logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The New Mutants 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم جهش‌ یافته‌های جدید 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم جهش‌ یافته‌های جدید The New Mutants 2020
دانلود فیلم جهش‌ یافته‌های جدید The New Mutants 2020

New Mutants یک فیلم ترسناک ابرقهرمانی آمریکایی در سال 2020 است که بر اساس تیم کمیک Marvel به همین نام ساخته شده و توسط استودیوی 20th Century توزیع شده است. سیزدهمین و آخرین قسمت از مجموعه فیلم های X-Men است. این فیلم به کارگردانی جاش بون از فیلمنامه ای که وی با نیت لی نوشت ، بازی کرد و در این فیلم میزی ویلیامز ، آنیا تیلور-جوی ، چارلی هیتون ، آلیس براگا ، بلو هانت و هنری زاگا بازی کردند در این فیلم ، گروهی از جهش یافته های جوان که در یک تاسیسات مخفی نگهداری می شدند برای نجات خودشان درگیر شدند.

بون و لی اولین بار پس از اتمام کار بون در فیلم گسل در ستاره های ما (2014) کار روی فیلم را آغاز کردند. این جفت ارز سه گانه بالقوه فیلم را به تهیه کنندگی X-Men سیمون کینبرگ ارائه می دهند و در ماه مه 2015 به طور رسمی پروژه امضا می شود. شایعه شده بود که تیلور-جوی و ویلیامز در مارس 2016 انتخاب می شوند و بعد از یک سال با تکمیل بقیه بازیگران ، آنها تایید شدند. فیلمبرداری از ژوئیه تا سپتامبر 2017 در بوستون ، ماساچوست ، در درجه اول در بیمارستان ایالتی مدفیلد و با در نظر گرفتن نسخه آوریل 2018 انجام شد. در ادامه فیلم در حالی برنامه ریزی شد که فیلمبرداری مجدد برنامه ریزی شده بود و دیزنی روند خرید شرکت تولید کننده 20th Century Fox را آغاز کرد. پس از اتمام کار ، بون دوباره به کار روی فیلم بازگشت و بدون مارک 2020 بدون فیلمبرداری مجدد فیلم به پایان رسید.

New Mutants پس از اینکه با تأخیرهای زیادی از تاریخ اصلی آوریل 2018 خود مواجه شد ، در تاریخ 28 آگوست سال 2020 با نمایش تئاتر در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم با انتقادات مختلفی روبرو شد ، منتقدان فیلم را صالح اما عمومی ارزیابی کردند.

دانیل “دانی” مون استار ، یک جوان بومی آمریکایی Cheyenne ، از تخریب رزرو خود در هنگام گردباد فرار می کند. در طول هرج و مرج ، پدر ویلیام ، پدر دنی ، او را پنهان می کند قبل از اینکه موجودی غیبی او را بکشد و تنها بازمانده او را ترک کند. دانی پس از بیهوش شدن در بیمارستانی که توسط دکتر سسیلیا ریز اداره می شود ، بیدار می شود. ریس دنی را راحت می کند ، به او می گوید که او جهش یافته است و به او توصیه می کند تا در بیمارستان بماند تا بفهمد توانایی هایش چیست و آنها را کنترل کند.

دانی به چهار نوجوان جوان دیگر معرفی می شود. ساموئل “سام” گاتری ، ایلیانا راسپوتین ، روبرتو “بابی” دا کوستا و رهن سینکلر. پس از اینکه همه مصیبت دیده اند ، ریس هر یک را به بیمارستان آورده است. سام یک معدن کامل را بر روی پدر و همکارانش آورد ، روبرتو دوست دختر خود را به آتش کشید ، رهنه پس از اینکه به عنوان جادوگر شناخته شد از دهکده سختگیر مذهبی خود فرار کرد و ایلینا در گذشته برده خود را در بردگی کودک ، که خود را به عنوان موجودات دنیوی نامیده می شود ، تحت تعقیب قرار داد. “مردان خندان”. همه آنها توانایی های جهش یافته را نشان می دهند. روبرتو می تواند انرژی خورشیدی را دستکاری کند ، سام می تواند با سرعت جت پرواز کند ، ایلیانا دارای قدرت جادوگری بین بعدی است و لیسانتروپی رهن به او اجازه می دهد تا به یک گرگ تبدیل شود. خود رییس یک جهش یافته قدرتمند است که با احاطه کردن آن در میادین نیروی شکستنی ، بیماران خود را از ترک مرکز باز می دارد.

