logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات

دانلود سریال پایتخت 6 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان فصل ششم سریال پایتخت  با کیفیت عالی 1080p

 

قسمت اول 1 فروردین 99…

دانلود سریال پایتخت

دانلود سریال پایتخت 6

گروه فیلم : اجتماعی

سال تولید : 1398

پخش: شبکه یک سیما

کارگردان : سیروس مقدم

بازیگران: محسن تنابنده ، ریما رامین فر ، احمد مهرانفر ، هومن حاج عبداللهی ، علیرضا خمسه ، سارا و نیکا فرقانی ، هدایت هاشمی ، بهرام افشاری

خلاصه داستان : داستان سریال به آنجایی میرسد که بهبود بعد از چند سال از آفریقا برمیگردد و بهتاش هم در رشته دروازبانی فعالیت میکند و رحمت هم در این فصل ازدواج میکند…

 

به محض پخش لینک دانلود گذاشته میشه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شخصیت‌ها

  • نقی معمولی با بازی محسن تنابنده نام شخصیت اصلی سری سریال تلویزیونی ایرانی پایتخت است که از شبکه ۱ سیما پخش شده‌است. از ویژگی‌های این شخصیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

«فدایی داری» (با خوشحالی و برای تشکر)، «بی‌تربیت» (معمولاً با لحن عصبی) و جملاتی نظیر «مگه داریم، مگه میشه» و «بزنم دهنه رو جر بدم» از تکیه کلام‌های نقی معمولی است. ظاهر او با موهای فر و سبیل کامل می‌شود. شجاعت، غیرت و خانواده دوستی از صفات بارز نقی می‌باشد.

  • ارسطو عامل بازی احمد مهران‌فر شخصیتی مخاطب پسند و با لهجه خاص خودش هر مخاطبی را جذب می‌کند؛ از جمله جذابیت او جر و بحث‌هایی است که با نقی دارد. او با یک زن چینی به نام چو چانگ (راحله چانگ) ازدواج کرد اما زن او در پایتخت ۴ با سقوط هواپیما فوت کرد. از تکیه کلام‌های او می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

«آخ آخ آخ»، «حساس نشو حساس نشو»، «فدای تو بشم من»، و 《آی لاو یو داری پسر》 و «پیرمرد پرحاشیه» و همچنین جمله‌ای نظیر «چرا بچه بچه حرف می‌زنی تو؟» از تیکه کلام‌های ارسطو عامل است.

  • بابا پنجعلی با بازی علیرضا خمسه یکی از شخصیت‌های اصلی سریال پایتخت است، بازی فوق‌العاده علیرضا خمسه در این شخصیت باعث محبوبیت آن شده‌است. بابا پنجعلی پدر نقی معمولی که بیمار آلزایمری است، از تکه کلام‌های او می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

«شما حرف نزن»، «بخوابونم دهنش»، «ناهار نخردمه»، «صَدّامه؟»، «الِکی میگه»، «بوریم علی‌آباد» و «عباس معصومیه؟» از تکه کلام‌های اوست.

از فصل ششم این سریال شخصیت بابا پنجعلی حذف شد.

 

 

 

تولید و پخش

تصویربرداری این مجموعه از ۱۶ آذرماه ۱۳۹۸ در شیرگاه مازندران آغاز شد. بخش‌هایی از این سریال در بازی پرسپولیس و نساجی در تاریخ ۶ دی ۱۳۹۸ تصویر برداری شده که در آن شخصیت بهتاش (با بازی بهرام افشاری) به عنوان گلر دوم تیم نساجی با شمارهٔ ۵۵ و کلاهی به شکل کلاه پیتر چک حضور دارد.

به گفتهٔ الهام غفوری شخصیت بابا پنجعلی (با بازی علیرضا خمسه) در این فصل می‌میرد و مهران احمدی بازیگر نقش بهبود در این فصل حضور دارد.

پس از پخش قسمت اول سریال پایتخت بسیاری از مخاطبان به حجم بالای تبلیغات در بین سریال (پیام بازرگانی در ۲ نوبت بین سریال پخش شد) به صدا و سیما انتقاد کردند که با واکنش محسن تنابنده (طراح، سرپرست نویسندگان و بازیگر شخصیت نقی) مواجه شد و او این تبلیغات را بر عهده تلویزیون دانست و به این حجم از تبلیغات اعتراض کرد.

اطلاعات فیلم پایتخت 6

همچنین در بخش بررسی فیلم پایتخت 6 6 نفر از میان مردم به نقد و تحلیل خود از پایتخت 6 پرداخته‌اند.
تاکنون در صفحه اختصاصی فیلم پایتخت 6 در منظوم اطلاعات بسیاری توسط پژوهشگران و مردم ثبت شده است؛ در بخش ویدئو و تیزر فیلم پایتخت 6 4 عدد، گردآوری و درج شده است. همچنین تاکنون در بخش‌های گالری عکس و پوستر فیلم پایتخت 6، حواشی فیلم پایتخت 6، دیالوگ برتر فیلم پایتخت 6، سوتی فیلم پایتخت 6 و نقد فیلم پایتخت 6 هنوز موردی ثبت نشده است. قطعا ما و شما به این حد قانع نیستیم؛ باید به‌کمک علاقمندان فیلم، سریال و تئاتر، این دایرة‌المعارف آنلاین و بانک اطلاعات هنرمندان و آثار سینما، تلویزیون و تئاتر را کامل و کامل‌تر کنیم.

 

سریال پایتخت 6

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال پایتخت 6 (نوروز 99)

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!