logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
40% (5 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی برادر کسی عشق کسی با کیفیت عالی

دانلود فیلم برادر کسی عشق کسی دوبله فارسی Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan 2023
دانلود فیلم برادر کسی عشق کسی دوبله فارسی Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan 2023

 

 

Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan (ترجمه:Someone’s Brother, Someone’s Lover)، همچنین با نام اولیه KKBKKJ یا KBKJ شناخته می شود، یک فیلم کمدی هندی زبان هندی در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی فرهاد سامجی و تهیه کنندگی سلمان خان فیلمز است. در این فیلم سلمان خان ، پوجا هگده، ونکاتش و جاگاپاتی بابو به همراه گروهی از بازیگران مکمل بازی می کنند. این فیلم بازسازی فیلم تامیلی Veeram (2014) است.

عکاسی اصلی در می 2022 آغاز شد و در فوریه 2023 با فیلمبرداری در بمبئی، حیدرآباد و لاداخ به پایان رسید. آهنگسازی این فیلم توسط راوی بصرور ساخته شده است. Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan در 21 آوریل 2023 مصادف با عید اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد. این فیلم با فروش بیش از 181.85 کرور روپیه (23 میلیون دلار آمریکا) در سراسر جهان، یکی از پردرآمدترین فیلم‌های هندی سال 2023 و یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های هندی در سال 2023 است.

Bhaijaan، یک فرد شجاع، با سه برادر خود Ishq، Moh و Love در مستعمره دهلی زندگی می کند و اغلب در دعوا گرفتار می شود. بایجان از ایده ازدواج متنفر است زیرا احساس می کند همسرش ممکن است بین برادران ناهماهنگی ایجاد کند. اگرچه برادران کوچکتر وانمود می کنند که نمی خواهند ازدواج کنند، اما همه آنها عاشقان پنهانی دارند: سوکون، مسکان و چاهات.

برادران از طریق ندیم چاچا می‌فهمند که بایجان عاشق دختری به نام باگیالکشمی (به نام باگیا) بوده و برادرانش قصد دارند او را پیدا کنند و دوباره او را به بایجان معرفی کنند تا رابطه‌شان را احیا کنند، اما بعداً متوجه می‌شود که او اکنون ازدواج کرده و یک پسر دارد. . برادران برای یافتن زن دیگری به نام باگیالکشمی توطئه می کنند، زیرا بایجان به اندازه نام او عاشق آن دختر نبود، در نهایت با دختر دیگری به نام گاندامانی باگیالکشمی، دختری تلوگو زبان آشنا می شوند و در نهایت باعث می شوند باگیا و بایجان عاشق شوند. یکدیگر.

بایجان برای مراقبت از مستعمره با مردی به نام ماهاویر درگیر می شود. ماهاویر سعی می کند به مستعمره حمله کند، اما بایجان تلاش آنها را خنثی می کند. در حین سفر با قطار به روستای باگیا در آندرا پرادش، بایجان متوجه می‌شود که برادر باگیا گاندامانی بالاکریشنا در واقع از خشونت متنفر است. بعداً، افراد کمی وارد قطار می‌شوند، اما بایجان به همه غرورها ضربه می‌زند، باگیا از دیدن بایجان که او را فردی غیرخشونت می‌داند، شوکه می‌شود، جایی که او سعی می‌کند به روستای خود برود، اما بایجان باگیا را متقاعد می‌کند و می‌گوید که او این کار را انجام خواهد داد.

بایجان و برادرانش به همراه باگیا با ظاهری تمیز به دهکده باگیا می‌رسند، جایی که او و برادرانش مورد استقبال و احترام خانواده‌اش قرار می‌گیرند. بایجان تحت تأثیر عشق، محبت و مهمان نوازی آنها قرار گرفته است. بایجان متوجه می‌شود که مردی به نام کوداتی ناگشوارا می‌خواهد بالاکریشنا و خانواده‌اش را بکشد، و همچنین به ماهاویر پیوسته بود تا بایجان را نیز از بین ببرد. بالاکریشنا با یادگیری این موضوع از ناگشوارا طلب بخشش می کند. فاش شده است که رامشوارا، پدر ناگشوارا در کارخانه قهوه خود مواد مخدر تهیه می کرد. بالاکریشنا، که سابقاً یک مرد به نام «راودی» آنا بود، از رامشوارا شکایت کرد که بعداً پس از لطمه دیدن شهرتش می میرد.

ناگشوارا شاهد مرگ پدرش بود و قسم خورد که از بالاکریشنا انتقام گرفت، که بعداً به خاطر باگیا و خانواده اش که از این موضوع بی خبر بودند، خشونت را کنار گذاشت. بایجان و برادرش به همراه بالاکریشنا و خانواده‌اش به دهلی می‌رسند، جایی که ناگشوارا و ماهاویر به آنها حمله می‌کنند، اما بایجان و یک بالاکریشنا تغییر یافته موفق می‌شوند ناگشوار را بکشند. بایجان همچنین موفق می شود ماهاویر را بکشد و خانواده و مستعمره او را نجات دهد.

کارگردان فرهاد سامجی در ابتدا به دنبال بازسازی فیلم تامیل Veeram در سال 2014 در نقش باچان پاندی (با عنوان قبلی سرزمین لونگی) با آکشای کومار بود. اما بعداً او فیلمنامه باچان پاندی را تغییر داد تا به جای آن بازسازی یک فیلم دیگر تامیلی جیگارتاندا باشد. از آنجایی که Nadiadwala Grandson Entertainment حقوق بازسازی هر دو فیلم را در اختیار داشت، سامجی داستان ویرام را تغییر داد و به سلمان خان گفت که فیلم را پذیرفت.[10][11] بعداً، نادیادوالا از پروژه خارج شد و حقوق را به خان داد، که پس از آن تصمیم گرفت فیلم را تحت عنوان فیلم سلمان خان بسازد.[12]

این فیلم در 10 ژانویه 2020 با عنوان Kabhi Eid Kabhi Diwali معرفی شد. با این حال، بعداً برای مدت طولانی به تعویق افتاد و به دلیل همه‌گیری COVID-19 با تاخیرهای متعددی در پیش تولید مواجه شد و بعداً با عنوان گزارش شده Bhaijaan احیا شد. با این حال، در آگوست 2022، عنوان رسمی فیلم Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan اعلام شد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم برادر کسی عشق کسی دوبله فارسی Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!