logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Rautu Ka Raaz 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی راز شبانه با کیفیت عالی

دانلود فیلم راز شبانه دوبله فارسی Rautu Ka Raaz 2024
دانلود فیلم راز شبانه دوبله فارسی Rautu Ka Raaz 2024

 

Rautu Ka Raaz یک فیلم رازآلود هندی محصول ۲۰۲۴ به کارگردانی آناند سوراپور و تهیه‌کنندگی استودیو زی به همراه اومش کر بانسال، آناند سوراپور و چینتو سریواستاوا است. در این فیلم نواز الدین صدیقی، نارایانی شستری، راجش کومار و عطول تیواری در نقش های کلیدی ایفای نقش می کنند. در پنجاه و چهارمین IFFI نمایش داده شد. این بازی در 28 ژوئن 2024 از طریق ZEE5 منتشر شد و بازخوردهای مثبتی دریافت کرد.

بازرس نگی، یک مبتلا به PTSD، باید تحقیقات برجسته در مورد مرگ غیرقابل توضیح یک سرپرست مدرسه سوادهام را حل کند. این تحقیق او را به حقایق ناراحت کننده ای می رساند.

فیلمنامه این فیلم در طول 10 سال ساخته شد و در سال 2022 فیلمبرداری شد. در ابتدا نام آن راوتی که بلی (Rauti Ke Beli) گذاشته شد، پس از روستایی که داستان در آن اتفاق می‌افتد.

Archika Khurana از The Times of India به 3 ستاره از 5 امتیاز داد و اظهار داشت که “Rautu Ka Raaz” یک معمای قتل آرام است که فضای پرتعلیق خود را حفظ می کند و بینندگان را در حین آشکار شدن این راز مجذوب نگه می دارد.” آندیتا موکرجی از India Today گفت. 3 ستاره از 5 را دریافت کرد و گفت: “Rautu Ka Raaz” یک ساعت مناسب برای کسانی است که عاشق همه چیز در مورد مهیج ایستگاه تپه، اسرار پلیس و البته نواز هستند. این فیلم چیزهای زیادی برای ارائه دارد و فراتر از ستاره درخشان خود است. اگر آن را به لیست پرخوری آخر هفته خود اضافه کنید، پشیمان نخواهید شد. Nandini Ramnath از Scroll.in مشاهده می کند که “Rautu Ka Raaz در حال تقلید از رویه های پلیسی متوسط ​​شما است.” انوج کومار از هندو در نقد خود می نویسد: “این جدایی از فیلم های جنایی پر از خون و وحشت است، فیلم کارگردان آناند سوراپور با جاه طلبی خود را تحت تاثیر قرار می دهد، اما در جستجوی شخصیت ها و شرایط آنها ناامید است.” مایور ساناپ از rediff.com 1.5 ستاره داد. از 5 و بیان کرد که “Rautu Ka Raaz یک فیلم آهسته سوزانده شده است که فقط نمی تواند روشن شود” منتقد بالیوود Hungama 2 ستاره از 5 را داد و گفت که “Rautu Ka Raaz لحظات جالبی نیز دارد. به عنوان اوج غیرقابل پیش بینی، اما فیلمنامه به دلیل برخی از پایان های سست و همچنین، فیلمی عاری از هیجان و اکشن است.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم راز شبانه دوبله فارسی Rautu Ka Raaz 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!