنها در یک حلقه زمانی به دام می افتند که از آنجا باید قسمت های گم شده بدن یک دختر را پیدا کنند تا بیرون بیایند. این درست مانند یک بازی است اما انجام این بازی می تواند به قیمت جان آنها تمام شود. بنابراین به طور کلی در این فیلم شما هر چیزی که مربوط به قسمت بدن است را دریافت می کنید، منظورم این است که رمز و راز آن چیست، تاریخچه آن چیست و روندها چیست، همه آن موارد در فیلم ظاهر می شود.

داستان فیلم Re/ Member از مگا اقتباس شده الان نمیدونم چقدر از این مگا تو این فیلم اجرا شده.
برای تماشای این فیلم باید حدود یک ساعت و نیم وقت بگذارید. تماشای آن در 20 تا 25 دقیقه اول فیلم لذت بخش خواهد بود، اگرچه این فیلم از همان ابتدا احساس یک فیلم ترسناک درجه B را به شما می دهد. اما با این حال، شما در شروع این فیلم صحنه های وحشیانه زیادی را می بینید و همچنین نجابت زیادی را می بینید. اما با پیشرفت فیلم، لذت فیلم به سرعت محو می شود. اکنون این فیلم را در پلتفرم نتفلیکس دریافت خواهید کرد. هیچ صحنه بزرگسالی در این فیلم وجود ندارد که نتوانید آن را به فرزندان خود نشان دهید.

اگر قصد تماشای این فیلم را دارید، در حین تماشای فیلم، این سوال پیش می آید که این همه چیست و چرا؟ چون این فیلم برای سوالات شما نیست، این فیلم برای لذت بردن شما غیرمنطقی است، یعنی اگر تریلر این فیلم را دوباره/عضو کنید، پس باید انتظارات در ذهن شما افزایش یافته باشد و این فیلم به شما برآورده شود.

 

عناصر ترسناکی که در فیلم می بینیم یا اسلش هایی که می بینیم شما را به جایی با این فیلم جذب می کند. این تنها چیزی است که به شما احساس عاطفی مانند هیجان، تنش یا هیجان می دهد. شما همچنین می توانید بازی بازیگرانی را که در این فیلم دیده می شوند مشاهده کنید که به شما حس عاطفی می دهد و شروع به شکست در برقراری ارتباط با این شخصیت ها خواهید کرد.
و در این فیلم یک صحنه عاشقانه ملایم به شما نشان داده می شود که کمی به فیلم زندگی می بخشد.
بخش‌های دیگر فیلم که مانند کارهای CGI و VFX دیده می‌شوند نیز شگفت‌انگیز هستند. همه چیز کاملا توضیح داده شده است. اما بیشتر صحنه های فیلم در شب فیلمبرداری می شوند، بنابراین شما نمی توانید بسیاری از اتفاقات واقعی را در آنجا درک کنید. فیلمبرداری فیلم را هم دوست داشتم و کار تصویربرداری در فیلم نیز شگفت انگیز است.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم به یاد داشته باش دوبله فارسی Remember Member 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!