logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (3 رای)

توضیحات

 

دانلود فیلم Panga 2020 دوبله فارسی (بزودی)

 

 

دانلود فیلم Panga 2020 با لینک مستقیم

 

 

دانلود فیلم Panga 2020 با لینک مستقیم
دانلود فیلم Panga 2020 با لینک مستقیم

 

نام فارسی : پانگا

[codein_imdb]

 

پانگا (ترجمه. برای خلوت کردن) فیلمی درام ورزشی اسپانیایی به زبان هندی در سال 2020 به کارگردانی Ashwiny Iyer Tiwari و تهیه شده توسط Fox Star Studios. این فیلم شامل کنگانا رانوت ، جسی گیل ، ریچا چادا و نینا گوپتا است.

داستان زندگی جادوی یک بازیکن کابادی را به تصویر می کشد. فیلمبرداری از نوامبر سال 2018 تا ژوئیه 2019 در Panaji ، Bhopal ، دهلی و کلکته انجام گرفت. این فیلم در تاریخ 24 ژانویه سال 2020 در هند منتشر شد. این فیلم با منتقدان برجسته عملکرد Ranuat تحسین منتقدین را دریافت کرد و یک گیشه متوسط بود که با ارزش 41.57 پور به سر می برد.

ریشه در خرده فرهنگ واقعیتهای اجتماعی ، Panga یک داستان غلتکی عاطفی از یک زن طبقه متوسط هندی است ، جایی که یک قهرمان جهانی فراموش شده کابادی ، تمایل درونی را برای ارائه معنای جدیدی به نقش موجود خود به عنوان همسر و مادر تقسیم می کند. تصمیم مبتکرانه برای بازگشت به ورزش علیرغم چالش های کلیشه های سنی و پیچیدگی های نسل جدید که باعث ایجاد تحولاتی در زندگی او می شود زیرا او بین فشارهای اجتماعی مسئولیت خانواده و عشق به ورزش پاره می شود.

جایا نیگام قهرمان سابق جهان کابدی و کارمندان بلیط فعلی راه آهن است که با پستانت شریواستوا ، مهندس راه آهن sr.section ازدواج کرده است و یک پسر به نام Aditya a.k.a Adi دارد. در حال حاضر پس از انتقال Prashant به شهر در بوپال زندگی می کند ، او هم با ورود هم تیمی سابق خود مینو و هم فشار آدی ، که از دستاوردهای خود از طریق Prashant یاد می گیرد ، رانده می شود تا با وجود مواجهه با چالش های آمادگی جسمانی و جدیدتر ، دوباره به ورزش برگردد.

بازیکنان باتجربه تر. در ابتدا قادر به مقابله با فشارهای یک کار پرخاشگرانه و ورزشهای روزمره که شور و شوق آدی او را تحت فشار قرار می دهد ، نهایتا مجدداً بازیابی مجدد را به دست می آورد و با حمایت از Prashant و Adi ، به عنوان مادر یک 7 ساله باز می گردد تا بازگشت خود را به ورزش برگرداند. چند ساله بعد از اینکه داستانش دوباره متوجه شد چگونه او دوباره به پاهای خود برگردد ، زیرا بازیکن تازه کار ، بقیه داستان را تشکیل می دهد.

Panga در 21 اوت 2018 اعلام شد با Ashwiny Iyer Tiwari به اشتراک گذاشتن مونتاژ ویدئویی احساسی در اینستاگرام از خودش ، کانگا راناوت ، جیسی گیل ، نینا گوپتا و خانواده های آنها ، و این نشان می دهد که وقتی خویشاوند شما در پشت شما بایستد ، هیچ کس در جهان نمی تواند “پانگا” را بگیرد.

‘ با تو. رانوت در مصاحبه ای به Mirror Mirror گفت: “وقتی اشوینی داستان فیلم را روایت کرد ، من کاملاً منتقل شدم. خانواده من ستون قدرت من بوده اند و همواره از طریق ضخیم و نازک در کنار من ایستاده اند. من واقعاً می توانستم با احساسات فیلم ارتباط داشته باشم. بعلاوه ، اشوینی به دلیل فیلم های زندگی اش معروف است و من کارهای اخیر او را در بارلی کی بارفی دوست داشتم. Panga برای من حتی خاص تر است ، زیرا برای اولین بار ، من نقش یک بازیکن ملی پوش کابدی را بازی خواهم کرد. مطمئناً این چالش برانگیز خواهد بود! من مشتاقانه منتظر زمان های هیجان انگیز با تیم Ashwiny و Fox Star هستم.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Panga 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!