logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Assassin 33 A.D. 2020 با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم Assassin 33 A.D. 2020 دوبله فارسی ( به زودی )

دانلود فیلم Assassin 33 A.D. 2020 با لینک مستقیم
دانلود فیلم Assassin 33 A.D. 2020 با لینک مستقیم

 

[codein_imdb]

 

ASSASSIN 33 A.D. فیلمی جالب و جذاب است که علم و ایمان را با هم مخلوط کرده است

غالباً وقتی فیلمی را می یابید که علوم و ایمان را مورد بررسی و تجلیل قرار می دهد ، چه رسد به اینکه آنها را برای یک داستان قانع کننده مخلوط کنید ، اما این دقیقاً همان کاری است که ASSASSIN 33 A.D. سپس در یک اکشن و مسافرتی زیاد وقت بکشید و خودتان یک فیلم جالب و جذاب داشته باشید.

به طور معمول ، فیلم های مبتنی بر ایمان به افراط و تفریط می روند. و در حالی که استثنائاتی وجود داشته است ، به عنوان یک قاعده ، آنها قابل پیش بینی و برای متدینین هستند. کسی دچار بحران ایمان شده و با مداخله فرشتگان ، وقایع حمایتی قابل پیش بینی ، چشمگیر و درنهایت زیبایی بصری می یابد. برخی از فیلم های مبتنی بر ایمان ، پاکت را به سمت افراط و تفریط سوق می دهند تا با آتش پنطیکاستی و سنگ بنای یک “Elmer Gantry” یا Aimee Semple McPherson به رقابت بپردازند. و هیچ مشکلی با آن وجود ندارد. اما آنچه ما ندیدیم فیلمی است که مخاطرات و سرمایه گذاری هایی را در سرزمین خود دارد که مختص فیلم هایی مانند “آغازگر” یا “ایمنی نیست که تضمین شده” یا حتی یک فیلم “ترسناک” مانند “اثر لازاروس” باشد ، با استدلال های کلامی ساخته شده در بالا از علم و پزشکی یا در این حالت ، مسافرت با زمان ، به ذکر دیگر تغییر جدول زمانی کتاب مقدس مصلوب شدن و رستاخیز نیست.

ما ابتدا با برنت و خانواده زیبای او آشنا می شویم. وی که یک نظامی سابق تزئین شده است ، مشاغل امنیتی را برای برخی از شرکت های بزرگ مخفی گرفته است. برخورد تصادفی همسر و دخترانش را به قتل می رساند و برانت را به عنوان مردی که از زندگی و خدا متنفر است ، ترک می کند.

با تغییر دنده ها ، ما با دانش آموزان مقطع نبوغ ، رام ، فلیکس ، سیمون و ایمی که در حال کار روی یک پروژه hush-hush هستند که شامل انتقال ماده برای یک شرکت غیر خاص جهانی است که توسط یک عرب خوش لباس و دنیوی به نام احمد اجرا می شود ، ملاقات می کنیم. و همانطور که معلوم شد ، برانت رئیس امنیت شرکت احمد است.

موضوعات مذهبی مشترک در بین اصولگرای ما اجرا می شود. برندت دچار بحران ایمان است. احمد ، یک مسلمان فداکار ، هنگامی که فرزند خردسالش بود به اعدام والدینش نگاه می کرد که ، همانطور که به سرعت یاد می گیریم ، دیدگاه خود را نسبت به جهان کم رنگ کرده است. رام فقط به علم ایمان دارد و خدایی وجود ندارد. امی یک مسیحی فداکار است و به حدی است که از طریق تلفن خود برنامه کتاب مقدس دارد.

و در حالی که رام ، ایمی ، سایمون و فلیکس در حال حاضر خستگی ناپذیر در پروژه انتقال ماده خود کار می کنند ، احمد آنها را حتی سخت تر فشار می آورد ، به خصوص وقتی که با نظارت می بیند که تیم نه تنها راز انتقال ماده را پیدا نمی کند ، بلکه راز را کشف می کند. سفر زماني این کشف محصول جانبی باعث تغییر افراط گرایانه درون احمد با بالا رفتن ماهیت واقعی او به سطح می شود. او عیسی مسیح و مسیحیت را مقصر مرگ پدر و مادرش می داند. معتقد است که خدا تنها خدای واقعی است؛ و با سفر به زمان ، او اکنون می تواند با کشتن مسیح قبل از مصلوب شدن و رستاخیز ، اشتباهات جهان را برگرداند و درست کند.

رام با پی بردن به این نکته که احمد با رهبر مخالف خاورمیانه در راه جنگ جهانی سوم از طریق استفاده از فناوری انتقال مواد با اسلحه و سلاح ، در رختخواب است ، می فهمد که آنها باید اینشتین را از بین ببرند. هنگامی که رام از هدف نهایی احمد برای کشتن مسیح مطلع می شود ، بسیار مهم است.

احمد با ناراحتی و نفرت خود برنت از خدا ، از او استفاده می کند تا تیم را به موقع برگرداند تا رسالت واقعی خود را انجام دهد. آنچه در زیر می آید در آن است که ASSASSIN 33 A.D به درون آبهای سینمایی ناپاک می رود.

