logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

 

دانلود فیلم Chhichhore 2019 دوبله فارسی

 

دانلود فیلم گستاخ Chhichhore 2019 با کیفیت بالا

دانلود فیلم گستاخ Chhichhore 2019 دوبله فارسی
دانلود فیلم گستاخ Chhichhore 2019 دوبله فارسی

نام فارسی : گستاخ

[codein_imdb]

 

Chhichhore یک فیلم کمدیدرام با زبان هندی 2019 به کارگردانی نیتش تیواری است و به تهیه کنندگی ساجید نادیادولا تحت استودیوی فاکس استار و سرگرمی نوه نادیادولا ساخته شده است. این فیلم در نقش های اصلی نقش سوشان سینگ رجپوت و شرادا کاپور را بازی می کند. عکاسی اصلی در سپتامبر 2018 آغاز شد.

این فیلم در 6 سپتامبر سال 2019 اکران شد ، با دریافت پاسخ مثبت و همچنین تحسین انتقادی به خاطر تصویربرداری از زندگی خوابگاه ها در کالج های هند. از نظر تجاری موفقیت آمیز شد و به عنوان بلاکچین اعلام شد. این فیلم 215 پوند کرور (30 میلیون دلار) در سراسر جهان بدست آورد تا به عنوان یکی از پردرآمدترین فیلم های هندی ظاهر شود و پنج نامزد دریافت جایزه در 65مین دوره جوایز فیلمبرداری – بهترین کارگردانی ، بهترین فیلم ، بهترین ویرایش ، بهترین داستان داستانی و بهترین گفت و گوها را دریافت کرد.

در حال حاضر ، آنیرودده “آنی” پاتاک مردی میانسال است که با فرزند نوجوان خود رقه ، مهندس مشتاق زندگی می کند و به امید ثبت نام در یک مؤسسه فناوری هند (IIT) منتظر نتایج امتحان ورودی خود است. در آستانه نتایج ، Aniruddh به Rakhav یک بطری شامپاین هدیه می کند ، وعده می دهد که موفقیت او را در کنار هم جشن می گیرند ، غافل از اینکه راغاو تحت فشار شدید است. بطری شامپاین فقط نگرانی های راگاو را تأمین می کند که او ممکن است آن را درست نکند.

روز بعد ، ضمن بررسی نتایج در آپارتمان خود ، راگاو فهمید که او واقعاً امتحانات خود را شکست داده است و از ترس اینکه “بازنده” نامیده شود ، از بالکن پرش می کند. آنیرود با عجله به بیمارستان می رود و در آنجا سعی می کند همسر سابق خود مایا ، مادر راغاو را آرام کند. پزشک به مایا و آنیرودد اطلاع می دهد که وضعیت راغاو رو به وخامت است زیرا راگاو اراده زندگی ندارد. ناامید ، انیرودد در تلاش برای بازپس گیری امید در رقه ، شروع به بازگو کردن داستان های زمان خود در دانشگاه می کند. راگاو شک دارد که آیا داستانها صحت دارند یا خیر. آنیرود در تلاش برای متقاعد کردن رقه ، همه دوستان خود را از دانشکده دعوت می کند تا با راغاوو ملاقات کنند و آنها با هم داستان خود را آغاز می کنند.

 

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم گستاخ Chhichhore 2019 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!