logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Hell Dogs 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سگ های جهنمی با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم سگ های جهنمی دوبله فارسی Hell Dogs 2022
دانلود فیلم سگ های جهنمی دوبله فارسی Hell Dogs 2022

 

 

این نسخه لایو اکشن که از سری رمان‌های مانگا در حال انجام منتشر شده در سال 2020 نوشته آکیو فوکاماچی و تصویرگری ایزوکا کیتا اقتباس شده است، جونیچی اوکادا، عضو سابق گروه پسر ژاپنی V6 را بازی می‌کند. هارادا که به خاطر نقش مکمل اومورا در “آخرین سامورایی” (2003) شناخته می شود، اوکادا را در دو فیلم تاریخی “Sekigahara” (2017) و “Baragak: Broken Samurai” (2021) کارگردانی کرد. علاوه بر این، اوکادا در «افسانه» (2019) و دنباله آن «افسانه: قاتل که نمی کشد» (2021) حضور داشت.

داستان «سگ های جهنمی» حول محور گورو ایدجوکی (جونیچی اوکادا)، یک پلیس تازه کار جوان است. وی که پس از قتل وحشیانه دختر سوپرمارکتی که در جریان یک دزدی عاشقش است، ویران و آسیب دیده، سرکش می شود و تنها با انتقام گیری در ذهنش، یک به یک به دنبال قاتلان می گردد و آنها را می کشد. کشتاری که بیش از ده سال طول کشید تا کامل شود. رئیس آنایی از پلیس جنایی متروپولیتن پس از تسلیم خود به پلیس، پتانسیل را در او می بیند و تصمیم می گیرد به جای زندانی کردن او به او فرصت بدهد. نکته این است که او باید مخفیانه برود و به خانواده توشوکای یاکوزا نفوذ کند و به عملیات آنها پایان دهد.

پس از ورود به سازمان جنایتکار مذکور، ایدجوکی، که اکنون به نام شوگو کانتاکا شناخته می شود، در نهایت به یکی از مجریان مورد اعتماد آنها تبدیل شد و حتی او را با هیدکی موروکای پسر بچه (کنتارو ساکاگونچی)، قاتل روانی خود خانواده، جفت کردند. بر این اساس، این زوج همچنان در آزمون‌های بیشتری پیروز می‌شوند و در نهایت اعتماد رئیس یوشیتاکا توک (میاری) را به دست می‌آورند که سپس آنها را به عنوان نگهبانان شخصی انحصاری خود، برترین «سگ‌های جهنمی» خانواده ارتقا می‌دهد. این کاملاً عالی عمل می کند زیرا دستور رئیس آنای این است که او به هر حال برخی از پرونده های مخفی را از Toake بازیابی کند.

اگرچه این روزها فیلم‌هایی که با پلیس‌های مخفی و دنیای زیرزمینی یاکوزا سروکار دارند چیز جدیدی نیستند، هارادا به نوعی می‌تواند چیز تازه‌ای را در نسخه خود بیاورد. دنیای فانتزی یاکوزا که او خلق می‌کند، جشنی برای چشم است که در آن رؤسای جنایت در آپارتمان‌های بزرگ و شیک زندگی می‌کنند، لباس‌های طراحان می‌پوشند و با ماشین‌های هامر رانندگی می‌کنند. روزهایی که گانگسترها پیرمردهای کوچک را در مغازه‌های گوشه‌ای خود تحت فشار قرار می‌دادند، گذشته است. علاوه بر این، عکس‌های مکان در فضای باز ساختمان‌های متروکه که بیشتر قتل عام در آن اتفاق می‌افتد، مطمئناً مناظر خوش‌آمدگویی هستند. جلوه‌های نوری استفاده شده در آنجا نیز باعث می‌شود که با حسی از فضای علمی تخیلی، وهم‌آورتر و جوی‌تر به نظر برسند.

از نظر بازیگری، بازی رواقی جونیچی اوکادا و به تصویر کشیدن پلیس سابق رنج‌دیده، درجه یک است. با وجود اینکه او از نظر بدنی قد بلندی ندارد، در واقع او کوچک‌ترین فرد به نظر می‌رسد که در کنار بازیگران ایستاده است، اما حضور خوبی دارد که او را متمایز می‌کند. به همان اندازه چشمگیر، چرخش نامنظم کنتارو ساکاگونچی به عنوان جنگنده برتر یاکوزا بی توجه نمی ماند و به طرز شگفت انگیزی پرانرژی و سرگرم کننده است. جفت شدن این دو بازیگر قطعاً نقطه برجسته فیلم است و شیمی فوق العاده ای که آنها روی پرده به اشتراک می گذارند تماشای آن لذت بخش است.

همانطور که مشخص است، اوکادا همچنین در طراحی صحنه‌های اکشن فیلم کمک می‌کند، زیرا او خود یک طراح رقص مبارزه است. یک سکانس مشخص که به خوبی محاسبه شده است، واقعاً می درخشد زیرا برجسته اکشن فیلم حول یک قاتل زن در یک رستوران متمرکز می شود که در نهایت به یک تیراندازی پرتنش در مخفیگاه باند ختم می شود. در مواقعی، عمل بسیار وحشیانه و خونین زمانی که سلاح در میان است، انجام می شود، اما به طور کلی طراحی رقص به صورت روان و به خوبی اجرا می شود.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
دوبله فارسی

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سگ های جهنمی دوبله فارسی Hell Dogs 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!