logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود سریال خواب زده با کیفیت Full HD و لینک مستقیم

قسمت هشتم اضافه شد

دانلود سریال خواب زده , دانلود سریال خواب زده با کیفیت عالی ، دانلود سریال ایرانی

دانلود سریال خواب زده با کیفیت Full HD و لینک مستقیم

نام اثر: سریال خواب زده

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

محصول: ایران

موضوع: اجتماعی

کارگردان : سیروس مقدم

با هنرنمایی: مهدی سلطانی ، علیرضا شجاع نوری ، کوروش سلیمانی ، لادن مستوفی ، فرید سجادی حسینی ، پریوش نظریه

مدت زمان: هر قسمت میانگین 50 دقیقه

سال تولید: 1398

تاریخ انتشار: 1398

درباره سریال خواب زده:

خواب‌زده مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم، تهیه‌کنندگی الهام غفوری و نویسندگی سعید نعمت‌الله است. فیلم‌برداری این مجموعه از ۲۸ آذر ۱۳۹۷ آغاز گردید. خواب‌زده که اولین تجربه سیروس مقدم در شبکه نمایش خانگی است، فضایی عاشقانه و ماورایی دارد و تقابل میان انسان و شیطان را به تصویر می‌کشد. سیروس مقدم و سعید نعمت‌الله پیش از این در سریال‌های تلویزیونی رستگاران، دیوار، مدینه، میکائیل و زیر هشت تجربه همکاری با یکدیگر را داشتند.

در خواب زده :

بازیگرانی چون لادن مستوفی در نقش رها ، مهدی سلطانی ( احمد ) ، پریوش نظریه ( شیطان ) ، علیرضا شجاع نوری ، کوروش سلیمانی ، فرید سجادی حسینی ، سام درخشانی ، ایرج نوذری ، امیرعلی دانایی و سیما بابایی به ایفای نقش پرداخته اند .

داستان سریال خواب زده :

رها و هما با دیدن یک خواب مشترک با هم آشنا می شوند و این شروع ماجراهای عشقی و ورودشان به زندگی یکدیگر است.

پیش از این از « خواب زده » به عنوان یک سریال ترسناک نام برده می شد اما حالا با انتشار سریال مشخص شده که فیلم همان حال و هوای ماورایی مورد علاقه سیروس مقدم را دارد که یک دهه پیش در « اغما » به مخاطبان عرضه کرده بود. در اینجا نیز شیطان در وجود یک انسان رخنه کرده و سعی دارد مسیر آدمهای خوب را منحرف نماید و در عوض از شر پشتیبانی کند.

اما نکته حائز اهمیت درباره سریال جدید سیروس مقدم ضعف های فنی و غیر فنی آن است که برای کارگردانی با این سابقه یک ناامیدی کامل به حساب می آید. مشکلات فنی که شاید در ساخته های فیلمسازان جوان بتوان آن را مشاهده کرد اما برای کارگردانی همچون سیروس مقدم مشاهده این ضعف ها غیرمنتظره است.

صحنه باز کردن درب اتاقی که به مکانی جهنم مانند راه می یابد، یکی از بدترین جلوه های ویژه ممکن را حتی در مقیاس فنی در ایران دارد. سکانسی عجیب که در آن ظاهراً شیاطین و مردگان در آتش در حال سوختن هستن و افکتی که به عنوان صدا برای آنها استفاده شده، از بازیهای کامپیوتری زامبی محور گرفته شده و بر روی صورت آنها قرار داده شده است! معلوم نیست با توجه به کیفیت فنی ضعیف تیم جلوه های ویژه سریال « خواب زده » چه تاکیدی بر به تصویر کشیدن چنین موقعیتی در سریال بوده که اینچنین نتیجه ای رقم زده است.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال خواب زده

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!