logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود مستند Taylor Swift Miss Americana 2020

دانلود رایگان مستند Taylor Swift Miss Americana 2020 با کیفیت بالا Full HD

دانلود مستند تیلور سوئیفت بانوی آمریکا 2020 با لینک مستقیم + زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Taylor Swift: Miss Americana 2020

[codein_imdb]

Miss Americana (همچنین به عنوان تیلور سویفت: Miss Americana نیز شناخته می شود) یک فیلم مستند آمریکایی 2020 به کارگردانی لانا ویلسون است که تیلور سویفت خواننده تراننده آمریکایی و زندگی وی را در طی چند سال فعالیت خود دنبال می کند. در تاریخ 31 ژانویه سال 2020 در نتفلیکس و در سینماهای منتخب منتشر شد.

نتفلیکس این فیلم را به عنوان “نگاهی ناخوشایند و عاطفی آشکار” در سوئیفت “در طی یک دوره تحول آمیز در زندگی خود توصیف کرد زیرا یاد می گیرد نه تنها به عنوان ترانه نویس و مجری بلکه نقش او را در آغوش گرفتن از نقش خود در آغوش بگیرد.” . خانم آمریكا در شب افتتاحیه جشنواره فیلم ساندنس 2020 برای تحسین منتقدان ، در 23 ژانویه سال 2020 آغاز شد. پس از انتشار ، این فیلم به بالاترین امتیاز فیلم مستند بیوگرافی اصلی Netflix توسط یك هنرمند در تاریخ IMDb تبدیل شد.

Miss Americana مجموعه ای از مصاحبه ها ، فلاش بک ها ، فیلم های استودیویی ، فیلم های خانگی ، فیلم های تلفن همراه و ضبط های کنسرت است که تعدادی از وقایع در زندگی و حرفه Swift را در بر می گیرد ، از جمله ساخت آلبوم های ششم و هفتم او در استودیو ، معروفیت (2017) و عاشق. (2019) ، نبرد گذشته او با سوء هاضمه بدن و اختلال در خوردن متفقین ، تشخیص سرطان مادر ، بررسی رسانه ای که وی با آن روبرو شده است ، محاکمه تجاوز جنسی او و تصمیم او برای افکار عمومی با دیدگاه های سیاسی اش.

سوئیفت پس از فیلم کنسرت Taylor Swift: Reputation Stadium Tour ، که در دسامبر سال 2018 بر روی سکوی جریان پخش شد ، ابراز علاقه کرد که ساخت مستندی با نتفلیکس داشته باشد. وی لیستی از کارگردانان بالقوه را تهیه کرد که ویلسون یکی از آنها بود. ویلسون فیلمبرداری را در پایان آلبوم Reputation و چرخه تور آغاز کرد و برای ضبط جلسات آلبوم بعدی خود Lover به Swift پیوست.

عنوان این مستند از “Miss Americaana & Heartbreak Prince” ، هفتمین آهنگ در مورد Lover وام گرفته شده است ، که در آن سوئیفت ابراز سرخوردگی خود را نسبت به وضعیت فعلی سیاست ایالات متحده اعلام کرد.

سوئیفت این مستند را در نوامبر سال 2019 فاش کرد ، هنگامی که وی گفت مالک و بنیانگذار برچسب سابق خود Big Machine Records ، اسکوتر براون و اسکات بورکتتا به ترتیب وی را از استفاده از موسیقی قدیمی تر و فیلم های عملکردی برای این مستند منع کردند.] وی اضافه کرد که این مستند فعالیت می کند. به Braun ، Borchetta یا Big Machine اشاره نکنید. بیگ ماشین در بیانیه ای اتهامات را رد کرد. در پاسخ ، نماینده ای برای سوئیفت ایمیلی را از یک مدیر اجرایی Big Machine منتشر کرد که از صدور مجوز در رابطه با مستند امتناع می ورزد. در ماه دسامبر ، Variety گزارش کرده است که Big Machine استفاده از مواد قدیمی Swift را برای این فیلم پاک کرده است.

در مصاحبه ای با کریس ویلمن از واریته ، مشخص شد که اکران این فیلم به “اضافه کردن شادی های آفرینش با تشدید ستاره های جهانی” می پردازد در حالی که نیمه دوم یک “چرخش تحریک آمیز با تمرکز بر اینکه چرا سوئیفت سیاسی شد حیوان ” ویلمن نوشت که این فیلم بیشتر کلیپ هایی را به تصویر می کشد که اسیر شدن افزایش همبستگی LGBTQ سوئیفت ، واکنش سوئیفت به تشخیص سرطان مادر و پاسخ سوئیفت به آلبوم او با نام Reputation 2017 که هیچ نامزدی در دسته بندی های کلی در جوایز گرمی 2019 دریافت نکرده است. ویلسون اظهار داشت که فیلم را به عنوان “نگاه کردن به سمت تلنگر بودن عزیز آمریکا” می بیند ، منظور این بود که از طرف شهرت و استار کم نورتر شود. سوئیفت در مصاحبه گفت: “من باید به جایی رسیدم که من آماده ، توانا و مایل بودم به جای اینکه لبخند بزنم از طریق آن ، صدای زور زدن را صدا کنم.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Taylor Swift: Miss Americana 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!