logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات سریال

دانلود سریال بی گناه قسمت دوم با لینک مستقیم

دانلود قسمت 10 سریال bigonah با کیفیت عالی 1080p

دانلود سریال بی گناه
دانلود سریال بی گناه

گروه فیلم : اجتماعی

سال تولید : 1401

پخش : یکشنبه ها

کارگردان : مهران احمدی

بازیگران: محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی مقدم، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، رویا تیموریان، آتیلا پسیانی، باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش

خلاصه داستان سریال بی گناه

در خلاصه داستان سریال بی‌گناه آمده است: «بهمن مردانی برای کشف راز آنچه ۲۵ سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد، خانواده رشید فرشباف -استاد مشهور طراحی فرش- را در موقعیت تازه‌ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب…»

محسن کیایی که سابقه نگارش سریال‌های مطرحی چون هم‌گناه را در کارنامه دارد، در این سریال نیز به همراه عماد رضایی‌نیک و رضا علیپور داستانی پر پیچ و خم و پر قصه را به نگارش در آورده است که مخاطب را با تمام شخصیت‌های داستان همراه می‌کند. در قسمت نخست حتما با اتفاق‌هایی غافلگیر می‌شوید که در قسمت‌های بعد باید معماهای آن را در تار و پود شخصیت‌ها و روابط میان آن‌ها جست‌وجو کنید.

  • بی گناه چند قسمت است؟

فیلمبرداری سریال به پایان رسیده ولی تدوین آن همچنان ادامه دارد. در نتیجه امکان تغییراتی در سریال و تعداد آن وجود دارد. ولی قسمت‌های این سریال ۲۲ قسمت در نظر گرفته شده است.

بازیگران و عوامل سریال بی‌گناه

بی گناه جدیدترین محصول فیلیمو به تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی است که با سریال «هم‌گناه» در شبکه نمایش خانگی مخاطبان زیادی را جذب کرد. از طرفی این سریال اولین همکاری مهران احمدی و مصطفی کیایی در مقام کارگردان و تهیه‌کننده است. سرپرست نویسندگان محسن کیایی است. عماد رضایی‌نیک و رضا علیپور نگارش بی‌گناه را به عهده داشته‌اند.

در این سریال عاشقانه و رازآلود، محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی، منوچهر زنده‌دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، با هنرمندی: مسعود رایگان و مهرانه مهین‌ترابی و با حضور: رویا تیموریان و آتیلا پسیانی، به هنرمندی پرداخته‌اند. همچنین باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش نیز به عنوان چهره‌های جدید بازیگری در سریال بی گناه معرفی می‌شوند.

سایر عوامل بی‌گناه نیز به شرح زیر است؛
مدیر فیلمبرداری: حسین جلیلی، تدوین: نیما جعفری جوزانی، موسیقی: آرمان موسی پور، جلوه‌های بصری: فرید ناظر فصیحی، مدیر تولید: شهاب علی بخشی، مدیر هنری صحنه و لباس: سیامک احصایی، طراح صحنه و لباس: مهدی قوچانی، طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی، صدابردار: امیر نوبخت، صداگذار: امین شریفی، برنامه‌ریز: زینب نصرالهی، دستیار اول کارگردان: محمد مهدی رسول‌زاده، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، مدیر تبلیغات: میلاد کیایی، منشی صحنه: سعیده دلیریان، عکاس: محسن کرمانی، مدیر تدارکات: مرتضی اسکندری و مجری طرح: محسن کیایی.

سریال بی‌گناه را ببینیم یا نه؟

این اولین سریال مهران احمدی در مقام کارگردان است. احمدی پیش از این ۲ فیلم سینمایی سگ‌بند و مصادره را کارگردانی کرده بود که جزو آثار پرفروش در سینماها به حساب می‌آیند و همین نکته نشان‌دهنده این است که احمدی در حوزه کارگردانی به خوبی رگ خواب مخاطب در دستانش است.

برادران کیایی که مدتی قبل سریال هم‌گناه را در مقام تهیه‌کننده و کارگردان و نویسنده ساخته و پخش کرده بودند این‌بار در مقام تهیه‌کننده (مصطفی) و نویسنده و بازیگر (محسن) یک درام عاشقانه اجتماعی جذاب را تولید کردند و در ضلع سوم به ویژگی‌های کارگردانی مهران احمدی در مقام کارگردان اعتماد کردند.

ترکیب بازیگران سریال بی گناه متنوع و جذاب و کنجکاوی‌برانگیز است. کمتر سریالی در سال‌های گذشته تا این اندازه از حضور نسل‌های مختلف بازیگری بهره برده است. از حضور مجدد مهرانه مهین‌ترابی در قاب تصویر گرفته تا رویا تیموریان و مسعود رایگان و آتیلا پسیانی تا جوانانی که همواره حضورشان بر کیفیت آثار تصویری اضافه می‌کند.

در سریال بی‌گناه شاهد رفت و برگشت‌هایی به تاریخ و دهه ۶۰ هستیم و این یکی از جذابیت‌های داستانی سریال است که مخاطب را با لایه‌های درونی و انگیزه‌های فعلی شخصیت‌ها همراه می‌کند.

filimo

تریلر سریال

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال بی گناه

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!