logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Conjuring: The Beyond 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی احضار: فراتر از 2022 با کیفیت عالی

دانلود فیلم احضار: فراتر از دوبله فارسی Conjuring: The Beyond 2022
دانلود فیلم احضار: فراتر از دوبله فارسی Conjuring: The Beyond 2022

با عنوانی مانند Conjuring the Beyond، ممکن است انتظار کراس اوور عجیبی بین The Conjuring Universe و Fulci’s The Beyond داشته باشید. و چه کسی نمی‌خواهد ببیند که وارن‌ها به هر شری که در هتل هفت در در کمین است تغذیه می‌شوند؟

اما ما آنقدر خوش شانس نیستیم، نویسنده/کارگردان کالوین موری مک کارتی (An Amityville Poltergeist، A Haunting in Ravenwood) فیلمی درباره واندا (ویکتوریا گریس بورلو) ساخته است که اخیراً طلاق گرفته و باید زندگی خود را به مسیر اصلی بازگرداند. . خواهرش گلوریا (استفانی لیت، جاده باب، فرار از آزادی) و همسرش لوکاس (نیل گرین، تابستان من به عنوان یک گوت، در فرانسه میشل نام مردی است) به او اجازه داده اند که در کنار آنها بماند، اما نسبت به اضطراب او بد و ناپسند هستند.

امیدواریم که به او کمک کند تا برای مطالعه خواب که توسط دکتر ریچارد پرتوریوس (استیو لارکین، سه‌شنبه هرگز نمی‌آید، کراس هالو) اجرا می‌شود، ثبت‌نام کند. او قصد دارد او و دیگر شرکت کنندگان، مارگو (جکس کلینگتون، کراس هالو، خون آشام های جهش یافته از سیاره نپتون)، پورتر (جان مگیسون، تلافی، فرار)، و تئو (تیم کویل، به کارگردانی ایول، من به تو مرده نیاز دارم) را هیپنوتیزم کند. !) برای القای فلج خواب و سپس معکوس کردن روند.

اما زمانی که آزمودنی‌های آزمایش شروع به دیدن همان موجود در خواب می‌کنند و سپس شروع به ناپدید شدن می‌کنند، ممکن است همه چیز برای معکوس شدن بیش از حد پیش رفته باشد.

اگر تا به حال دچار یک اپیزود فلج خواب شده اید، می دانید که چقدر می تواند وحشتناک باشد و چقدر پتانسیل یک فیلم در مورد آن دارد. متأسفانه، Conjuring the Beyond برای مقابله با آن زمان می برد. آزمایش حتی تا زمانی که فیلم تقریباً به نیمه برسد شروع نمی شود.

در عوض، پس از مقدمه اجباری، صحبت‌های زیادی می‌شود، دستگاه طرح معمولی تلفن‌ها و کلید ماشین همه جمع‌آوری می‌شود، و بسیاری از روان‌پریشی‌ها درباره خود آزمایش. تنها لحظه واقعاً وحشتناک در نیمه اول فیلم Conjuring the Beyond زمانی فرا می رسد که متوجه می شویم دکتر پرتوریوس از دوربین های خود برای ضبط مارگو و پورتر در حال انجام رابطه جنسی با صدای بلند استفاده می کند.

هنگامی که آزمایش شروع می شود، فیلم شروع به ارائه سکانس های موثر، هرچند کوتاه، کابوس، و همچنین چند جامپ اسکر می کند. نگاه کردن به دیو هگ‌مانند ترسناک است، اما صحنه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانیم انگشتان پنجه‌مانندش را ببینیم که مانند تزئینات لاستیکی هالووین می‌لرزند. هیچ مانعی در جلوه‌های گور وجود ندارد، حتی زمانی که شیطان قربانی را می‌گیرد، ما فقط می‌بینیم که او در خواب راه می‌رود. نزدیک‌ترین چیزی که به غر زدن می‌رسیم، برخی از جلوه‌های صوتی زمانی است که شخصیتی خارج از صفحه نمایش می‌میرد.

حتی بدتر از آن، این احساس می‌شود که مک کارتی نمی‌دانست چگونه همه چیز را جمع‌بندی کند. او در چند دقیقه آخر چند زامبی را معرفی می کند، قبل از اینکه فیلم Conjuring the Beyond را با یک پایان گیج کننده و نسبتاً احمقانه که باعث شد چشمانم را چرخانده ام ببندد. و این واقعاً تمام چیزی است که ما دریافت می کنیم، هیچ طرح واقعی وجود ندارد چه رسد به توسعه طرح و شخصیت ها به همان اندازه توسعه نیافته اند.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم احضار: فراتر از دوبله فارسی Conjuring: The Beyond 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!