logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
67% (6 رای)

توضیحات فیلم

 

دانلود فیلم Mermaid Down 2019 با دوبله فارسی ( بزودی )

 

دانلود فیلم Mermaid Down 2019 با کیفیت بالا full hd

 

دانلود فیلم سقوط پری دریایی ۲۰۱۹ با لینک مستقیم + زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Mermaid Down 2019
دانلود فیلم Mermaid Down 2019

 

نام فارسی : سقوط پری دریایی

 

 

در واقع این داستان مدرن از یک پری دریایی در جفری گرلمن و کلی لورن بیکر در پری دریایی داون است. دو ماهیگیر مسن در حال قایق خود هستند و درباره افسانه این موجودات به اصطلاح اسطوره ای ، معروف به پری دریایی صحبت می کنند. ماهیگیر بزرگتر می داند چگونه آنها را بگیرد و هشدار می دهد که روی حیله و تزویر است. اگر مواظب نباشید ، مرده خواهید بود. تنها راه برای به درستی تحقیر یک پری دریایی قطع کردن دم آنها است … درست در تنه.

این دقیقاً همان کاری است که این زوج انجام می دهند ، آنها یک پری دریایی را جذب می کنند (الکساندرا بوکووا) ، اما در حین مبارزه ، موجود حیله گر ماهیگیر جوان را در طناب های خود خم می کند و او را به سمت بالا سوار می کند. بزرگتر به اشتباه با شلیک گلوله شریک زندگی خود را شلیک می کند. مصمم ، او پری دریایی را تسلیم می کند و قصه او را قطع می کند. در حالی که این روند در جریان است ، مرد مرموز به نام دکتر بیر (Burt Culver) در حال مسافرت با قایق بادبانی در اقیانوس است ، در آنجا قایق ماهیگیری را مشاهده می کند و برای بررسی شنا می کند. او ناخدا را به قتل می رساند و پری دریایی را به دست می گیرد.

هفته ها بعد ، ما به تسهیلات روانپزشکی بایر برای زنان (که توسط دکتر بایر اداره می شود) بریدیم ، و حدود ده زن در اتاق نشیمن برای شب فیلم جمع شدند. هر بیمار مشکلات خاص خود را دارد ، اما بعضی از آنها اصلاً مشکلی ندارند. یک زن ، ژوئن (کارولین دونوی) ، ادعا می کند که ارواح را می بیند ، و او واقعاً همانطور که خانه دارای یک ارواح (مگان کایزر) است ، انجام می دهد.

شبح ژوئن را از حضور عجیب در حمام هشدار می دهد. این حضور در حقیقت پری دریایی است که پاهای انسان را بزرگ کرده است و فقط از طریق جیغ های مرتفع ارتباط برقرار می کند. پزشک او را در محل نگهداری می کند و فکر می کند غریبه ای بی صدا که با سایر بیماران درگیر است ، خواهد بود. پری دریایی توسط پزشک تحت نظارت مداوم است تا زمانی که او نفهمد چه چیزی است و نحوه بهره برداری از او را کشف می کند.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Mermaid Down 2019

نظرات

  1. ساحل
    ساحل

    میشه دوبله این فیلم رو بذارید لطفا فیلم خیلی جذابیه اما دوبله نداره خیلی بده واقعا

    • mohsen1385
      mohsen1385

      باسلام خدمت شما
      والا هنوز دوبله فارسیش منتشر نشده. اگه منتشر بشه میزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید!