logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
37/100%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Devil Conspiracy 2023 دوبله فارسی

دانلود رایگان فیلم توطئه شیطان با لینک مستقیم

دانلود فیلم توطئه شیطان The Devil Conspiracy 2023
دانلود فیلم توطئه شیطان The Devil Conspiracy 2023

توطئه شیطان یک فیلم علمی تخیلی ترسناک محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و تهیه کنندگی اد آلن و کارگردانی ناتان فرانکوفسکی است. در این فیلم آلیس اور-یوینگ، جو دویل، ایولین هال، پیتر منسا، جو اندرسون، اسپنسر وایلدینگ، برایان کاسپ و جیمز فاکنر به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم که در جمهوری چک فیلمبرداری شد در جشنواره بین‌المللی فیلم خارق‌العاده بروکسل در 10 سپتامبر 2022 و در سینماها در 13 ژانویه 2023 اکران شد. این فیلم عموماً نقدهای منفی منتقدان را دریافت کرد.

در آغاز زمان، لوسیفر شورش فرشتگان سقوط کرده علیه خدا را رهبری می کند. جنگ با سقوط لوسیفر توسط خداوند و سقوط او به جهنم پایان می یابد. مایکل، فرشته عدالت، به جهنم سفر می کند تا برادرش را برای همیشه زندانی کند. لوسیفر از مایکل التماس می‌کند که با او طرف شود، که او قبل از خروج انکار می‌کند.

در دوران مدرن، جهان شاهد نمایش جدید کفن تورین در یک نمایشگاه است. لورن میلتون به دنبال نوشتن پایان نامه ای بر اساس نظر خود در مورد خیر و شر است. پدر مارکونی، یکی از دوستان لورن، به ورودی کفن دسترسی پیدا می کند و مارکونی جزئیات نبرد فرشتگان را با مجسمه ای از مایکل که لوسیفر را شکست می دهد، به دست می آورد. لورن مشکوک است، اما او همچنان به کشیدن تصاویری از این هنر ادامه می دهد.

در همین حال، دکتر لورن شرکت بیوتکنولوژی خود را در تحقیقات شبیه سازی ژنتیکی به نمایش می گذارد و به سرمایه گذاران توضیح می دهد که با حمایت آنها می توانند نوابغ گذشته مانند میکل آنژ، داوینچی و بسیاری دیگر را احیا کنند. با این حال، مخفیانه این شرکت فرقه‌ای است که می‌خواهد لوسیفر و شیاطینش را از جهنم خارج کند تا انتقام شورش را بگیرند. رهبر فرقه ها، لیز شوم، مخفیانه وارد نمایشگاه Shroud of Turin می شود و یک نگهبان را می کشد و از سر خود برای غیرفعال کردن سیستم امنیتی Shroud استفاده می کند. مارکونی شاهد این موضوع است و می دود تا او را متوقف کند. لورن در اتاقک اعتراف پنهان می شود و شاهد است که لیز با خنجر به سینه مارکونی ضربه می زند. لیز کفن را بازیابی می کند و مردانش لورن را پیدا می کنند و او را می برند. قبل از مرگ مارکونی، او از مایکل می خواهد که از بدنش برای متوقف کردن آنها استفاده کند. مایکل جسد مارکونی را در اختیار دارد و به خارج از شهر سفر می کند.

مایکل محققی را پیدا می کند که قبل از اینکه بفهمد فرشته ی فرشته است او را زیر اسلحه نگه می دارد. محقق به مایکل این نبوت را بیان می کند که زن شریر و جانور زمینی باید کودکی را به دنیا بیاورند که ظرف لوسیفر خواهد بود. مایکل متوجه می شود که به همین دلیل است که آنها کفن را دزدیدند، زیرا یک بدن عادی انسان کافی نیست، اما با DNA عیسی مسیح، آنها می توانند او را شبیه سازی کنند تا پایان جهان را به ارمغان بیاورند. لوسیفر زمانی نشان داده می شود که یک لرزش صخره ای را می شکند که روی آن مهر و موم شده است. سپس زنجیر خود را می شکند و خود را آزاد می کند.

لورن به همراه سه دختر دیگر به مرکز فرقه آورده می شود. سوفیا، برندا و میا. برندا مدام وحشت می کند و دیگران سعی می کنند او را آرام کنند. کارکنان پزشکی قبل از رفتن، خون هر دختر را جمع آوری می کنند. زنان قصد دارند توسط میا با تظاهر به مرده فرار کنند. وقتی تیم تحقیقاتی دوباره وارد می‌شوند، حمله می‌کنند اما با رسیدن مردان بیشتر شکست می‌خورند. لورن و سوفیا در حالی که لباس عروسی پوشیده اند و اعضای فرقه در حال تماشای آن هستند به میدان قلعه آورده می شوند. آنها به زنجیر بسته می شوند و جانور زمین وارد می شود و هر دو زن را می گیرد تا از کاسیانی که راه ورودی بین زمین و جهنم است، بروند. شیاطین هر دوی آنها را می گیرند و روح لوسیفر وارد سوفیا می شود اما به دلیل ناکافی بودن او او را می کشد. سپس لوسیفر وارد لورن می شود و کاملاً مطابقت دارد.

