logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (1 رای)

توضیحات

دانلود فیلم 40The Temptation of Christ 2020 با دوبله فارسی 

 

دانلود فیلم 40The Temptation of Christ 2020 با لینک مستقیم و کیفیت بالا

 

دانلود فیلم 40The Temptation of Christ 2020
دانلود فیلم 40The Temptation of Christ 2020

 

 

 

وسوسه مسیح روایتی كتاب مقدس است كه به طور مفصل در انجیلهای متی ، مارك و لوك آورده شده است. عیسی پس از تعمید توسط جان باپتیست ، مدت 40 روز و شب در صحرای یهوداول توسط شیطان وسوسه شد. در این مدت ، شیطان نزد عیسی آمد و سعی كرد او را وسوسه كند. عیسی پس از هرگونه وسوسه خودداری کرد ، سپس شیطان رفت و عیسی برای آغاز خدمت خود به جلیل بازگشت. در تمام این مدت جنگ معنوی ، عیسی روزه می گرفت.

نویسنده نامه به عبرانیان همچنین به عیسی مسیحیت می گوید که “به هر شکلی که هستیم ، وسوسه شده ایم ، مگر اینکه بدون گناه باشد”.

شرح مارك فقط مختصراً واقعه آن را نشان نمی دهد. متیو و لوک با بازگو کردن جزئیات مکالمات بین عیسی و شیطان ، وسوسه ها را توصیف می کنند. از آنجا که عناصری که در متی و لوقا وجود دارد اما در مارک نیستند بیشتر جفت نقل قول ها هستند نه به روایت مفصل ، بسیاری از محققان معتقدند که این جزئیات اضافی در سند Q نظری سرچشمه گرفته است. وسوسه مسیح در انجیل یوحنا به صراحت ذکر نشده است ، اما در این انجیل مسیح به شیطان “شاهزاده این جهان” اشاره می کند ، و هیچ قدرتی بر او ندارد.

بحث در مورد ژانر ادبیات شامل این است که آیا آنچه نشان داده می شود یک تاریخ ، یک مثل ، یک اسطوره یا ترکیبی از ژانرهای مختلف است. این مربوط به واقعیت برخورد است. گاهی اوقات این روایت وسوسه به عنوان یک نمونه گرفته می شود ، خواندن این که عیسی در خدمت خود این روایت را برای مخاطبان مرتبط با تجربه درونی خود به شکل یک مثل گفت. یا اینکه در مورد آنچه که مسیح عیسی قصد داشته باشد ، این کتاب زندانی است. نویسندگان از جمله ویلیام بارکلی به این واقعیت اشاره کرده اند که “هیچ کوهی به اندازه کافی بلند در تمام دنیا وجود ندارد که بتواند تمام جهان را ببیند” به عنوان نشانه ای از غیر لفظی بودن این واقعه است و این روایت آنچه را که در درون عیسی اتفاق می افتد به تصویر می کشد. ذهن متکلمان دومینیکن توماس آکویناس توضیح داد: “با توجه به سخنان ،” او تمام پادشاهی های جهان و جلال آنها را به او نشان داد ، “ما این را نمی فهمیم که او پادشاهی های بسیار را با شهرها و ساکنان ، شهرها و سرزمینهای خود دید. طلا و نقره: اما آن شیطان به محله هایی که در آن پادشاهی یا شهری در آن قرار دارد اشاره کرد و جلوی کلمات جلال و املاک خود را به او داد. “

بحث در مورد ادب وسوسه ها حداقل به بحث قرن 18th جورج بنسون و هیو فارمر برمی گردد.

درک کاتولیک این است که وسوسه مسیح یک واقعه تحت اللفظی و جسمی بود. “علیرغم دشواری های مطرح شده ، … بر خلاف شخصیت تاریخی سه وسوسه عیسی ، که توسط سنت متیو و سنت لوک ضبط شده است ، کاملاً آشکار است که این نویسندگان مقدس قصد داشتند تا یک شیوه واقعی و مشهود از شیطان را توصیف کنند ، تا به شرح حال آن بپردازند. تغییر مکان واقعی ، و غیره ، و این دیدگاه سنتی ، که ماهیت عینی وسوسه های مسیح را حفظ می کند ، تنها کسی است که تمام الزامات روایت انجیل را برآورده می کند.

وسوسه تهیه نان از سنگ در همان مکان بیابانی که عیسی در آن روزه گرفته بود رخ می دهد. الكساندر جونز گزارش می دهد كه بیابانهایی كه در اینجا به آن اشاره شده است از قرن پنجم تصور می شد كه منطقه صخره ای و غیر مسكونی بین بیت المقدس و جریکو باشد ، با یك نقطه در کوه قرنطنیه به طور سنتی محل دقیق آن در نظر گرفته می شود. بیابان به بیرون از مرزهای جامعه و همچنین خانه شیاطین مانند آزازل دیده می شد (لاویان 16:10). رابرت اچ. گاندری اظهار داشت كه این بیابان احتمالاً نشانه ای از بیابان است كه اسرائیلی ها در طی خروج و به ویژه به موسی سرگردان می شدند. مبارزه عیسی علیه گرسنگی در برابر شیطان به نقش نماینده او بنی اسرائیلی اشاره دارد ، اما او خدا را در خواست گرسنگی شکست نمی دهد. این وسوسه شاید آخرین عیسی باشد که هدفش گرسنگی او بوده است.

در پاسخ به پیشنهاد شیطان ، عیسی پاسخ می دهد: “نوشته شده است:” كسی تنها با نان زندگی نمی كند ، بلكه با هر كلامی كه از دهان خدا سرچشمه می گیرد “است. (مرجع تثنیه 8: 3) فقط در مات این کل جمله نوشته شده است

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم 40The Temptation of Christ 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!