logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
85%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Batman 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم بتمن 2022 با کیفیت عالی

دانلود فیلم بتمن The Batman 2022
دانلود فیلم بتمن The Batman 2022

بتمن یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیت بتمن کامیکس دی سی ساخته شده است. این فیلم توسط DC Films، 6th & Idaho، و Dylan Clark Productions تولید شده و توسط برادران وارنر پیکچرز برای توزیع تنظیم شده است، این یک راه اندازی مجدد از مجموعه فیلم های بتمن است. کارگردانی این فیلم بر عهده مت ریوز بوده که فیلمنامه آن را با پیتر کریگ نوشته است. رابرت پتینسون در نقش بروس وین / بتمن در کنار زوئه کراویتز، پل دانو، جفری رایت، جان تورتورو، پیتر سارسگارد، اندی سرکیس و کالین فارل بازی می‌کند. این فیلم در دومین سال مبارزه با جرم و جنایت اتفاق می افتد، بتمن در حالی که در تعقیب قاتل زنجیره ای که نخبگان گاتهام را هدف قرار می دهد، Riddler (دانو) را از فساد در شهر گاتهام کشف می کند.

بن افلک در سال 2013 برای چند فیلم در دنیای گسترده DC (DCEU) برای نقش بتمن انتخاب شد. او در سال 2015 برای کارگردانی، تهیه کنندگی، نویسندگی و بازی در فیلم The Batman قرارداد امضا کرد، اما در سال 2017 تصمیم گرفت به دلیل ترکیبی از عوامل، فیلم را کارگردانی نکند. ریوز به عنوان کارگردان و یکی از نویسندگان این کار را برعهده گرفت و داستان را بازسازی کرد تا بر جنبه کارآگاهی بتمن تا حد زیادی نسبت به فیلم‌های قبلی بتمن تأکید کند. او از کتاب های مصور مانند «سال اول» (1987)، هالووین طولانی (1996–97)، من (2000) و «سال صفر» (14–2013) الهام گرفت و تصمیم گرفت نسخه جوان تری از بتمن را به نمایش بگذارد. . افلک در ژانویه 2019 بتمن را به طور کامل ترک کرد و اتصالات DCEU فیلم حذف شد. پتینسون برای جایگزینی او در ماه مه انتخاب شد و انتخاب بازیگران دیگر در اواخر سال 2019 تایید شد. عکاسی اصلی از ژانویه 2020 تا مارس 2021 در بریتانیا و شیکاگو به طول انجامید.

بتمن برای اکران در ایالات متحده در 4 مارس 2022 برنامه ریزی شده است که از تاریخ اکران اولیه ژوئن 2021 به دلیل همه گیری COVID-19 به تعویق افتاده است. این فیلم قرار است دنیای مشترک بتمن را راه‌اندازی کند و دو دنباله آن برنامه‌ریزی شده و دو سریال تلویزیونی اسپین‌آف برای HBO Max در حال ساخت هستند.

توسعه

بن افلک در 2017 Comic-Con بین المللی سن دیگو در سن دیگو، کالیفرنیا.
بن افلک در ابتدا قرار بود کارگردانی، نویسندگی، تهیه کنندگی و بازی در فیلم The Batman را بر عهده بگیرد، اما در ژانویه 2017 به دلیل عوامل متعددی این پروژه را ترک کرد.

در آگوست 2013، بن افلک در نقش بروس وین / بتمن برای چندین فیلم در دنیای گسترده DC (DCEU) انتخاب شد. او اولین بازی خود را در Batman v Superman: Dawn of Justice (2016) انجام داد، قبل از اینکه در فیلم Suicide Squad (2016) و Justice League (2017) ظاهر شود. در اکتبر 2014، برادران وارنر برنامه‌های خود را برای یک فیلم مستقل بتمن با بازی افلک فاش کرد و او در حال مذاکره برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه با جف جانز تا جولای 2015 بود. انتظار می‌رفت که تولید پس از پایان کار افلک در Live by Night آغاز شود. (2016).