مایکل وارد مرکز می شود و به طور مخفیانه نگهبانان را می کشد و لورن را می شکند تا فرار کند. با عبور مخفیانه از زیرشاخه تأسیسات، آنها با هیولا روبرو می شوند و لورن توسط نگهبانان فرقه بازپس گرفته می شود در حالی که مایکل از طریق پورتال به جهنم می گریزد. او با مامون و سه فرشته سقوط کرده دیگر روبرو می شود که توضیح می دهند که مایکل اکنون به دام افتاده است و این فرقه با آوردن جهنم بر روی زمین غالب خواهد شد. آنها می روند و انسان هایی که به عنوان قربانی های قبلی که موفقیت آمیز نبودند به دام افتاده بودند به او نزدیک می شوند. او از آنها می خواهد که شمشیر او را که بهشتی او را نگه می دارد بیابند. شیاطین کوچک در حالی که نگاه می کنند حمله می کنند و آنها را تعقیب می کنند.

لیز به لورن از حماقت لوسیفر می‌گوید و اینکه چرا او در مخالفت با خدا موجه بود و اینکه قربانی او با شکوه‌ترین قربانی برای نوع بشر خواهد بود، که لوسیفر موافقت می‌کند که رهبری مشترک او را بر عهده بگیرد. فاش می شود که لورن در بدو تولد فرزندی را از دست داده و از عذاب لیز از او عصبانی است و توجیه این امر تمایل او را رد می کند. لوسیفر لورن را وسوسه می کند تا لیز را بکشد و او را به او ملحق کند. او موافقت می کند و با تصاحب لوسیفر هجوم می آورد. پس از کوبیدن سر نگهبان از روی عصبانیت، او تسلیم شده و سعی می کند کودک را در برابر لوسیفر با سفید کننده بکشد. لیز و لورن با لوسیفر می رسند که لورن را در اختیار دارد تا او را از انجام این کار باز دارند. در همین حین بچه ها شمشیر مایکل را پیدا می کنند و قبل از اینکه مامون و فرشتگان سقوط کرده اش از راه برسند تا جلوی آنها را بگیرند، مایکل قدرت فرشته ای خود را به دست می آورد و یکی از افتاده ها را قبل از عقب نشینی می کشد. او قول می دهد پس از پایان کار و پرواز به زمین، برای نجات آنها برگردد.

مایکل جسد مارکونی را پس گرفت و به مرکز بازگشت. او سعی می‌کند به لورن کمک کند، اما لوسیفر همچنان در تسخیر اوست و او را به گردنش می‌زند. لوسیفر ذهنیتی را که از استفاده از انسانیت برای از بین بردن جهان دارد نشان می دهد، اما مایکل توضیح می دهد که این نقشه خدا در تمام مدت بود و این کودک قرار بود لوسیفر را نابود کند. لوسیفر با عصبانیت فرار می کند و از لیز التماس می کند که از ترس کودک را بکشد، اما لیز این موضوع را انکار می کند و با نقشه پیش می رود. لورن یک پسر سالم به دنیا می آورد و لیز او را به میدان می برد و هیولا لورن را در پورتال جهنم دور می کند. لیز در حالی که تمام اعضای فرقه در مقابل او تعظیم می کنند به میدان می رود. لیز بیان می کند که برخلاف غسل تعمید مقدس در آب، کودک باید در خون تعمید داده شود و جانور شروع به هک کردن و کشتن همه اعضای فرقه می کند تا حقیقت آنچه را که رخ داده است پنهان کند. لورن کودک را در حال بوسیدن نگه می دارد، قبل از اینکه لیز به جانور دستور دهد او را نیز بکشد.

مایکل لورن را نجات می دهد و آن دو برای نجات کودک به لیز حمله می کنند که مایکل حقیقت را به لیز می گوید. او آن را انکار می‌کند و لورن با کودک دور می‌شود و مایکل به پورتال می‌رود تا آن را ببندد. هزاران فرشته و شیاطین سقوط کرده پورتال را می سازند و مایکل آن را می بندد، اما مورد حمله قرار می گیرد و هیولا دوباره آن را باز می کند. مایکل آنها چاشنی ها را مسلح می کند و پورتال را نابود می کند، جانور را می کشد و تأسیسات را از بین می برد. عالم متوجه این امر می شود و خوشحال می شود.

لورن و محقق کودک را به واتیکان می آورند که کفن را نمایش می دهد و نبوت را بیان می کند. مایکل به جهنم باز می گردد و طبق وعده فرزندان را آزاد می کند. سپس نقل می کند که دنیا نجات یافته است و از خداوند می خواهد که کودکی را که به سنین جوانی رسیده است حفظ کند. لیز او را در جنگل می بیند و “لوسیفر” را زمزمه می کند که کودک مه لوسیفر را روی بینی اش نشان می دهد، یعنی جنگ هنوز به پایان نرسیده است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم توطئه شیطان The Devil Conspiracy 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!