logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
81

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Convert 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی نوکیش با کیفیت عالی

دانلود فیلم نوکیش دوبله فارسی The Convert 2024
دانلود فیلم نوکیش دوبله فارسی The Convert 2024

 

The Convert فیلمی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی لی تاماهوری و با بازی گای پیرس و ته کوه توهاکا است. فیلمنامه توسط شین دانیلسن و تاماهوری برگرفته از داستانی از مایکل بنت است و توسط Jump Film & Television و Brouhaha Entertainment تهیه شده است.

The Convert در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در ۷ سپتامبر ۲۰۲۳ به نمایش درآمد. این فیلم در ۱۴ مارس ۲۰۲۴ در سینماهای نیوزلند اکران شد.

توماس مونرو واعظی غیر روحانی در یک شهرک بریتانیایی در نیوزیلند به نام اپورث در یک جنگ خونین بین قبایل مائوری در دهه 1830 گرفتار می شود.

محصول مشترک Jump Film & Television نیوزلند و Brouhaha Entertainment از استرالیا، تهیه کنندگان این پروژه رابین اسکولز، ته کوه توهاکا، اندرو میسون و تروی لوم هستند. این پروژه برادفورد هاامی را به عنوان تهیه کننده اجرایی و نگامارو رارینو به عنوان مشاور فرهنگی مائوری در هیئت مدیره دارد. کارگردانی این فیلم بر عهده لی تاماهوری بوده است.

مستر اسمیت اینترتینمنت این فیلم را برای فروش جهانی در جشنواره فیلم کن 2022 برد.

از بازیگران اصلی این فیلم می‌توان به تمورا موریسون، گای پیرس در نقش مونرو و تیائوره ​​نگاتای-ملبورن در نقش رنگیمای اشاره کرد.

بودجه The Convert از کمیسیون فیلم نیوزیلند و صندوق تولید ممتاز نیوزیلند تامین شد و عکاسی اصلی در جزیره شمالی در سپتامبر 2022 شروع شد. مکان‌های فیلمبرداری شامل سواحل اوکلند غربی، استودیو غرب و مکان‌های دیگر در اطراف مناطق اوکلند و نورثلند بود. با اتمام عکاسی اصلی تا نوامبر 2022.

در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، 82 درصد از بررسی‌های 17 منتقد، با میانگین امتیاز 6.5/10 مثبت هستند.

Graeme Tuckett از The Post به The Convert نقدی متفاوت داد و به فیلم سه و نیم ستاره از پنج ستاره اهدا کرد. در حالی که تاکت از فیلمنامه، فیلمبرداری و بازی بازیگران فیلم تمجید می کرد، بخش میانی داستان را «درهم و غیر ضروری» توصیف کرد.

تامی دی سیلوا از Spinoff نقدی دلسوزانه ارائه کرد و فیلم را به خاطر بازی، صحنه‌های جنگی خوب طراحی شده، ادغام زبان مائوری و تصویری معتبر از جامعه نیوزلند دهه 1830 تحسین کرد. او از برخی نادرستی‌های تاریخی جزئی در مورد تصویرهای Wharenui (خانه‌های اجتماعات مائوری) و تصویرهای کلیشه‌ای آن از شخصیت‌های مائوری به‌عنوان آدم‌خوارهای خشن، انتقام‌جو و شخصیت‌های پاکه‌ها به‌عنوان «طمع‌خواه، وسواس پول و قدرت طلب» انتقاد کرد.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم نوکیش دوبله فارسی The Convert 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!