افلک و جانز اولین پیش نویس را در مارس 2016 به پایان رساندند. پس از وقایع بتمن علیه سوپرمن و لیگ عدالت، [44] فیلمنامه داستانی اصلی را روایت می کرد که از عناصر کمیک الهام گرفته شده بود، رویکردی که افلک آن را با بتمن علیه سوپرمن کارگردان زک اسنایدر مقایسه کرد. داستان، با تاثیر خاص از Arkham Asylum: A Serious House on Serious Earth (1989) و “Knightfall” (1992-1994)، و همچنین بازی ویدئویی Batman: Arkham Asylum (2009). رابرت ریچاردسون، فیلمبردار، که در مراحل اولیه ساخت به آن وابسته بود، تأیید کرد که فیلمنامه در درجه اول در آسایشگاه آرکام می‌گذرد. اسلید ویلسون / دث استروک را به نمایش می‌گذارد که در آرکام یک شکست را ترتیب می‌دهد تا بتمن را خسته کند و آسیب‌پذیر کند، قبل از اینکه در خیابان‌های گاتهام در طول اوج با او مبارزه کند. Batgirl قرار بود ظاهر شود و به بتمن کمک کند. جانز گفت که این فیلم همچنین مرگ رابین را که در بتمن علیه سوپرمن اشاره شده بود، بررسی خواهد کرد.

کوین تسوجیهارا، مدیرعامل برادران وارنر در آوریل 2016 در CinemaCon تایید کرد که افلک کارگردانی می کند. جرمی آیرونز گفت که در ماه می نقش بتمن علیه سوپرمن یعنی آلفرد پنی‌ورث را تکرار خواهد کرد و جو مانگانیلو در ماه آگوست برای بازی در نقش Deathstroke انتخاب شد. علاوه بر این، جرد لتو ابراز علاقه کرد که نقش خود را به عنوان جوکر از جوخه انتحار بازی کند. مانگانیلو توضیح داد که دث استروک معتقد بود بتمن مسئول مرگ پسرش بود و به گونه‌ای به تصویر کشیده شد که به طور سیستماتیک زندگی بتمن را از بین می‌برد و نزدیکان خود را مانند یک “شرور فیلم ترسناک” می‌کشد. او این داستان را با بازی دیوید فینچر (1997) مقایسه کرد. اسنایدر از داستان لذت برد و یک صحنه پس از اعتبار برای Justice League فیلمبرداری کرد – که در آن لکس لوتر (جسی آیزنبرگ) هویت مخفی بتمن را برای Deathstroke فاش می کند – تا به تنظیم فیلم کمک کند. افلک در اکتبر فاش کرد که عنوان بتمن نام دارد و در دسامبر گفت که فیلمبرداری در اواسط سال 2017 برای اکران در سال 2018 آغاز می شود. در آن ماه، ساخت دنباله‌ای برنامه‌ریزی شده Justice League برای نمایش The Batman به تعویق افتاد. کریس تریو در ژانویه 2017 فیلمنامه را بازنویسی کرد.

افلک در مورد کارگردانی این فیلم ملاحظاتی داشت و در ژانویه 2017 اعلام کرد که از کارگردانی کناره‌گیری می‌کند، اما همچنان قصد دارد بازیگر و تهیه کنندگی آن را بر عهده بگیرد. او ابتدا گفت که از سمت خود کناره گیری کرده تا بیشتر روی بازی در نقش بتمن تمرکز کند، اما به زودی اظهار داشت که نتوانسته است فیلمنامه را به جایی که نیاز دارد برساند و احساس می کند زمان آن رسیده است که شخص دیگری “تصاویر آن را داشته باشد”. افلک بعداً اضافه کرد که فکر نمی‌کرد از کارگردانی این فیلم لذت می‌برد و احساس می‌کرد که باید توسط کسی کارگردانی شود که دوست دارد روی آن کار کند. در آن زمان، برادران وارنر در حال ارزیابی مجدد رویکرد خود نسبت به فیلم‌های ابرقهرمانی پس از اکران «بتمن علیه سوپرمن» بود که به گفته Borys Kit از هالیوود ریپورتر باعث شد فیلم افلک به حاشیه رانده شود. صحنه پس از بازی Justice League در مراحل پس از تولید تغییر کرد تا به جای نقش Deathstroke در The Batman، فیلم Injustice League در دنباله‌ای از Justice League به نمایش گذاشته شود، اگرچه صحنه اصلی در قسمت کارگردانی سال 2021، Zack Snyder’s Justice League بازسازی شد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بتمن The Batman 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!