logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Heavenquest: A Pilgrim’s Progress 2020 دوبله فارسی با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم در جست و جوی بهشت 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم در جست و جوی بهشت دوبله فارسی Heavenquest: A Pilgrim's Progress 2020
دانلود فیلم در جست و جوی بهشت دوبله فارسی Heavenquest: A Pilgrim’s Progress 2020

نام فارسی : در جست و جوی بهشت

[codein_imdb]

 

 

مدتها پیش ، فیلم های prequel ژانر نادری بودند. امروز ، تقریباً به اندازه پاپ کورن و سودا معمول هستند.

یک پیش نمایش برای Despicable Me (Minions) ، Godzilla (Kong: Skull Island) ، هری پاتر (سریال Fantastic Beasts) و البته فیلم 1977 جنگ ستارگان: یک امید جدید (بیش از حد بسیاری از آنها) وجود داشت

دانلود فیلم در جست و جوی بهشت دوبله فارسی

و اکنون ، پیشرفت یک زائر.

فیلم جدید بهشتی: پیشرفت یک زائر پشت پرده رمان کلاسیک جان بونان را با فرمت اکشن فانتزی واقعی نشان می دهد. و برخلاف بسیاری از موعظه ها ، این یکی بسیار خوب است.

Heavenquest برای دو روز در جریان است 25-26 اکتبر قبل از انتشار در دی وی دی و سیستم عامل های دیگر در ماه ژانویه.

  1. این یک داستان شایسته بازگشت به پیشرفت زائر است

نه ، جان بونیان فیلم نامه را ننوشت ، اما من گمان می کنم که او آن را یک همراه شایسته رمان کلاسیک قرن هفدهم خود می دانست. پیشرفت زائران – برای ناآگاهان – از مردی به نام مسیحی در سفر خود از شهر تخریب به شهر آسمانی پیروی می کند. این امر الهام بخش مسیحیان در پیاده روی روزانه آنها است. بهشت نیز انجام می دهد.

دانلود فیلم در جست و جوی بهشت دوبله فارسی

در پیشرفت زائران ، مسیحیان در سفر خود توسط افراد مختلفی از جمله مردی به نام اوانجلیست یاری می شود. در بهشت خواهی ، ما می آموزیم که چگونه انجیلی – “وانگل” در فیلم – چنین پیروان فداکار یک پادشاه واقعی شد. او در ابتدا به وجود یک پادشاه دوست داشتنی شک می کند ، و ادعا می کند چنین داستان هایی “افسانه برای افراد متداول” هستند. اما یک آشنای دیگر به او می گوید: “شمال زیباست. با شگفتی جریان می یابد. “

در Heavenquest ، وانگل از پادشاهی شرور جنوب به پادشاهی صلح آمیز شمالی سفر می کند. البته سفر آسانی نیست.

  1. پر از تمثیل است – درست مثل پیشرفت زائر

رمان بویان پر از تمثیل بود ، زیرا مسیحی با شخصیت هایی به نام های امید و ایمان و مکانهایی مانند دره تحقیر روبرو شد.

بهشتی نیز دارای نمادگرایی است. ونگل از شهر اعمال عبور می کند. او در دام می افتد و سپس آزاد می شود. او با اشخاصی به نام های الدر و مترجم ملاقات می کند. به او گفته می شود که او مسئول پیاده روی در مسیر پادشاهی شمالی است – هیچ کس نمی تواند این کار را برای او انجام دهد.

او از یک مرد گناهکار که پادشاه خوب را مورد تمسخر قرار می دهد ، دگرگون شده است – “چگونه می توان به چیزی ایمان آورد” که نمی بینی؟ – به یک بنده وفادار که می خواهد او را رو در رو ببیند.

این فیلم شامل چند قسمت است که ممکن است برای برخی از کودکان بسیار نگران کننده باشد (بیشتر در مورد این موارد زیر) ، اما برای همه افراد دیگر ، احتمالاً خوب است.

  1. این به خوبی انجام شده است … با وجود بودجه shoestring

انتظار نداشتم از بهشتی لذت ببرم. اما حدود 10 دقیقه از فیلم ، من قلاب شدم. این فیلم با بودجه 250،000 دلار فیلمبرداری شده است – براساس استانداردهای هالیوود ، اما کمبود پول با بازیگری خوب ، فیلمبرداری عالی ، مکانهای هیجان انگیز – کوه ها و دره های برجسته و یک فیلمنامه خوب.

کارگردان مت بیلن به کراس واولک گفت که هیچ علاقه ای برای ساخت فیلم “پنیرزاده” ندارد. او گفت ، یك هدف پیدا كردن بازیگرانی است كه می توانند یك طرح خیالی را بر پرده بزرگ باور كنند.

در خارج از آلن پاول (مانند Arrows ، The Song) ، شما احتمالاً از بازیگران نشنیده اید ، اما با این حال آنها اجراهای خوبی را ارائه می دهند. بازیگران این پیو چا و ریکی کیم (کره جنوبی) ، کریم لوزانو (مکزیک) و پتا گروهبان (استرالیا) شاید در کشور های خود بهتر شناخته شوند و ده ها عنوان معتبر برای خود داشته باشند.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم در جست و جوی بهشت دوبله فارسی Heavenquest: A Pilgrim’s Progress 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!