logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Aladdin 2019 دوبله فارسی و کیفیت عالی

 

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت های 480p BluRay ,720p BluRay ,1080p BluRay

 

دوبله فارسی فیلم Aladdin علاءالدین سال 2019

دانلود فیلم Aladdin 2019 دوبله فارسی و کیفیت عالی
دانلود فیلم Aladdin 2019 دوبله فارسی و کیفیت عالی

 

نام فارسی : علاءالدین

[codein_imdb]

 

 

علاءالدین یک فیلم فانتزی موسیقی آمریکایی 2019 است که توسط والت دیزنی پیکچرز تولید شده است. به کارگردانی گای ریچی ، که فیلمنامه را با جان آگوست به طور مشترک نوشت ، این اقتباسی اکشن زنده از فیلم انیمیشن دیزنی در سال 1992 با همین نام است که خودش براساس داستان ناشناس از هزار و یک شب ساخته شده است. ستارگان فیلم ویل اسمیت ، منا مسعود ، نائومی اسکات ، مروان کنزاری ، نوید نگبهان ، نسیم پدراد ، بیلی مگنوسن و نومن آکار و همچنین صدای آلن تودیک و فرانک ولکر هستند. این نقشه به دنبال علاءالدین ، ​​یک درخت خاویاری خیابانی است ، هنگامی که عاشق شاهزاده خانم یاس می شود ، با جی آرزو می کند و با جعفر شرور جنگ می کند.

در اکتبر سال 2016 ، دیزنی اعلام کرد که ریچی اقدام به پخش زنده علاءالدین خواهد کرد. اسمیت اولین عضو بازیگران بود که به آن پیوست و در ژوئیه سال 2017 برای به تصویر کشیدن جی امضا شد و مسعود و اسکات نیز برای دو نقش اصلی در اواخر همین ماه تایید شدند. عکاسی اصلی از ماه سپتامبر در استودیوی Longcross در سوری ، انگلیس آغاز شد ، همچنین در صحرای وادی رام در اردن فیلمبرداری شد و تا ژانویه سال 2018 ادامه داشت. فیلمبرداری و انتخاب های اضافی در اوت سال 2018 رخ داد.

علاءالدین در 24 مه 2019 به طور تئاتر در ایالات متحده اکران شد. این مبلغ یک میلیارد دلار در سراسر جهان بدست آورد و به نهمین فیلم پرفروش سال 2019 تبدیل شد و 34مین فیلم پرفروش ترین فیلم همه زمانه در زمان اجرای تئاترش بود. این فیلم از منتقدان نقدهای متفاوتی دریافت کرد. در حالی که امتیاز موسیقی ، لباس و اجراهای اسمیت ، مسعود و اسکات مورد تحسین قرار می گرفت ، انتقادات به جهت ریچی ، جلوه های CGI ، انحراف از فیلم اصلی و اجرای کنزاری در نقش جعفر انجام می شد. دنباله در حال توسعه است.

علاءالدین ، ​​خاویاری خیابانی مهربان ، که در شهر عربستان آگاباه به همراه میمون حیوان خانگی خود ابو زندگی می کند ، شاهزاده خانم یاس را نجات می دهد و دوست می شود ، که شاهزاده خانم یاس ، که برای کاوش از کاخ بیرون رفته است ، از زندگی پناه گرفته اش خسته شده است. در همین حال ، ویزار بزرگ ، جعفر ، نقشه هایی را برای براندازی پدر یاس به عنوان سلطان با پشتیبانی ایگو ، طوطی حیوان خانگی ساردونیک خود انجام می دهد. او به دنبال یک چراغ جادویی است که در غار عجایب پنهان شده است و به او سه آرزو می بخشد. او نتوانسته است خود لامپ را بازیابی کند زیرا فقط “الماس در خشن” مجاز به ورود به غار است.

جعفر کشف می کند که علاءالدین الماس است و وقتی علاءالدین برای گفتگو با یاس دوباره به کاخ سلطنتی می رود (در حالی که ملاقات همسر یاسمین دالیا ، و حیوان خانگی ببر راجا) نیز است ، او را دستگیر و ترغیب می کند تا با خرید جعبه کمک کند. : از آنجا که فقط علاءالدین می تواند وارد غار زنده شود ، او لامپ را برای جعفر بازیابی می کند و جعفر باعث می شود علاءالدین به اندازه کافی ثروتمند شود تا یاس را تحت تأثیر قرار دهد. جعفر به علاءالدین هشدار می دهد که چیزی جز لامپ نگیرد. در داخل غار ، علاءالدین یک فرش جادویی پیدا می کند و لامپ را به دست می آورد ، اما ابو به طور تصادفی باعث می شود که غار پس از اینکه یک یاقوت سقوط را گرفت ، فروپاشی کند. علاءالدین لامپ را به جعفر می دهد ، اما او علاءالدین را دو برابر می کند و او و ابو را به غار می کوبد ، گرچه اب لامپ را به سر می برد. فرش جادویی علاءالدین را گرفتار می کند و او را از سقوط تا مرگ خود نجات می دهد.

