logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Unpaused 2020 با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم هندی بدون مکس سال 2020 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم هندی Unpaused 2020
دانلود فیلم هندی Unpaused 2020

Unpaused یک فیلم هندی زبان هندی زبان است که شامل پنج قسمت کوتاه به کارگردانی Raj & DK ، Nitya Mehra ، Nikkhil Advani ، Tannishtha Chatterjee و Avinash Arun است. با بازیگران گروه ، داستان ها حول زندگی افراد تحت تأثیر همه گیری COVID-19 می چرخید. اولین بار در 18 دسامبر سال 2020 در Amazon Prime Video به نمایش درآمد و با انتقادهای بیشتر مثبت منتقدان روبرو شد.

دباسری پورکایاستا از فیلم The Hindu خاطرنشان کرد که این فیلم “یک گروه هیجان انگیز از داستانهای زندگی دارد که در مضامین مشترک تنهایی ، عشق و امید ساکن هستند.” سایبال چاترجی از NDTV نوشت: “به عنوان یک نشخوار فکری در مورد تنهایی ، پریشانی و امید مفرط ، گلچینی که با انبوهی از اجراهای فوق العاده روبرو شده است ، یک تفسیر مناسب در مورد همه گیری و تجزیه آن است.”

Nandini Ramnath از Scroll.in بازی های این فیلم را ستود اما نسبت به درمان انتقاد کرد. شوبره گوپتا در حال نوشتن برای روزنامه هند اکسپرس ، اظهار داشت که این فیلم مضامین مختلفی مانند تنهایی و انزوا را با “اخباری که در این سال وحشتناک مملو از ویروس خبرساز شده است ، با نتایج متوسط” مخلوط می کند. آنا ام. ام. وتیكاد نوشت: “توقف موقت مهم است زیرا به شرح وقایع این قسمت از تاریخ می پردازد. این به شما كمك می كند كه این امر نیز یك امر لذتبخش و بصیرت آمیز باشد.”

آنوپاما چوپرا ، مدیرمسئول همدم فیلم ، نوشت: “نتیجه یک مجموعه کوتاه ناهموار است. گلچین ها معمولاً یک کیسه مخلوط هستند اما در اینجا فقط یک مورد برجسته وجود دارد – Vishaanu توسط Avinash. Avinash ، یک جایزه ملی مدیر برنده ای که آخرین اعتبار او Paatal Lok فوق العاده است ، تصمیم می گیرد تا یکی از فاجعه بارترین نتایج قفل شدن را حل کند – وضعیت مهاجران که با یک اعلامیه بیکار و بی خانمان شدند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم هندی Unpaused 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!