logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Murder Mystery 2 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی راز جنایت 2 با کیفیت عالی

دانلود فیلم راز جنایت 2 Murder Mystery 2 2023
دانلود فیلم راز جنایت 2 Murder Mystery 2 2023

 

راز جنایت 2 یک فیلم کمدی رازآلود آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی جرمی گارلیک و نویسندگی جیمز وندربیلت است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم رمز و راز قتل 2019 است و آدام سندلر و جنیفر آنیستون در آن بازی می‌کنند.

Murder Mystery 2 در 31 مارس 2023 توسط نتفلیکس منتشر شد.

چهار سال پس از فرارشان در مونت کارلو، نیک و آدری اسپیتز کارآگاه خصوصی تمام وقت هستند. با پذیرفتن دعوت دوستشان، ویکرام “مهااراجه” گوویندان، برای شرکت در مراسم عروسی او در جزیره خصوصی اش، آنها امیدوارند که ارتباط آنها با او به آژانس کارآگاهی شکست خورده آنها اعتبار حرفه ای بدهد.

در آنجا، آنها با نامزد فرانسوی ویک، کلودت ژوبرت، شریک تجاری عاشق او فرانسیسکو پرز، نامزد سابقش کنتس سکو و بانوی منتظرش ایمانی، خواهر سربسته‌اش سارا، و دوست قدیمی‌شان سرهنگ اولنگا، که اکنون بازوی چپش را گم کرده است، ملاقات می‌کنند. پس از نجات ویک از یک سوء قصد در بمبئی.

در مراسم عروسی، آدری متوجه یک چهره شنل پوش می شود که فیل ویک را دنبال می کند. جسد مرده ای از فیل می افتد و معلوم می شود محافظ ویک، لو است. نیک شک می کند که این یک انحراف است و ربوده شدن ویک توسط یک شخصیت مرموز را تماشا می کند. این زوج که متوجه می‌شوند بار دیگر در دام یک توطئه گرفتار شده‌اند، به این نتیجه می‌رسند که حداقل دو مجرم باید درگیر بوده باشند: یکی برای ایجاد انحراف و دیگری برای ربودن ویک.

صبح روز بعد، گروهی از کارآگاهان حرفه ای به رهبری کانر میلر، مذاکره کننده سابق گروگان MI6 به ​​گروه ملحق می شوند. آدم ربا با نیک تماس می گیرد و در ازای ویک باج 70 میلیون دلاری را به طاق پیروزی پاریس می دهد.

در سفر به پاریس، میلر نیک و آدری را به نقطه تبادل می برد. آدم ربایان به زور زن و شوهر را به زور سوار یک ون می کنند. در داخل، زن و شوهر با آنها دعوا می کنند که با مرگ آدم ربایان و برخورد ون به کافه پروکوپ خاتمه می یابد. آنها متوجه می شوند که برای ربوده شدن ویک با فیلمی از نیک در حال فرار از چادر در حال بیرون آمدن با چاقو قرار گرفته اند. میلر از راه می رسد و توضیح می دهد که فیلم یک دیپ فیک است. پس از گرفتن کیف پول و درخواست از آنها برای ملاقات با او در La Madeleine، ظاهراً میلر با انفجار ماشینش کشته می شود. یک شخصیت مرموز کیف را می دزدد، اما با برخورد یک کامیون از او دزدیده می شود.

با کمک بازرس Laurent de la Croix، این زوج کامیون را به یک قصر حومه شهر ردیابی می کنند، جایی که در کمین Sekou و ایمانی قرار می گیرند، که اصرار دارند آنها آدم ربا نیستند و فقط پول می خواهند. سکو به ایمانی شلیک می‌کند و سعی می‌کند این زوج را بکشد، اما خودش توسط ایمانی در حال مرگ هدف گلوله قرار می‌گیرد. نیک و آدری فرار می‌کنند و با د لا کروا و دیگران تماس می‌گیرند و درخواست می‌کنند ویک را به رستوران لوژول ورن در برج ایفل بیاورند. ویک در میعادگاه ظاهر می شود، در حالی که جلیقه بمب بسته شده است. نیک دلیل می کند که قاتل هرگز باج را به خطر نمی اندازد. همانطور که او پیش بینی می کند، شمارش معکوس بمب متوقف می شود و میلر، مغز متفکر آدم ربایی، ظاهر می شود. او لحظاتی قبل از انفجار با مخفی شدن در یک محفظه تیتانیومی ضد بمب در داخل خودرو، مرگ خود را جعل کرده بود. او سعی می کند گروه را بکشد، اما آدری به مهار او می چسبد و به طبقه بالا کشیده می شود.

نیک آنها را تعقیب می کند، مردان میلر را تحت سلطه خود در می آورد و چاشنی را نابود می کند. میلر آدری را که هنوز به مهارش متصل است از برج پرت می کند. این دو مرد درگیر نبرد تن به تن می شوند که با باز کردن کیف و پراکنده پول در باد توسط نیک به اوج خود می رسد. آدری دوباره ظاهر می شود و به نیک کمک می کند تا دسته میلر را به مکانیسم آسانسور برج ببندد و او را به تیغه های روتور هلیکوپتر فراری خود پرتاب کند که منفجر می شود و در رودخانه سن سقوط می کند.

در بازگشت به رستوران، آدری دست تیره سایرا را با خون اشتباه می گیرد، اما سایرا اصرار می کند که حنای او در جریان شلوغی آغشته شود. آدری متوجه می‌شود که وقتی فیل ویک به مراسم پذیرایی برده شد، سارا حضور نداشت و به یاد می‌آورد که چهره شنل‌پوشی که لو را کشت، لکه حنای خیس روی لباس‌هایش داشت. سارا دومین توطئه گر است. او از اینکه پدر و مادر ویک کنترل انحصاری کسب و کار را به او دادند ناراحت بود و او قبلاً سعی کرده بود ویک را در بمبئی بکشد. سارا که در معرض دید قرار می‌گیرد، سعی می‌کند به ویک شلیک کند، اما او توسط اولنگا محافظت می‌شود، سپس کلودت او را با کیف بیرون می‌زند.

با پایان یافتن جنجال، ویک و کلودت تصمیم می گیرند که فرار کنند و به نیک و آدری 10 میلیون دلار بدهند. در یک ماه عسل در یونان، خلبان هلیکوپترشان با اسلحه مورد حمله قرار می گیرند. او میلیون‌ها نفر را می‌دزدد و از هلیکوپتر بیرون می‌پرد و آن‌ها را به حال خود رها می‌کند تا برای کنترل‌ها تلاش کنند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم راز جنایت 2 Murder Mystery 2 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!