علاءالدین در دام این غار به دام افتاده ، لامپ را می مالد و ناخواسته جنی قادر مطلق را که درون آن زندگی می کند ، احضار می کند. جن توضیح می دهد که او به استثناء قتل ، عاشقانه ، رستاخیز مردگان و آرزوهای بیشتر ، توانایی اعطای سه آرزو به علاءالدین را دارد. علاءالدین جن را مجبور می کند بدون استفاده از آرزوی فنی ، آنها را از غار آزاد کند: علاءالدین لامپ را مطابق اظهار آرزو نکرد. پس از خارج شدن از غار ، علاءالدین از اولین آرزوی رسمی خود برای تبدیل شدن به یک شاهزاده برای تحت تأثیر قرار دادن یاس استفاده می کند ، و قول می دهد از آرزوی سوم خود برای آزادسازی جن از بندگی و تبدیل او به انسان استفاده کند. ابو به طور موقت در یک فرآیند تبدیل می شود.

علاءالدین به عنوان شاهزاده علی آبابوا وارد آگابا می شود و در یک منظره عجیب و غریب به آنجا می رسد. با این حال ، یاس با اولین نمایش خود ، از جمله مجموعه ای از هدایا و جواهرات ، تحت تأثیر قرار نمی گیرد. دو دختر پیوند بعدی وقتی او را سوار بر فرش جادویی می کنند تا به او نشان دهند دنیایی را که می خواهد ببیند در حالی که جن با دالیا می رود. یاس متوجه می شود که علاءالدین چه کسی است و او را برای کشف هویت واقعی خود ترفند می کند. با این حال ، او او را متقاعد می کند که او در واقع یک شاهزاده است و فقط مانند دهقانی لباس پوشیده است تا پیش از این با شهروندان اگرابه دیدار کند.

جعفر هویت علاءالدین را کشف می کند و برای آزمایش نظریه خود ، علاءالدین را به دریا می اندازد و می گوید اگر زنده باشد ، به این دلیل است که چراغ را پیدا کرد و جن او را نجات داد. اگر بمیرد ، واقعاً شاهزاده است و لامپ ندارد. ابو ، اکنون دوباره میمون است و فرش با چراغ می رسد و علاءالدین درست قبل از از دست دادن آگاهی آن را مالش می دهد. جن او را نجات می دهد اما به قیمت آرزوی دوم خود را می گیرد. در کاخ ، جعفر تلاش می کند که دیگران را با علاءالدین و جن با دروغ روبرو کند ، اما وقتی علاءالدین برمی گردد ، جعفر در معرض وی و یاس قرار می گیرد که او نیز به جعفر مشکوک بود. او در سیاه چال دستگیر و زندانی می شود. سلطان موقعیت علاءالدین را به عنوان وارث عرش ارائه می دهد. علاءالدین می ترسد كه یاس را از بین ببرد اگر حقیقت آشكار شود ، برای آن زمان جنی را رزرو می كند و از آزاد كردن او امتناع می ورزد. جن به علاءالدین می گوید قلبش را می شکند.

یاگو یکی از کلیدهای نگهبان را ربود و جعفر را آزاد کرد. جعفر به طرز مخفیانه لامپ را از علاءالدین سرقت می کند و استاد جدید جن می شود ، به وحشتش. او از اولین آرزوی خود برای سلطان شدن استفاده می کند. وقتی نگهبان از تأیید این تغییر امتناع ورزد ، بنا به درخواست یاس ، وی آرزوی دوم می کند که به قدرتمندترین جادوگری در جهان تبدیل شود و نگهبانان و رجا را زندانی کنند. وی سپس هویت علاءالدین را در معرض یاس قرار می دهد و او و ابو را به یك زباله یخ زده در آن طرف زمین تبعید می كند. او تهدید می کند که سلطان و دالیا را خواهد کشت مگر اینکه یاس موافقت کند با او ازدواج کند. در مراسم عروسی ، علاءالدین و ابو ، که با فرش جادویی نجات یافته اند ، بازگشتند و یاس لامپ را به سرقت می برد. جعفر خشمگین ، ایاگو را به یک مرکز تبدیل می کند تا تعقیب کند. جعفر ، با عصبانیت از تلاش سلطان برای متوقف کردن او ، بر آنها غلبه کرد و به شدت به فرش جادویی در روند آسیب رساند. یاگو لامپ را به عقب می دزد.

علاءالدین با طعنه زدن جعفر به دلیل دوم بودن و ناتوانی از جن ، اصطلاحاً غافل می شود و بدین ترتیب او را به استفاده از آخرین آرزوی خود برای تبدیل شدن به قدرتمندترین موجود در جهان ، فریب می دهد. به دلیل مبهم بودن آرزو ، جن می تواند از آن استفاده کند تا جعفر را به جن تبدیل کند؛ زنجیر بدون استاد به زنجیر بسته شده است ، جعفر در داخل دام می افتد و ایگاگو را با خودش می کشد. جن آنها را تبعید می کند و چراغ جعفر را به غار عجایب پرتاب می کند و فرش جادویی را تعمیر می کند. علاءالدین با استفاده از آخرین آرزوی خود برای آزادسازی جن و به او اجازه می دهد تا به عنوان یک انسان زندگی کند وعده خود را حفظ می کند. سلطان اعلام می کند که یاس فرمانروای بعدی خواهد بود

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Aladdin 2019 با لینک مستقیم

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!