logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
60
84%

توضیحات

دانلود فیلم تیمی فیلر Timmy Failure:Mistakes Were Made 2020 دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم تیمی فلیر اشتباهاتی اتفاق افتاد 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم Timmy Failure: Mistakes Were Made 2020 دوبله فارسی با لینک مستقیم

نام فارسی : فیلم تیمی فلیر اشتباهاتی اتفاق افتاد دوبله فارسی 2020

درباره فیلم :

تیمی فیلر اشتباهاتی اتفاق افتاد یک فیلم کمدیدرام آمریکایی با استناد به مجموعه کتابهایی با همین نام می باشد که توسط استفان پاریس نوشته و توسط توماس مک کارتی کارگردانی شده است.پخش این فیلم توسط دیزنی پلاس انجام شد. در این فیلم افلیا لاویبوند، والاس شاون و کایل بورنهایمر به هنرمندی پرداخته‌اند.

برای کسانی که با فیلم آشنایی ندارند باید بگم که این فیلم براساس کتاب استفن پستیس ( که فیلمنامه را با مک کارتی نوشته) است.

فیلم درمورد یک کارآگاه جوان کلاس پنجمی به نام Timmy Failureبا بازی Winslow Fegley است که قدرت تخیل بالایی دارد.

دیزنی هنوز به طور رسمی قسمت بعدی Timmy Failure را تایید نکرده است.

من فکر می کنم فیلم اول امتیازی برای Disney محسوب میشود و امیدوارم که آنها قسمت های بعدی رو هم بسازن.

Timmy Failure یک 11 ساله است که در پورتلند ، اورگان با مادر مجرد خود پتی زندگی می کند. Timmy شرکت Total Failure Inc. ، آژانس کارآگاه شخصی خود را اداره می کند و موارد “را حل می کند”.

بخش عمده ای از ماجراهای تیمی حول محور سفر خود به همراه دوست خرس قطبی خیالی خود توتال (که به معنای نتیجه پدرش است که بر او و مادرش قدم می زند) می چرخد در سراسر شهر به دنبال مواردی می گشت و از روس ها فراتر می رود.

در واقع فقط هیستر ریش ریش در میان گروه اجتماعی كوچك وی ، چارلز “رولو” توكوس ، عضو سابق شركت Total Failure Inc قرار دارد كه پس از انجام مأموریت از شر آن خارج شد و مولی ماسكینز ، دختری مزاحم و خوش بین كه تمیمی را تحسین می كند.

تیممی دشمن طاغوتی خود را دختری به نام کورینا کورینا می داند ، که به دلیل خصومت نسبت به او ناامید به نظر می رسد ، هرچند که به نظر می رسد دلیل این امر است که وی احساسات سرکوب شده ای را برای او داشته باشد.

در حالی که یک همستر مرده را از یک همکلاسی دیگر بازی می کنید ، Timmy’s Failure-Mobile ، ساحلی که در واقع به مادرش تعلق دارد ، دقیقاً از زیر او سرقت می شود. او پرونده های دیگر خود را لغو و استخدام رولوو ، که معتقد است مرگ همستر کلاس آنها و سگوی سرقت شده به روس ها بازمی گردد.

تیمی در حالی که در این کتابخانه است ، از مولی یاد می گیرد که کورینا یک چهارم روسی است و معتقد است که در پشت سرقت برای از بین بردن آژانس خود است. به دلیل ناتوانی تیمی در مهار خود در کلاس و حواشی غیرمعمول او ، تیممی مشاور مشاور مدرسه آقای جنکینز را ملاقات می کند ،

که تیمی به آرامی اما مطمئناً با ماموریت خود به او اعتماد می کند. او همچنین می آموزد که پتی با یک خدمتکار متری به نام کریسپین آشنا شده و دوستانه و دور از ذهن است ، اما او را که تیمی دوست ندارد به عنوان “” [با] همکاری با اجرای قانون ندارد.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم تیمی فلیر اشتباهاتی اتفاق افتاد دوبله فارسی Timmy Failure: Mistakes Were Made 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!