در مجموع ، پنج نفر از آنها معتقدند که آنها برای پیوستن به مردان ایکس آموزش دیده اند ، از این رو نظارت دقیق ، و همچنین ریز به آنها یادآوری می کند که آنها خطرناک قلمداد می شوند و تا زمانی که توانایی های خود را کسب نکنند نباید آنها را ترک کنند. دنی بلافاصله با رهنه دوست می شود و در نهایت یک رابطه عاشقانه ایجاد می کند ، در حالی که ایلیانا همچنان خصمانه دنی است. وقتی دانی مبارزه می کند ، می فهمد که تنها دوست ایلیانا یک عروسک دست اژدهای بنفش است که او را لاکهید می نامد. به زودی ، همه این گروه ها دیدگاه های وحشتناکی از فاجعه های گذشته خود دارند ، که یکی از آنها منجر به مارک شدن راه در گردن می شود. ایلیانا استنباط می کند که این چشم اندازها نتیجه تجلی قدرت های دنی است. او توانایی ایجاد توهم بر اساس روان فرد را دارد. ریس با کارفرمایان خود ، شرکت اسکس ، مشورت می کند ، که به او دستور می دهد DNA DNA را جمع آوری کند و از او بخواهند از رحم رحم بخورد.

همانطور که ریس او را با خود می برد ، وحشت دنی باعث می شود قدرت او از کنترل خارج شود. در حالی که روبرتو سعی می کند از سد شکسته شود ، ایلیانا و سام توسط مردان خندان حمله می شوند. دانی قبل از رسیدن رهن به حالت نیمه گرگ و لك كردن ریس ، از قدرت خود برای یادگیری اهداف واقعی ریز استفاده می كند و او را مجبور به فرار می كند. این پنج نفر مجدداً جمع می شوند و می فهمند که برای فرار ، باید ریز را بکشند تا میدان های نیرو را از منبع انرژی خود محروم کنند. آنها او را پیدا می کنند و ریس آنها را به دام می اندازد ، و نشان می دهد که او آنها را آموزش می داد تا قاتل اسکس باشند. قبل از اینکه او بتواند دانی ، یک خرس شیطان را بکشد ، موجودی که دنی را دنبال می کرد و دلیل واقعی تخریب رزرو او بود ، می رسد و ریز را می کشد.

ایلیانا قدرت خود را احضار می کند تا از بین “ناراحتی” بپرد و نسخه واقعی زندگی لاکهید را به خدمت بگیرد تا خرس شیطان را به بازی بگیرد. سرانجام ، سام و روبرتو به جنگ پیوستند و در این روند بر عدم امنیت خود غلبه کردند. رهنه تلاش می کند تا به دنی بیهوش برسد تا جایی که مجبور شود به تنهایی با خرس شیطان مبارزه کند. روح پدر او را ملاقات می کند ، که او را تشویق می کند تا با ترس خود روبرو شود ، همان چیزی است که خرس را از طریق قدرت می گوید. دنی بیدار می شود و با خرس شیطان روبرو می شود ، آرام می شود و بنابراین آن را پراکنده می کند. با فرار از روز ، گروه می فهمد که میدان نیرو خراب است و مرکز را ترک می کند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم جهش‌ یافته‌های جدید The New Mutants 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!