logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Lodge 2019 با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم کلبه با دوبله فارسی ( به زودی )

دانلود فیلم کلبه The Lodge 2019
دانلود فیلم کلبه The Lodge 2019

نام فارسی : کلبه

 

 

 

The Lodge یک فیلم ترسناک روانشناختی 2019 به کارگردانی ورونیکا فرانتز و Severin Fiala است که فیلمنامه را با سرخیو کاسکی به طور مشترک نوشت. این بازیگران ریلی کئو ، جایدن مارتل ، لیا مک هاو ، آلیشیا سیلورستون و ریچارد آرمیتاژ هستند.

این پروژه در اکتبر سال 2017 اعلام شد که رایلی کئو به جمع بازیگران این فیلم پیوست و Franz و Fiala به کارگردانی فیلمنامه‌ای که آنها در کنار سرخیو کاسی نوشتند. بیشتر بازیگران در آن به فوریه 2018 پیوستند و عکاسی اصلی در مارس 2018 آغاز شد و در همان ماه پیچید.

فیلم کلبه

The Lodge برتر جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس در 25 ژانویه 2019 داشت و در 7 فوریه 2020 توسط Neon منتشر شد. این فیلم به طور کلی نقدهای مثبتی را از منتقدین دریافت کرد ، با ستایش بسیاری از اجراها ، کارگردانی و فیلمنامه و همچنین عناصر ترسناک.

ریچارد هال ، نویسنده تحقیق ، به همسرش ، لورا فداکار كاتولیك اطلاع می دهد كه می خواهد طلاق را پس از جدایی گسترده آنها بدست آورد تا بتواند با گریس ازدواج كند ، زن جوانی كه تنها بازمانده فرقه بنیادگرای مسیحی بنی پدرش بود كه مرتكب خودكشی گسترده شد. ؛ ریچارد و گریس در حالی که مشغول نوشتن کتاب در مورد فرقه بودند ملاقات کردند. لورا متعاقباً خودكشی كرد ، كه فرزندان این زوج ، آیدان نوجوان و میا جوان را ویران كرد.

فیلم کلبه

شش ماه بعد ، ریچارد در روز شکرگذاری به فرزندانش اعلام می کند که آنها کریسمس را به همراه گریس در خانه مسافت خانواده ماساچوست می گذرانند تا با یکدیگر آشنا شوند. در آن شب ، آیدان و میا به رایانه پدر خود دسترسی پیدا کرده و از گذشته گریس پرده برداشتند ، از جمله فیلم های مزاحم ویدئوی این فرقه ، نشان می دهد که هر یک از پیروان متوفی که با نوار نوار مجرای نوار مجرای در دهان خود در ابریشم بنفش کشیده شده اند ، بر روی دهان خود می خواندند.

فیلم کلبه

چند روز قبل از کریسمس ، این چهار نفر به خانه می روند ، جایی که بچه ها با گریس خصمانه رفتار می کنند و از تلاش برای پیوند با او امتناع می ورزند. وقتی ریچارد برای انجام وظیفه شغلی به شهر برگردد ، بچه ها به گریس رفتار مبهمانه ای می کنند و اغلب او را کاملاً نادیده می گیرند. استرس گریس به وفور نمادهای کاتولیک در کابین پیچیده شده است و همین امر باعث می شود که وی کابوس هایی درباره پدرش داشته باشد. تنش ها پس از گرفتن گریس آیدان به تماشای دوش او افزایش می یابد. پس از توبیخ شدن ، به نظر می رسد آیدان نرم می شود و یک شب در حالی که او و میا فیلم می بینند ، یک فنجان کاکائو برای او آماده می کند.