بارها و بارها و بارها و بارها از طریق پیوستار زمان ، وارد کردن اسلحه ها به دنیای کتاب مقدس ، کشته شدن سربازان رومی با مصلحت و خونریزی قرن بیست و یکم ، نسخه های مختلفی از افراد در همان هواپیماها با هم موجود هستند (یک سفر بدون سفر) و عبور با خود و غیره ، فیلم پیچیده می شود تا حد اضافی. برای پیگیری اینکه چه کسی کجاست ، یک کارت امتیازی لازم است. اما در جایی از سردرگمی ، هر یک از نبوغ جوان ما ، هنگامی که متحمل ضررهای فردی با ماهیت و درجه متفاوت می شوند ، ایمان و اعتقاد خود را آزمایش کرده اند ، و اینگونه است که هرکدام در برابر قتل ، ضرب و شتم و هرج و مرج ، با مصیبت هایی روبرو می شوند که از طریق آن می درخشد و علاقه شخص را حفظ می کند. .

مقادیر تولیدی جامد است و هیچ مراتبی از سکانسهای کتاب مقدس با مصلوب شدن و ارائه زیبایی از باغ گتسمین و آرامگاه باغ نیست ، سینمایی کریستین رون گونزالس که از آن به زیبایی روشن شده و با صمیمیت گرم شده لنز شده است. سفر زمانی VFX به همان اندازه چشمگیر است. سریع و تمیز.

اگرچه برخی از گفتگوها خسته شده و احساس اجباری می شوند ، اما از نظر سیمون لامار عشر یک نکته برجسته است. معاصر و شوخ طبعی با اشاراتی که امروزه در دنیای باستان وجود دارد ، اشاراتی که فقط عیسی آن را درک می کند زیرا او تنها کسی است که انگلیسی بلد است (با شوخ طبعی و به خودی خود) ، یوشر یک پانچ را به عنوان سیمون بسته و یکی از معتبرترین اجراها را در فیلم خصوصاً تأثیر گذار بودن حمل صلیب به گلوتا در راه مصلوب شدن حضرت عیسی (ع) و همانطور که در چهار انجیل نوشته شده است ، وقتی که عیسی قدرت این قدرت را ندارد ، صلیب صلیب را می گیرد. مؤمنان و غیر مؤمنین به طور یکسان منتقل می شوند.

شخصیت امی به عنوان شخصی که ایمان به خدا و مسیح غیرقابل بازگشت است ، نقش مهمی را ایفا می کند. استفاده خوب از برنامه کتاب مقدس وی برای ارائه متن کتاب مقدس هنگام تأیید وقایع در تمام جهش های زمانی. Isla Levine یک اصالت را به ایمی تزریق می کند که باید برای مخاطبان محور ایمان طنین انداز باشد.

همانطور که رام گلدشتاین ، مورگان رابرتز عملکردی محکم و البته باران مهربان ارائه می دهد که با عقب نشینی او می تواند سودمند باشد. همیشه باید یک فرد عجیب و غریب وجود داشته باشد و در این حالت که به شخصیت فلیکس سقوط می کند. به عنوان فلیکس ، سزار D’La Torre به عنوان مکمل خوبی برای گلدن اشتاین ، اوشر و لووین عمل می کند.

جراردو دیولا کاملاً احمد را تجسم می کند ، او را با خشم و عصبانیت که در ابتدا کنترل می شود زنده می کند ، اما سپس به جنون می رسد که به خوبی باعث سوختن آتش نفرت احمد از نفرت برای مسیح و همه چیز مسیحی می شود. اگرچه او شباهت جسمی قابل توجهی با بردلی کوپر دارد ، جایی که این شباهت برای دونی بواز و نقش وی در نقش برندت به پایان می رسد. ناامیدکننده ، به ویژه با توجه به پیش زمینه و کار سریال وی در راه‌اندازی مجدد “دالاس” و “جوان و بی قرار” ، تحویل وی خالی است ، و زایمان غیرمترقبه است. با گفتن این حرف ، او را بدون هیچ گفت و گو در دنده جنگی قرار دهید و او کاملاً سنگین است.

نویسنده / کارگردان جیم کارول در همه زمان ها مضامین اصلی مذهبی و ارزش های اخلاقی را در بازی نگه می دارد ، که بعضی از آنها به ویژه در این روز و سن به صدا در می آیند ، اما هرگز متوسل نمی شوند که با آنها سر ما بزنند. اگرچه در بعضی مواقع احساس تصور اجباری با تصحیح بیش از حد از جریان مداوم ، برخی از تلاشهای بی عیب و نقص در طنز ، و برخی از نقص های تاریخی آشکار ، باعث می شود که به کارول برای یافتن این راه “جدید” به دین در فیلم با یک متقاطع ژانر به عنوان ابزاری برای گسترش بپردازید. مخاطب بالقوه این فیلم فراتر از انتظارات مبتنی بر ایمان است. و به جرات می گویم ، این فیلم برای یک دنباله رسیده است. با استفاده از این تیم علمی و سفرهای وقت ، کارول می تواند ما را به هر کجا برساند. امیدوارم دفعه بعد با رعایت بیشتر قوانین مسافرتی.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Assassin 33 A.D. 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!