logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم The Invisible Witness 2018 دوبله فارسی با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم شاهد نامرئی 2018 با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم شاهد نامرئی دوبله فارسی The Invisible Witness 2018
دانلود فیلم شاهد نامرئی دوبله فارسی 2018

نام فارسی : شاهد نامرئی

[codein_imdb]

 

 به عنوان یک رمز و راز در اتاق قفل شده – آگاتا کریستی ، من نمی توانم مقاومت در برابر تماشای شاهد نامرئی ، قتل رمز و راز که من هستم. این فیلم ناامید نشد ، اما ثابت کرد که هیچکاک بیشتر از آگاتا است ، با یک فضای جذاب فیلم که در آن هیچ چیز به نظر نمی رسد.

بازیگر اصلی ریکاردو اسکاماریو به طرز ماهرانه ایفای نقش آدریانو دوریا ، یک کارآفرین دلسوز را دارد که برای ایالت های عالی بازی می کند. آدریانو با رانندگی از خانه به همراه معشوقه خود لورا (میریام لئون) ، همچنین یک زن پرمحتوا در دنیای مد ایتالیایی ، در حال گذر از خانه برای جلوگیری از گوزن در عبور از جاده است و باعث تصادف می شود.

پیامدهای ناشی از این رویداد تنها به صورت مارپیچ رو به پایین است به گونه ای که یادآور فیلم Tom Paxton در یک برنامه ساده در سال 1998 است. وقتی پلیس بعداً وارد یک اتاق هتل شد تا آدریانو را با سر خونی پیدا کند و به بدن معشوقه خود لورا تکیه دهد ، روی درب و پنجره های قفل شده زنجیر کند ، آنها نمی توانند راه حلی دیگری پیدا کنند که آدریانو او را به قتل برساند.

هنگامی که آدریانو برای ملاقات با ویرجینیا فرارا ، وکیل دفاع عالی ، با بازی درخشان ماریا پیاتو ، او ناامیدانه تلاش می کند تا وی را از بی گناهی خود متقاعد کند و راهکاری را برای جلوگیری از حبس ابد خود پیدا کند. در این مرحله ما به عنوان سوراخ پیچ خرگوش پایین می رویم و می چرخیم و به انتهای ستون فقرات منتهی می شویم.

بازیگری در این فیلم سمت راست است. علاوه بر Scamarcio و Paiato فوق ، من مخصوصاً فکر می کردم Fabrizio Bentivoglio که پدر قربانی را بازی می کرد ، استثنایی بود. کارگردان استیفانو موردینی کار فوق العاده ای برای پیاده سازی این اقدام انجام داد و در پایان به یک هلال احمر تبدیل شد. این یکی از فیلم های مورد علاقه من امسال در جشنواره بین المللی فیلم سیاتل 2019 (SIFF) بود. همچنین یک فیلم عالی برای دانشجویان ایتالیایی است که می توانند مهارت های زبانی خود را تمرین کنند زیرا صحبت کردن کاملاً واضح و مشخص است.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم شاهد نامرئی دوبله فارسی The Invisible Witness 2018

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!