logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Antlers 2021 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان فیلم شاخ‌ ها (آنتلرز) 2021 با کیفیت عالی

دانلود فیلم شاخ‌ ها Antlers 2021
دانلود فیلم شاخ‌ ها Antlers 2021

 

شاخ ها یک فیلم ترسناک فراطبیعی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی اسکات کوپر است و کری راسل، جسی پلمونز، جرمی تی توماس، گراهام گرین، اسکات هیز، روری کوکرین و امی مادیگان در آن ایفای نقش می کنند. فیلمنامه که توسط سی. هنری شایسون، نیک آنتوسکا و کوپر نوشته شده است، از داستان کوتاه آنتوساکا “پسر آرام” اقتباس شده است که در ابتدا در مجله گرنیکا در ژانویه 2019 منتشر شد.[4] این فیلم یک معلم مدرسه را دنبال می‌کند که گمان می‌کند یکی از دانش‌آموزانش از مشکلات شخصی در زندگی خانگی‌اش رنج می‌برد، بدون اینکه بداند دانش‌آموز در خانه‌اش موجودی خطرناک را در خود جای داده است.

این پروژه در جولای 2018 با کارگردانی کوپر معرفی شد و بازیگران نیز ماه آینده به آن ملحق خواهند شد. فیلمبرداری در بریتیش کلمبیا در اکتبر و نوامبر 2018 انجام شد.

Antlers در Beyond Fest در 11 اکتبر 2021 به نمایش درآمد و در 29 اکتبر 2021 توسط سرچ لایت پیکچرز در ایالات متحده اکران شد، پس از اینکه دو بار از تاریخ اکران آوریل 2020 به دلیل همه گیری کووید-19 به تعویق افتاد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد، آنها فیلمبرداری، بازیگری و عناصر ترسناک را تحسین کردند، اما از تم های توسعه نیافته فیلمنامه ابراز تاسف کردند.

دانلود فیلم شاخ‌ ها Antlers 2021
دانلود فیلم شاخ‌ ها Antlers 2021

در شهر کوچکی در مرکز اورگان، فرانک ویور یک آزمایشگاه مت از یک معدن متروکه اداره می کند. در حالی که پسر خردسالش آیدن در کامیون خود بیرون معدن منتظر است، فرانک و همدستش مورد حمله موجودی نادیده قرار می گیرند. با بررسی صداهای عجیب، آیدن نیز مورد حمله این موجود قرار می گیرد. فرانک و آیدن از رویارویی خود با این موجود جان سالم به در می برند و به خانه بازمی گردند، جایی که وضعیت آنها به سرعت بدتر می شود. فرانک یک اتاق دربسته راه می‌اندازد و از برادر بزرگ‌تر آیدن، لوکاس، می‌خواهد که هر اتفاقی بیفتد، آنها را در داخل قفل نگه دارد.

سه هفته بعد، لوکاس وقت خود را صرف پرسه زدن در شهر، جمع آوری قتل های جاده ای و کشتن حیوانات کوچک قبل از بردن آنها به خانه می کند. معلم لوکاس، جولیا میدوز، از رفتار عجیب و ترسناک لوکاس نگران می شود و تلاش می کند با پسر مشکل دار پیوند برقرار کند. او شروع به شک می کند که لوکاس مورد آزار و اذیت قرار می گیرد و مصمم می شود به او کمک کند، زیرا تجربه خودش از سوء استفاده در دوران کودکی توسط پدر بیمار الکلی اش به او کمک می کند. از زمان خودکشی اخیر پدرش، او به شهر بازگشت تا با برادرش پل، که کلانتر محلی است، باشد و در جوانی احساس گناه می کند که او را رها کرده است. علیرغم نگرانی پل و اظهارنظرهای ناپسند مدیر مدرسه الن بوث، جولیا در تحقیقات خود در مورد لوکاس اصرار می ورزد و در نهایت به خانه ویران شده او رفت و صداهای عجیبی شنید. نیمی از بقایای همدست فرانک توسط کلانتر سابق وارن استوکس در جنگل پیدا می شود که پل و افسر همکارش دن لکروی را نگران می کند. لوکاس پدر و برادر بیمار و درنده خود را در اتاق محبوس نگه می دارد و با لاشه حیواناتی که بازیابی می کند به آنها غذا می دهد.