فیلم کلبه

در صبح ، گریس بیدار می شود که وسایل وی – از جمله لباس او ، داروهای روانپزشکی و سگ – را از دست نمی دهد. غذا از کابین نیز ناپدید شده است ، و همچنین تزیینات کریسمس که او روز قبل برپا کرده بود. ژنراتور بیرون رفته است و تلفنهای همراهشان را مرده است. گریس مشکوک است که بچه ها به او لعن کرده اند ، اما می یابد که وسایل آنها نیز مفقود شده است. او متوجه می شود که ساعتهای خانه تا 9 ژانویه پیش رفته اند. Aidan اشک آور ، به گریس می گوید که او در خواب یک بخاری گازی را در اتاق نشیمن با نقص کار کرده بود و همه آنها خفه شده بودند ، و ترس خود را ابراز می کند که در واقع آنها ممکن است مرده باشند.

در طی چند روز بعد ، گریس – که در معرض اضطراب ، ترک دارو ، گرسنگی و سرماخوردگی است – راه رفتن را در خواب آغاز می کند و با دیدن و رویاهای مزاحم ، از جمله صدای مکرر پدرش خطبه می شود. او تلاش می کند تا به نزدیکترین شهر قدم بزند و یک کابین متقاطع را کشف کند که می بیند پدرش از داخل به او دلگیر است. سرانجام او در دایره ای مسافرت می کند که او را به خانه می برد. او که در برف دفن شده است ، عکسی از آیدان و میا را در یک قاب یادبود کشف می کند ، و در داخل آن ، بچه ها را می خواند که در روزهای بیست و یکم در یک روزنامه در حال نماز خواندن هستند و جزئیات مرگ و میر هر سه ناشی از مسمومیت با مونوکسید کربن را در 22 دسامبر نشان می دهد. آیدان با اصرار اصرار دارد كه آنها در حال نظافت هستند و به نظر می رسد كه خود را در اتاق زیر شیروانی – كه او زنده مانده است – به اثبات می رساند كه آنها مرده اند.

گریس دچار یک شکستگی عصبی می شود ، که هنگامی که می یابد سگ خود را در بیرون منجمد کرد ، شدت می یابد. او سپس وارد ایوان کاتاتونیک می شود. نگران اینکه ممکن است در معرض قرار گرفتن درگذشت ، بچه ها سرانجام به گریس اعتراف می کنند که تمام وقت او را گاز می گرفتند ، او را به مواد مخدر مسکوت می کرد ، دارایی های خود را در یک فضای خزانه مخفی می کرد و ضبط های خطبه های پدرش را شب ها از طریق بلندگو بی سیم پخش می کرد. میا روزانه با ریچارد تماس می گرفت ، بنابراین او گمان نخواهد کرد که اشتباهی رخ داده است. سرانجام با تلفن های خود درگذشت ، کودکان ناموفق سعی در ایجاد ژنراتور و به همراه آوردن داروی وی از گریس کردند ، اما او را کاملاً متقاعد کرد که در حال پاک سازی هستند و باید صبر کنند تا از صعود به بهشت ​​برخیزند. در آن شب بچه ها گریس را می بینند که خودش را بر روی سوزش قلب می سوزاند. آنها خود را در اتاق زیر شیروانی سد می کنند ، اما صبح با گریس روبرو می شوند که اصرار دارد که آنها باید “چیزی را برای خداوند قربانی کنند.” کمی بعد از بازگشت ریچارد برای کشف یک گریس غیرقابل تحمل که تپانچه خود را ربوده است. وی در تلاش برای اثبات اعتقاد خود مبنی بر اینکه در حال پاکسازی هستند ، اسلحه را به سمت او شلیک می کند و او را به قتل می رساند. آیدان و میا تلاش می کنند در ماشین فرار کنند ، اما در برف گیر می کنند.

گریس فرزندان را مجبور می کند تا به خانه خود بروند ، و او را با اجساد پدرشان در جدول شام قرار می دهند و “نزدیکتر ، خدای من ، به تو” می خواند. او سپس قطعات نوار مجرایی را كه قبل از در نظر گرفتن اسلحه ، به هر دهانشان می خواند ، می خواند.

The Lodge 2019

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کلبه The Lodge 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!