logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات سریال

دانلود سریال جادوگر قسمت سیزدهم آخر با لینک مستقیم

دانلود سریال jadogar با کیفیت عالی 1080p

دانلود سریال جادوگر
دانلود سریال جادوگر

 

دانلود قسمت 13 آخر سریال جادوگر

گروه فیلم : کمدی

سال تولید : 1400

پخش : یکشنبه ها

کارگردان : سید مسعود اطیابی

بازیگراناحمد مهرانفر، سیدجواد رضویان، مریم مومن، نادر سلیمانی، رضا ناجی، نسیم ادبی، فقیهه سلطانی، متین ستوده، احمد ایراندوست، گیتی قاسمی و …

خلاصه داستان : قدرت و جهانگیر این بار در مهلکه تارا می افتند که قرار است کامران، فردی مالباخته را نجات دهند و به ثروتی برسند. اما نمی دانند که تارا برای آنها چه نقشه ای کشیده است تا اینکه….

سریال جادوگر به عنوان جدیدترین عنوان انحصاری نماوا بدون هیچ شک و تردیدی ضعیف‌ترین ساخته این سرویس استریم لقب می‌گیرد. این کمدی سطحی و فاقد ساختار که اساسا برای هر مخاطبی از هر رده‌بندی سنی یک عنوان توهین‌آمیز به نظر می‌رسد اساسا ارزش تماشاکردن ندارد. در حالی که این پرسش مطرح می‌شود که چرا نماوا باید بودجه خود را در اختیار عوامل تولید چنین ساخته‌ بی‌کیفیتی قرار دهد، سریال جادوگر از بازیگران نسبتا شناخته‌شده‌ای یاری می‌گیرد.

یک کارگردان آشنا

این روزها نام مسعود اطیابی بیشتر از هر زمان دیگری شنیده می‌شود. او که فارغ‌التحصیل دوره مدیریت تولید از موسسه آموزش عالی سوره است از اواخر دهه ۱۳۶۰ در سینما حضور دارد. اطیابی که ابتدا به عنوان تهیه‌کننده در سینما فعالیت می‌کرد حالا به عنوان یک کارگردان پول‌ساز شناخته می‌شود. اما مسیری که اطیابی را به یکی از کارگردان‌های موفق این روزهای سینمای ایران تبدیل کرده به نسبت طولانی به نظر می‌رسد.

او کارگردانی را با فیلم مصائب دوشیزه آغاز کرد؛ فیلمی که به اعتقاد بسیاری نخستین فرصت جدی بهنوش طباطبایی برای مطرح‌شدن در سینما بود. اما اطیابی با فیلم خروس جنگی [که در سال ۱۳۸۶ اکران شد] ثابت کرد که می‌تواند در ژانر کمدی موفق باشد. با این حال او در سال‌های پس از موفقیت فیلم خروس جنگی به سراغ تولید عناوین درام رفت. اطیابی در سال ۱۳۹۱ با فیلم برج آرام یک بار دیگر تلاش کرد تا توانایی‌هایش در ژانر کمدی را به نمایش بگذارد.

نتیجه تلاش‌های اطیابی در نهایت با فیلم تگزاس به نتیجه رسید. این فیلم به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران تبدیل شد و اطیابی و همکارانش را قانع کرد تا روی پروژه‌های مشابه با فیلم تگزاس سرمایه‌گذاری کنند. یک سال پس از موفقیت فیلم تگزاس، دنباله این فیلم یعنی فیلم تگزاس ۲ در فروردین ۱۳۹۸ اکران شد. این فیلم هم به شدت مورد توجه قرار گرفت و بیشتر از ۲۵ میلیارد تومان در گیشه فروخت.

موفقیت فرانچایز تگزاس باعث شد تا مسعود اطیابی با یک فیلم به شدت متفاوت به سینما بازگردد. فیلم دینامیت به عنوان یک کمدی ساختارشکن متفاوت که از هنرنمایی متفاوت بازیگران توانمند سینمای ایران یاری می‌گرفت، موفق شد به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تبدیل شود. این فیلم که پس از سه سال توقیف در نهایت در نخستین روزهای تابستان سال ۱۴۰۰ روی پرده‌های نقره‌ای رفت با فروش ۵۸ میلیارد تومانی به بزرگترین دستاورد سینمایی و اقتصادی اطیابی تبدیل شد.

اطیابی که این روزها با فیلم انفرادی بر گیشه سینمای ایران حکومت می‌کند حالا با یک سریال متفاوت هم به شبکه نمایش خانگی آمده است. سریال جادوگر که پخش آن از مدتی پیش از سرویس استریم نماوا آغاز شده اگرچه نخستین تجربه اطیابی در شبکه نمایش خانگی لقب می‌گیرد اما در نهایت سومین تجربه او در جهان سریال‌سازی است. بسیاری از مخاطبان فیلم‌های اطیابی با تصور اینکه سریال جادوگر می‌تواند یادآور فیلم‌های جذاب او باشد به تماشای این سریال نشسته‌اند اما جدیدترین سریال نماوا حتی سطحی‌ترین انتظارات را هم برآورده نمی‌کند.