 دانلود فیلم شاخ‌ ها Antlers 2021
دانلود فیلم شاخ‌ ها Antlers 2021

نگرانی جولیا در مورد لوکاس ادامه دارد و او الن، مدیر مدرسه را تحت فشار قرار می دهد تا پدرش فرانک را ملاقات کند. پل و وارن قسمت دیگر همدست فرانک را به همراه بخشی از یک شاخ در معدن کشف می کنند. الن از خانه ویور بازدید می کند و اتاقی را که فرانک و آیدن در آن قفل شده اند، کشف می کند که قفل آن را باز می کند و وارد می شود. فرانک الن را قبل از بیرون ریختن شاخ از بدنش در نوعی دگرگونی می کشد. فرانک که اکنون به یک موجود شاخدار وحشی تبدیل شده است، زمانی که لوکاس توسط پسر مورد حمله قرار می گیرد، کلینت قلدر مدرسه لوکاس را می کشد. لوکاس وحشت زده به خانه اش فرار می کند، جایی که متوجه می شود پدر و برادرش رفته اند. الن ناپدید شده است و جولیا با مشکوک شدن به مشکل، از خانه ویور بازدید می کند و در آنجا ماشین الن را پیدا می کند. پلیس به خانه می رسد و جسد الن را به همراه جسد فرانک، که اکنون یک پوسته سوخته شده است، کشف می کند. آیدن هیچ جا پیدا نمی شود. لوکاس به بیمارستان منتقل می شود، جایی که به جولیا و پل گفته می شود که او مورد آزار قرار گرفته است. جولیا تصمیم می گیرد به لوکاس اجازه دهد علی رغم نگرانی های پل، با او بماند.

روز بعد، در حالی که لوکاس در بیمارستان بهبود می یابد، جولیا و پل به وارن استوکس، یک بومی آمریکایی، ملاقات می کنند و نقاشی های لوکاس را به او نشان می دهند. وارن این فیگور را به عنوان یک وندیگو، یک موجود افسانه‌ای آلگونکوین می‌شناسد که به‌عنوان یک روح درنده و آدم‌خوار ظاهر می‌شود و از فردی به فرد دیگر می‌پرد. تنها زمانی می توان آن را از بین برد که ضعیف ترین باشد: در حالی که در حال تغذیه است. جسد کلینت در آن شب با جراحاتی که حاکی از واقعی بودن افسانه وارن در مورد Wendigo است، کشف می شود. لوکاس از بیمارستان مرخص می شود و جولیا از مرگ فرانک مطلع می شود. لوکاس به او می گوید که اشتباه می کند و فرانک به دنبال او می آید تا او را به معدن ببرد تا با آیدن باشد.

  دانلود فیلم شاخ‌ ها Antlers 2021
دانلود فیلم شاخ‌ ها Antlers 2021

فرانک متحول شده از آیدن استفاده می کند تا دن، معاون را به داخل آلونک بیرون خانه جولیا بکشد و او را بکشد. با شنیدن این هیاهو، جولیا و لوکاس پنهان می شوند در حالی که پل می رسد و همچنین به شدت زخمی می شود. لوکاس به معدن فرار می کند در حالی که جولیا پل را پس می گیرد. این جفت به معدن سفر می کنند. جولیا با یک تپانچه وارد می شود. در داخل، لوکاس و آیدن را کشف می کند و می بیند که فرانک واقعاً تبدیل به یک وندیگو شده است که در حال حاضر با یک خرس مرده جشن می گیرد. جولیا پس از یک مبارزه وحشیانه موفق می شود فرانک وندیگو را با کمک لوکاس بکشد. روح وندیگو به آیدن می‌رود و علی‌رغم اعتراض‌های لوکاس، جولیا آیدن را با چاقو می‌کشد و ظاهراً به نفرین پایان می‌دهد.

مدتی بعد، یک پل بهبود یافته و جولیا در مورد نگه داشتن لوکاس برای مدتی با آنها صحبت می کنند، علیرغم نگرانی هایی که ممکن است او نیز تسخیر شود. با رفتن جولیا و لوکاس، پل شروع به سرفه کردن یک صفرا سیاه می کند، همانطور که فرانک زمانی که برای اولین بار توسط وندیگو تسخیر شد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم شاخ‌ ها Antlers 2021 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!