logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود رایگان فیلم Emma 2020 با کیفیت Full HD

دانلود فیلم Emma 2020 با لینک مستقیم

[codein_imdb]

خلاصه داستان :اما ، فیلمی کمدی و خانوادگی محصول ۲۰۲۰ به کارگردانی آتمن دا وایلد می‌باشد. داستان این فیلم درباره‌ی زنی جوان می‌باشد که در سال ۱۸۰۰ در انگلستان زندگی می‌کند ، او به معنای واقعی خوب است اما کمی خودخواه است و در زندگی احساسی دوستانش دخالت می‌کند و…

تریلر

دانلود رایگان فیلم Emma 2020

خانم ووداوس پس از قدمتش ، خانم تیلور ، ازدواج می کند و می شود خانم وستون ، در جستجوی یک همراه جدید است. او روی هریت اسمیت ، دختری کوچکتر از خودش ، که مادرش تصور می کند فرزند ناخوشایند آقا است ، قرار می گیرد. اما می آموزد که آقای رابرت مارتین ، کشاورز مستاجر برادرزاده اش ، آقای نایتلی ، به هریت پیشنهاد داده است. اگرچه او ادعا می کند که او دخالتی نخواهد کرد ، اما اهریمنی هریت را برای رد پیشنهاد ازدواج آقای مارتین ، بسیار به پریشانی هریت دستکاری می کند. در این میان ، ایما معتقد است که آقای التون ، رئیس محلی ، عاشق هریت است و هریت را ترغیب می کند تا امیدهایش را به او منتقل کند.

در زمان کریسمس خواهر بزرگتر Emma و برادر کوچکتر آقای نایتلی برای گذراندن اوقات فراغت با خانواده خود می آیند. بعد از این که خانواده شام ​​را با وستون ها شام می گذارد ، می یابد که سفر می کند به تنهایی در خانه با یک کالسکه با آقای التون که عشق خود را به او اعلام می کند ، سفر می کند. اما بلافاصله او را نپذیرفت و آقای التون به مدت شش هفته ناپدید شد و سرانجام با یک همسر بازگشت.

بعد از کریسمس ، دو نفر درباره اعضای دایره اجتماعی Emma صحبت می کنند. جین فرفاکس ، خواهر زاده خانم خانم بیتس برای بازدید به آنجا می آید و اما ایمان نسبت به او حسادت می کند. در همین حال ، پسر آقای وستون از اولین ازدواجش ، فرانک چرچیل ، نیز ظاهر می شود و اما خود را درگیر او می کند. ورود فرانک وستونها را وادار به نگه داشتن توپ می کند. در توپ توپ آقای التون با رد امتناع از رقصیدن با او شرم آور هریت شد. او توسط آقای نایتلی نجات پیدا می کند که از او می خواهد رقص بخورد. بعداً اما ایما و آقای نایتلی نیز با هم می رقصند و احساسات عاشقانه از هر دو طرف بیدار می شوند. اگرچه اما قبل از اینكه آقای نایتلی بتواند با او صحبت كند ، به خانه می رود و فقط برای ملاقات آنها توسط فرانك چرچیل كه هریت را نجات داده است پس از آنكه وی توسط کولیها قرار گرفت قطع شد. هریت با ایما روبرو می شود که او دوباره عاشق شده است که باعث می شود اما به این باور برسد که عاشق فرانک است. اما متعهد شد که دخالت نکند ، اما بار دیگر می یابد که سعی در دستکاری شرایط دارد تا هریت و فرانک بتوانند زمان بیشتری را در کنار هم بگذرانند.

در همین حال اما سعی می کند زمان بیشتری را با آقای نایتلی بگذراند و وقتی مکرراً او را نادیده می گیرد تعجب می کند.

وقتی کل حزب آشنایی اجتماعی آنها به پیک نیک می رود ، فرانک چرچیل از آنها می خواهد که برای سرگرمی کردن اما ، یک بازی انجام دهند. اما بطور ناخوشایند در طول بازی به خانم بیتس توهین می کند و باعث می شود کل حزب برای رفع ناراحتی از بین برود. آقای نایتلی بعداً بخاطر رفتارهای خود ، اما را مورد توبیخ قرار می دهد. اما یک تحقیرآمیز بعداً عذرخواهی می کند از خانم بیتس که عذرخواهی او را بدون سوال می پذیرد.

عمه ثروتمند فرانک چرچیل سرانجام درگذشت ، به طوری که دیگر نیازی به حضور او نیست. وستون ها فاش می کنند که وی در واقع مخفیانه با جین فرفکس درگیر بوده و در انتظار مرگ عمه اش که مخالف مسابقه بود ، برای شکستن این خبر بود. وستونها امیدوار بودند که او با او ازدواج کند اما اما فقط به خاطر هریت مضطرب است. اما وقتی خبر را برای هریت می شکند می فهمد که هریت عاشق آقای نایتلی است. حیرت حیرت می فهمد که خود او عاشق آقای نایتلی است.

آقای نایتلی برای اطمینان از خبر فرانك چرچیل به او می رود و به او فاش می كند كه عاشق اوست و امیدوار است با او ازدواج كند. در ابتدا از پیشنهاد ازدواج خوشحال شدیم ، هنگامی که متوجه می شود هریت چقدر ناراحت خواهد شد ، اِما دچار خونریزی بینی می شود. او آخرین بار تصمیم گرفت که دخالت کند و برای انجام اصلاحات به آقای مارتین می رود و به او یک پرتره از هریت که خودش ترسیم کرده بود ، پیشنهاد می کند.

هریت به سمت اما می رود و به او می گوید که او پیشنهاد ازدواج آقای مارتین را پذیرفته است و پدرش حالا خودش را فاش کرده است که سن دارد و به هیچ وجه آقا نیست بلکه یک بازرگان است که جلال می زند. اما به هریت تبریک می گوید و او و پدرش را به خانه اش دعوت می کنند.

اگرچه اما و نایتلی بسیار عاشق هستند اما اما از این فکر که پدرش را تنها بگذارد ناراحت است. آقای نایتلی برای تأمین خواسته های خود پیشنهاد می دهد که به جای اینکه Emma از خانه پدرش خارج شود ، به آن بپیوندد. اما با خوشحالی موافق است و این دو با هم ازدواج کرده اند.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Emma 2020 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!