logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Abstruse 2019 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم Abstruse 2019

دانلود فیلم Abstruse 2019 با کیفیت عالی

دانلود فیلم Abstruse 2019  با لینک مستقیم

دانلود فیلم Abstruse 2019 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم خارجی با لینک مستقیم

[codein_imdb]

جاستین (کریس ریلی) و بهترین دوست وی دانیل (دنیس مارین) امیدوارند که دوتایی از بارمایدها ، مندی (جسیکا جانسون) و آماندا (کیتی وولن) را مجبور به ساختن اولد پورنو کنند که این امر به طور طبیعی باعث می شود جاستین ماندی را به مرگ بکشاند.

آماندا کسی که هیجان زده نیست ، باعث فرار او می شود و به پلیس اطلاع می دهد … اما آنها از آنجا که پدر جاستین سناتور خونسرد (دنیس هاسکینز) است ، اقدام به جک زدن می کنند. خوشبختانه برای قهرمان ما ، پدرش مکس (تام سیسمور) یک عضو سابق است و وی قصد دارد تا نمره را تصحیح کند. متاسفانه برای قهرمان ما ، جاستین کاملاً مجنون است و همه چیز را در مورد قتل شروع می کند. آیا او با پنهان کردن خود در یک قطعه قادر به زنده ماندن از ماشین های خود خواهد بود؟

ممکن است انتزاع مانند یک هیجان انگیز اکشن در سطح به نظر برسد ، اما این یکی بیشتر از آنچه تصور می کنید ، پیشنهاد بیشتری برای ارائه دارد. اول از همه ، به نظر می رسد که تلنگر در واقعیت عطر و طعم نویر خود وجود دارد که تقریباً همه فاسد یا خشن هستند … یا ترکیبی از این دو. مطمئناً جایی نیست که بخواهید خودتان را پیدا کنید.

ما در حال صحبت از بنگاه های آن دنیای شرور هستیم ، ما یک بازیگر کامپوزیت جامد داریم که Sizemore در آن نقش بسته است و در نوع نقش الاغی قرار دارد که در آن برتری دارد و ریلی در نقش بچه پولدار روانی خود به طور کامل روانی می رود. برای عادلانه بودن ، کل بازیگران عالی است ، و حسن نیت ارائه دهنده نویسنده / کارگردان هارلی ولن می تواند تمرکز و حرکت را حفظ کند بدون اینکه به هیچکدام از بازیگران اصلی درگیر شود.

و این چه روایت دیوانه وار است ، پر از پیچ و تاب و چرخش ، بیعت و عدم اطمینان و تعلیق و تنش فراوان. مطمئناً این یک داستان پیچیده است ، اما هرگز درگیر مشکلی نیستید زیرا دقیقاً دقیقاً چه اتفاقی می افتد.

خط پایین ، اگر به دنبال تریلر الاغی پیچ خورده هستید که دارای طعم و مزه همه اش است و دارای اجراهای عالی است ، Abstruse را از دست بدهید!

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Abstruse 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!