فاقد ساختار

سریال جادوگر یک کمدی فاقد ساختار است که اساسا فلسفه بصری مشخصی ندارد. به عبارت دیگر، هر کدام از اپیزودهای این سریال ساختار منحصر به فرد خود را دارند و به همین دلیل اساسا به نظر نمی‌رسد که قسمت‌های سریال جادوگر در کنار یکدیگر باعث شکل‌گیری یک سریال شده باشند. چه بسا اگر بازیگران و شخصیت‌های سریال جدید نماوا در هر اپیزود سریال جادوگر یکسان نبودند، تماشاگر اساسا نمی‌توانست تشخیص دهد که این قسمت‌ها متعلق به یک سریال واحد است.

از سوی دیگر، سریال جادوگر اساسا مشخص نمی‌کند که به دنبال چه می‌گردد. بنابراین مخاطب هم همراه با این بی‌هدفی این سریال اطیابی به شدت گیج می‌شود. سریال جادوگر مانند بسیاری از ساخته‌های کمدی سینما و تلویزیون سینمای ایران در سال‌های اخیر بیشتر شبیه به مجموعه متصلی از ویدیوهای خنده‌دار است که در بهترین حالت برای انتشار در اینستاگرام مناسب به نظر می‌رسند. شاید به همین دلیل باشد که سریال مسعود اطیابی تا این حد گیج‌کننده و فاقد ساختار به چشم می‌آید.

عدم ارائه یک ساختار منسجم برای سریال جادوگر کار را به جایی می‌رساند که بیننده تیزبین این سریال تصور می‌کند که این احتمال وجود دارد که اساسا فیلم‌نامه‌ای برای این سریال نوشته نشده باشد و همه آن‌چه ضبط شده به شکل فی‌البداهه مطرح شده باشد؛ ادعایی که با توجه به کیفیت نازل فیلم‌نامه سریال جادوگر اساسا غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد. این که سریال جدید نماوا تا این حد ضعیف و ناراحت‌کننده باشد حقیقتا توهینی بزرگ به کاربران این سرویس استریم است.

داستان کلیشه‌ای

سریال جادوگر اساسا هیچ دستاوردی برای ارائه ندارد و طبیعتا در چنین شرایطی کاملا منطقی به نظر می‌رسد که فیلم‌نامه آن هم از یک داستان کلیشه‌ای یاری بگیرد. داستان سریال جادوگر از جایی آغاز می‌شود که قدرت [با هنرنمایی احمد مهران‌فر] و جهانگیر [با نقش‌آفرینی جواد رضویان] به عنوان دو جاعل و خلافکار در نهایت می‌پذیرند که به دلیل جرم‌هایی که مرتکب شده‌اند، دیگر نمی‌توانند در ایران زندگی کنند. اما در حالی که آن‌ها آماده مهاجرت و فرار ابدی از ایران هستند، متوجه می‌شوند که هنوز هم می‌توانند در ایران یک کار بی‌دردسر داشته باشند.

قدرت و جهانگیر تصمیم می‌گیرند تا وارد دنیای رمالی، جادوگری و فال‌گرفتن شوند. بنابراین با جدیت وارد عمل می‌شوند تا با کلاهبرداری از افرادی که خرافاتی و نادان هستند، ثروت خوبی به جیب بزنند. داستان سریال جادوگر همین‌قدر سطحی، قابل پیش‌بینی، کلیشه‌ای و فاقد اهمیت است. اگرچه در چنین شرایطی بیننده ریزبین انتظار خاصی هم از سریال مسعود اطیابی نخواهد داشت اما سریال هم نمی‌تواند از پس انتظارات مخاطب بربیاید. جنس شوخی‌ها و کمدی این سریال در بهترین حالت متعلق به دهه ۱۳۹۰ به نظر می‌رسد.

به عبارت دیگر، فیلم‌نامه سریال جادوگر و شوخی‌های آن اساسا قدیمی و ازمدافتاده هستند. بنابراین تماشاگر اساسا از تماشای آن حس خوبی دریافت نمی‌کند و خودش را در حال تماشای عنوانی خسته‌کننده و تکراری پیدا می‌کند. سریال جادوگر حتی با وجود یاری‌گرفتن از بازیگران شناخته‌شده‌ای چون جواد رضویان و احمد مهران‌فر در نهایت یک عنوان به شدت فاقد خلاقیت است که اساسا هیچ ایده‌ای برای خنداندن مخاطب ندارد. هیچ شک و تردیدی وجود ندارد که سریال مسعود اطیابی بدون هیچ اغراقی ضعیف‌ترین ساخته نماوا از زمان آغاز فعالیت این سرویس استریم لقب می‌گیرد.

ویجیاتو

عوامل سریال

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال جادوگر

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!